Dat is wel een hele bizarre en buitenproportionele reactie.quote:Op maandag 1 december 2008 09:55 schreef Superfast het volgende:
Die collega was toen ik dit zei zwaar verbouwereerd en weigert sindsdien elke vorm van gesprek .
Even voor de duidelijkheid ik heb het over een TIK niet het molesteren van kinderen.quote:Op maandag 1 december 2008 09:56 schreef nightsleeper het volgende:
Je hebt tikken en tikken, maar m.i. is het niet OK om je kinderen op wat voor manier dan ook te slaan.
Lees de OP eens beterquote:
Heb ik ook wel eens gekregen toen ik klein was en heb der echt niets aan over gehouden hoor. Zou het zelf ook zo doen bij m'n kinderen als ze inderdaad gewoon niet wilden luisteren.quote:Op maandag 1 december 2008 09:58 schreef Superfast het volgende:
[..]
Dus als hij/zij iets wil pakken waar het niet aan mag komen een tik op de vingers
Heb jij Brechtje wel eens een corrigerende tik gegeven?quote:Op maandag 1 december 2008 10:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees de OP eens beter
Aardige discussie, heb je zelf ( al) kinderen TS?
Zo lekker op de billen.quote:Op maandag 1 december 2008 10:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Heb jij Brechtje wel eens een corrigerende tik gegeven?
Nog niet nee heb wel een jong neefje die af en toe de grenzen aardig opzoekt al voel ik me als oom niet verantwoordelijk dus laat ik een hoop al erger ik me soms zwaarquote:Op maandag 1 december 2008 10:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees de OP eens beter
Aardige discussie, heb je zelf ( al) kinderen TS?
Ik streef ernaar dat TS Nederlandse gezegdes op de juiste wijze gebruikt.quote:
Die heeft toen ze heel klein was idd weleens een tik op haar vingers gehad of een tik op zo'n dikke luierkont.quote:Op maandag 1 december 2008 10:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Heb jij Brechtje wel eens een corrigerende tik gegeven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |