Het was droog vandaag, dus je hebt nog geluk gehadquote:Op maandag 1 december 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe ik ook niet......'t was zwaar en ook nog minimaal peukpauzes. Drie over de hele dag
Eerst tiet en dan peukquote:Op maandag 1 december 2008 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, externe factor deed mij weer lurken. Enorme zuigbehoefte opeens, wist niet wat te kiezen, tiet of peuk
zou ik maar effe doen dan morgen....... maar ja als het al jaren slecht ging zullen die ook niet zo verbaasdquote:Op maandag 1 december 2008 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, vaag enzo, iedereen steeds hetzelfde vertellen, en elke keer is het weer kut. En ondertussen kijken voor een huisje, en dat is vrij eng, ik heb zelfs nog nooit op mezelf gewoond. Werken gaat ook kut, vandaag naar huis gegaan weer, en morgen ben ik uitgeroosterd. Ohw en ik moet het nog aan mijn ouders vertellen.
Onmogelijke keus, heb daarom maar beiden genomenquote:Op maandag 1 december 2008 23:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja da's lastig........
quote:Op maandag 1 december 2008 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerst tiet en dan peuk [ afbeelding ]
Ja ik denk het wel. Het is niet alsof we de hele dag ruzie hadden ofzo, maar gewoon al jaren samen eenzaam.quote:Op maandag 1 december 2008 23:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zou ik maar effe doen dan morgen....... maar ja als het al jaren slecht ging zullen die ook niet zo verbaasd
zijn denk ik?
toch.......
Dus dat! Evengoed wel knap van Fan dat ze er af blijft!quote:Op maandag 1 december 2008 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerst tiet en dan peuk [ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2008 23:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
waarom doet die smiley het niet bij mij....... Muis?
Kwee nietquote:Op maandag 1 december 2008 23:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
waarom doet die smiley het niet bij mij....... Muis?
talktoyouleeterbroquote:Op maandag 1 december 2008 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, er moet toch iemand een beetje op je letten hier
ow..... oké........ sterkte in ieder gevalquote:Op maandag 1 december 2008 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel. Het is niet alsof we de hele dag ruzie hadden ofzo, maar gewoon al jaren samen eenzaam.
Mijn ouders houden er nogal strenge principes op na, en scheiden doe je gewoon niet.
Ik wil het ook niet door de telefoon vertellen, dus dan moet ik er heengaan.
Met de nodige tiet bij de hand moet het lukkenquote:Op maandag 1 december 2008 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus dat! Evengoed wel knap van Fan dat ze er af blijft!
Ga binnenkort nog weer een poging doen, maar dan blijf ik wél die medicijnen slikken, want die helpen dus echt!
Fan zit constant aan me tettenquote:Op maandag 1 december 2008 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus dat! Evengoed wel knap van Fan dat ze er af blijft!
Ga binnenkort nog weer een poging doen, maar dan blijf ik wél die medicijnen slikken, want die helpen dus echt!
quote:Op maandag 1 december 2008 23:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
talktoyouleeterbrosleep well
slaaplekker iedereen, mzzl
[ afbeelding ]
Slaap lekker WJquote:Op maandag 1 december 2008 23:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijgt een extra betekenis dit juweeltjequote:
Trusten WeeJee......quote:Op maandag 1 december 2008 23:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 december 2008 23:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |