heb je ook de echte red bull ? of golden power, bullit of oid ?quote:Op maandag 1 december 2008 10:14 schreef Crazy-p het volgende:
ik geloof dat ik nu maar vast aan de redbull moet..
anders wil het echt niet lukken vandaag.. ff die rode wodka wat verdunnen..
lack of concentration here..
80% van de smartshop eigenaren hebben al gezegd gewoon door te gaan met verkopenquote:Op maandag 1 december 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
Run op paddo's tijdens laatste verkoopdag
30 november 2008
Er was zondag een ware run op paddo's aan de gang in Rotterdam. Het was de laatste kans om legaal de hallucinerende drug te kopen, want vanaf maandag is de teelt en verkoop van paddo's verboden.
De verkopers hadden al wel rekening gehouden met deze drukte, zo heeft smartshop de Lachende Paus aan de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam kratten vol paddo's ingeslagen om de laatste dagen van de verkoop niet zonder te komen zitten.
De branchevereniging van smartshophouders had een kort geding aangespannen om het verbod op paddo's te voorkomen. Maar de rechter besloot vrijdag dat het verbod per 1 december door mag gaan.
ik zal binnenkort eens vragen bij de lachende pausquote:Op maandag 1 december 2008 10:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
80% van de smartshop eigenaren hebben al gezegd gewoon door te gaan met verkopen
echte redbull.. stomme apparaat op werk heeft niet anders.. duur spulquote:Op maandag 1 december 2008 10:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb je ook de echte red bull ? of golden power, bullit of oid ?
wat , rode wodka ? dat lusten wij ook welquote:Op maandag 1 december 2008 10:14 schreef Crazy-p het volgende:
ik geloof dat ik nu maar vast aan de redbull moet..
anders wil het echt niet lukken vandaag.. ff die rode wodka wat verdunnen..
lack of concentration here..
quote:Op maandag 1 december 2008 10:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
80% van de smartshop eigenaren hebben al gezegd gewoon door te gaan met verkopen
ja die staat thuis.. vannacht ongeveer een halfe fles soldaat gemaakt..quote:Op maandag 1 december 2008 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat , rode wodka ? dat lusten wij ook wel
zozo snoepert!quote:Op maandag 1 december 2008 10:22 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja die staat thuis.. vannacht ongeveer een halfe fles soldaat gemaakt..
Moessiequote:
Werk ze Sgele!quote:
Jij en wat doen? Whehehequote:
Dat bedoel ik maar evenquote:Op maandag 1 december 2008 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha, en weet je wat het stomme is, het klopt nog ook!
morguh moozziequote:
Brakheidquote:
doe niet zo raar.quote:Op maandag 1 december 2008 10:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer, oversexte homofiele kutuser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |