quote:Op maandag 1 december 2008 10:49 schreef on_air het volgende:
Als compensatie Annemieke er nog bij...
Onee, dat wil ik haar niet aan doen.
Sowieso, geen vrouwen op de radioquote:Op maandag 1 december 2008 10:49 schreef on_air het volgende:
Sander, Giel...
Coen, niet Sander. En Giel is een logische keuze, qua publiciteit en bekendheid.quote:Op maandag 1 december 2008 10:49 schreef on_air het volgende:
Sander, Giel...
Ik ga er wel van uit eigenlijk.quote:
Dat onderschrift van Giel bij de foto van Annemieke op Lowlands (geloof ik), in zusterkostuum; Annemieke, als ik hier druk doet het pijn.quote:Op maandag 1 december 2008 10:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, je gunt het toch niemand om elke morgen door een puisterige, overgeile puber wakker gemaakt te worden met de medeling: "een geile goedemorgen Annemieke"
Coen. Oh... naja, die heeft wel okayende muzieksmaak. Tegenwicht voor Giel.quote:Op maandag 1 december 2008 10:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Coen, niet Sander. En Giel is een logische keuze, qua publiciteit en bekendheid.
[..]
Ik ga er wel van uit eigenlijk.
Het is geen ochtend voor 3FM... kunnen we nog ergens geld doneren zodat Giel op de vlucht blijft?quote:Op maandag 1 december 2008 10:55 schreef D.Rose het volgende:
Het is niet echt de ochtend van de goede muziek
Ken nog wel menschen die de Fok!stok ooit gekaapt hebben. Misschien kunnen ze dat met Giel ook doen.quote:Op maandag 1 december 2008 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is geen ochtend voor 3FM... kunnen we nog ergens geld doneren zodat Giel op de vlucht blijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |