quote:Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef reem het volgende:
In Argentinië is het de gewoonte om affiches door heel de stad op te hangen als je team kampioen geworden is, om de andere clubs belachelijk te maken. Boca heeft er een paar gemaakt waar zelfs ik om kan lachen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb vandaag mijn River-shirtje aan.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:13 schreef tha_dark het volgende:
[..]![]()
Vandaag maar weer eens mijn boca shirt uit de kast getrokken.![]()

River!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn River-shirtje aan.

Erg overtuigend was het allemaal niet. Boca kampioen dankzij een doorgedraaid San Lorenzo.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:40 schreef Jasza het volgende:
Trieste manier om kampioen te worden natuurlijk

Wat vind jij ervan? Ik ben wel voor één competitie per seizoen, vind ik eerlijker.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:53 schreef reem het volgende:
Grondona trekt de aandacht met de uitspraak dat hij af wil van de apertura/clausura structuur. Men wil weer terug naar één competitie per seizoen. Men gaat de komende maanden overleggen. Rond juli zal de definitieve beslising worden genomen.

Ze mogen wel betere graphs makenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef reem het volgende:
In Argentinië is het de gewoonte om affiches door heel de stad op te hangen als je team kampioen geworden is, om de andere clubs belachelijk te maken. Boca heeft er een paar gemaakt waar zelfs ik om kan lachen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik denk niet dat bij een hele competitie kleinere teams opeens wel mee gaan doen. Moet je dat ook willen eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:08 schreef reem het volgende:
Het is natuurlijk ook eerlijker. En voorkomt een heleboel onzin die je met twee halve competities per jaar wel hebt. Maar ik vind halve competities wel leuker omdat:
1. Je als team niet een paar wedstrijdjes 'rustig' aan kan doen als je mee wilt doen om het kampioenschap. Een slechte serie en je doet niet meer mee om de titel. Er staat dus constant druk op de ketel.
2. Kleinere teams (voor wie het moeilijker is om over langere termijn stabiel goed te presteren) meer kans op het kampioenschap hebben, waardoor het wat minder een mickey mouse competitie is.
Ik snap de nadelen ook wel, en ik ben het daar inhoudelijk ook wel mee eens. Maar de entertainmentwaarde vind ik hoger bij kortere toernooien - en dat is waar het mij om draait.
Zoals de commentatoren afgelopen week tijdens de wedstrijd Boca - Tigre al zeiden.... "Señores, esto es sin duda, el torneo más competitivo del mundo". Als je ziet hoe klein de verschillen ieder jaar zijn, geweldig!

Daarmee is het tekort van 20 mio USD nog niet opgelost natuurlijk.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:02 schreef Radegast het volgende:
Maar met de presidentverkiezingen in 't vooruitzicht is er misschien een beetje licht aan het einde van de tunnel?

Spelers verkopen dus. Falcao en Buonanotte lijken me voorname kandidaten.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarmee is het tekort van 20 mio USD nog niet opgelost natuurlijk.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |