Ik lees dit topic morgen op school nog ff een xquote:Op donderdag 4 december 2008 22:04 schreef Greys het volgende:
Heb je die 'rol' al met neergezet? Als een kader zet maar uitgetrokken?
Dan daarna het vakje met de A er in aanklikken (tekstkader) en daarmee weer in die tekening van de rol een vak trekken! En daar kan je dan in typen!
Doe4 het in een leuk doosje, en geef het morgen avond.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee hoor, dat zeker niet...
Ze woont nu in de garage, maar goed...daar kan ze niet voor altijd blijven natuurlijk.
Ze zit iig warm en droog en krijgt voldoende aandacht en eten.
Morgenavond gaat meneer Ingetje weer z'n wekelijkse biertje halen en dan mag ze lekker bij hem op schoot![]()
Maar stiekem had ik dat beest allang hier willen hebben, al weet ik wel dat 4 katten genoeg is
quote:Op donderdag 4 december 2008 @ 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe4 het in een leuk doosje, en geef het morgen avond.
Kan jij er wat aan doen dat Sinterklaas een kitten brengt
Ik zelf zou het mooi niet overleggen. De mijne zou toch nee zeggenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, in theorie leuk bedacht, denk alleen wel dat zoiets in overleg moet![]()
Gaat wel goed komen met poezz gok ik!
Deze is echt superquote:Op donderdag 4 december 2008 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe4 het in een leuk doosje, en geef het morgen avond.
Kan jij er wat aan doen dat Sinterklaas een kitten brengt
Ik ben al solidair in het andere SC topic, alleen maar rijmen vandaagquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:44 schreef nokwanda het volgende:
Ha die Fruts. Doe je mee met de thee met honing? Wees solidair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |