Is dat van belang op de maandagochtend?quote:Op maandag 1 december 2008 09:52 schreef Painted_Horse het volgende:
1) Ik vind de laatste regel van de OP nogal discutabel
2) Ik geloof geen reet van dit verhaal
TS moet nu inhuurchicks regelen om zijn moeder te overtuigen !! !quote:Op maandag 1 december 2008 09:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Best wel pwned! Froza..
waarom hossel je geen chicks!
TS moet nu een Forza playboy mansion bouwen om zn moeder te overtuigen!!!quote:Op maandag 1 december 2008 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
TS moet nu inhuurchicks regelen om zijn moeder te overtuigen !! !!!1
Jawel.quote:Op maandag 1 december 2008 12:15 schreef Smart_ass het volgende:
Wat maakt het uit dat die tieten nep zijn, ik dacht dat mannen daar over het algemeen nou niet echt mee zaten.
Dat dusquote:Op maandag 1 december 2008 13:30 schreef Gutz het volgende:
Gay TV is toch een "los abonnement"bij digitale televisie (hier iig wel bij Ziggo)? WTF waarom heb je dat dan?
Tja ik begrijp dat het lastig is om je te verplaatsen in mensen die vrienden hebbenquote:Op maandag 1 december 2008 13:18 schreef starla het volgende:
..........matties.
Hier stopte ik met lezen.
Ik ookquote:Op maandag 1 december 2008 12:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Toen ik de naam van de TS zag wist ik alweer watvoor topic het zou worden
quote:
quote:
Nee maar wel met het feit dat enorme tieten lelijk zijn...quote:Op maandag 1 december 2008 12:15 schreef Smart_ass het volgende:
Wat maakt het uit dat die tieten nep zijn, ik dacht dat mannen daar over het algemeen nou niet echt mee zaten.
de vader van ts heeft het misschien genomen om de nacht door te trekken?quote:Op maandag 1 december 2008 17:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Moet je voor Gay-TV niet normaal een abonnement afsluiten bij je provider?
Door te trekken.....quote:Op maandag 1 december 2008 18:10 schreef wise het volgende:
[..]
de vader van ts heeft het misschien genomen om de nacht door te trekken?
Dat is nog altijd beter dan 2 ruggen.quote:Op maandag 1 december 2008 17:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee maar wel met het feit dat enorme tieten lelijk zijn...
Zo eentje?quote:Op maandag 1 december 2008 09:45 schreef Forza- het volgende:
[...]
hadden die matties van me een leren string op mijn voorhoofd gelegd en GAY TV aangezet
[...]
WTF, die tweede foto!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:46 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Zo eentje?
[ afbeelding ]
of zó eentje?
[ afbeelding ]
Heeft ze nog gelijk ookquote:Op maandag 1 december 2008 09:45 schreef Forza- het volgende:
Mijn moeder denkt dat haar enige zoon een mislukkeling is
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:46 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Zo eentje?
[ afbeelding ]
of zó eentje?
[ afbeelding ]
Als je veel oefent met 14-jarige meisjes leer je dat wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:42 schreef ehqo het volgende:
Hoe krijgt die gozer zijn pielemoos in dat karige buideltje?
Dat dusquote:Op maandag 1 december 2008 13:30 schreef Gutz het volgende:
Gay TV is toch een "los abonnement"bij digitale televisie (hier iig wel bij Ziggo)? WTF waarom heb je dat dan?
quote:
Hij ziet er niet uit alsof hij iets met 14-jarige meisjes te maken wil hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:43 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als je veel oefent met 14-jarige meisjes leer je dat wel.
Sorry dat ik het topic kick maar je moet wat op de vroege dinsdagochtend op het werk.quote:
Zomerstop?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sorry dat ik het topic kick maar je moet wat op de vroege dinsdagochtend op het werk.
Waarom zijn er geen Peter R de vries afleveringen meer op tv ?
*Tevens goed topic
Alsof zij een zomerstop nodig hebbenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |