Slaap lekker, Mevrouwquote:Op maandag 1 december 2008 11:20 schreef CarOnline het volgende:
Zo, ik duik eens mn nest in![]()
Später all
Ik heb haar niet! De buuf heeft haarquote:Op maandag 1 december 2008 11:48 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ian, waar heb je NZ begraven? Vertel het maar jongen, ook als het op meerdere plekken is. We hebben wel gekkere dingen meegemaakt.
Is die nog een beetje te doen? Of kan dat alleen nog maar als je verkouden bent en niets ruikt?quote:Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb Thera hier nog wél liggen trouwens.
quote:Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb Thera hier nog wél liggen trouwens.
Jaaa ik moet nogquote:
Toch niet DE WAS hè?quote:Op maandag 1 december 2008 12:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa ik moet nog![]()
Maar ik kom er nog niet aan toe.
Maar als ik zo klaar ben dan kan ik gewoon 2 uur
Het sub-forum cbml lijkt zelfs springlevender sinds Ribas hier komt .quote:
quote:
Nee hoor, ik draag mijn haar achterover in een staartquote:
Volgens mij geen oorzakelijk verbandquote:Op maandag 1 december 2008 12:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het sub-forum cbml lijkt zelfs springlevender sinds Ribas hier komt .
Bedankt voor de vele stemmen op de sint-avatar die ik van kleinzusjenachtzuster kreeg.
In welk geval is daar sprake van?quote:Op maandag 1 december 2008 12:37 schreef Leandra het volgende:
Oh en over scheidingen gesproken?? Hoe zat dat met die scheiding door een RLS??
Wel super triest trouwens, als je huwelijk op de klippen loopt door een bagger wereld RLS als CBML
Gokje: Liesje, die van het paintenquote:Op maandag 1 december 2008 12:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
In welk geval is daar sprake van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |