Rare regels daarquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Naar wat ik begreep van de mensen die ik het had gevraagd, moet Boca twee keer winnen om kampioen te worden, omdat anders doelsaldo en dat soort ongein van de reguliere competitie weer zou tellen, en dan zou San Lorenzo na vandaag bij een gelijkspel ook al kampioen zijn. Bij drie keer 1-1, was bijv Tigre op onderling resultaat uit de competitie kampioen geworden.
Maar goed, volgens mij is het voor sommige een onderlinge competitie, en voor anderen twee wedstrijden extra bij het totaal van wat er gespeeld is.
quote:San Lorenzo y Boca juegan el segundo partido del Triangular
San Lorenzo de Almagro enfrentará este sábado a Boca Juniors, en el marco de la segunda fecha del torneo Triangular, en el que también participa Tigre y que determinará al campeón del Torneo Apertura de primera división.
El partido se jugará en el estadio de Racing, a las 18,30, será controlado por Héctor Baldassi y televisado en directo por TyC Sports.
San Lorenzo, con su triunfo en el primer partido del torneo ante Tigre, el martes último por 2 a 1, podría coronarse campeón, si este sábado supera a Boca.
Si el vencedor es el equipo que conduce Carlos Ischia, quedará bien posicionado para la definición ya que con solo empatar ante Tigre, el próximo martes en el mismo escenario, se proclamaría campeón.
Si se registrara un empate la definición también se trasladará al martes, porque Tigre quedaría sin chances en la lucha por el título y Boca, ganando por la mínima diferencia podría ser el campeón.
Finalmente Tigre, para llegar con chances al último encuentro, depende exclusivamente de una victoria de Boca ante San Lorenzo, de lo contrario, quedaría marginado de la lucha por el título.
El Triangular para definir un campeón es el segundo que se disputa en la historia del fútbol argentino. El primero fue en 1968, cuando Vélez Sarsfield fue el campeón después de dejar en el camino a River Plate y Racing Club.
Riquelme was belangrijk in de wedstrijd tegen San Lorenzo. Dat hij er niet bij is gaan ze wel merken. Aan de andere kant heeft Boca genoeg aan een gelijkspel. Ik denk dat Boca het wel gaat halen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:34 schreef reem het volgende:
Gelukkig spelen Vargas en Riquelme niet mee aanstaande dinsdag, die zijn namelijk geschorst. Dan wordt het heel misschien nog een beetje een wedstrijd. VAMOS TIGRE! EL MATADOR DE VICTORIA!
Volgens mij 1 uur....quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:08 schreef reem het volgende:
Ik weet niet hoeveel tijdsverschil er tussen Peru en Oost-Argentinië is?
Hebben ze altijd idd, denk dat ik ook wel ff ga kijken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Streams. Justin.tv zal vast wel een streampje hebben
Dan moeten ze de scheidsrechter die Boca - San Lorenzo floot laten fluiten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hopen op chaos, chaos, chaos. Wie er dan kampioen wordt, interesseert me niet zoveel
Haha, inderdaad. Wat een kaartenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moeten ze de scheidsrechter die Boca - San Lorenzo floot laten fluiten.
Ik zie liever een mooie wedstrijd eigenlijk dan gevechten op de tribune.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Wat een kaarten
Maar ik hoop meer op chaos op de tribunes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |