BEAVJquote:
Nee, maar ik vind Annefleur wel een erg mooie naam.quote:Op maandag 1 december 2008 00:44 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je ouders heten Gijsbrecht en Annefleur-Maria?
Toploader!quote:Op maandag 1 december 2008 00:53 schreef GasTurbine het volgende:
DANCING ON THE MOONLIGHT, LALALALANANANANAN WOWOWOWO LALALA
quote:
[KLB SC MEET] Schets *hier* de taferelenquote:
quote:Discussie 1
- Zullen we na de meet even een frietje pakken ?
* Het is Patat !
- Friet !
* Patat !
- Friet ! Friet ! Friet !
* 1000x meer Patat dan jou !11 EINZ !1 ROFL LOLLERPWND Q!!!111 !11
Remlof en Biogarde ->
TRUSTEN@!!!quote:
Ik niet.quote:Op maandag 1 december 2008 00:58 schreef gers het volgende:
http://www.yoox.com/item.asp?sec=1&YOOX=PRINGLE&dept=promotionsmen&tskay=2A5DD3A9&rr=1&cod10=391254231T&sts=sr_promotionsmen80
vind ik stylo
64 euro. Alsof het niks is.quote:Op maandag 1 december 2008 00:58 schreef gers het volgende:
http://www.yoox.com/item.asp?sec=1&YOOX=PRINGLE&dept=promotionsmen&tskay=2A5DD3A9&rr=1&cod10=391254231T&sts=sr_promotionsmen80
vind ik stylo
Daar had ik op m'n oude pc ook altijd last van.quote:Op maandag 1 december 2008 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn windowsklok loopt weer achter
Batterijtje op het moederbord... o ja....quote:Op maandag 1 december 2008 01:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar had ik op m'n oude pc ook altijd last van.
Batterijtje op de moederbord vervangen.
Ik kom ook naar de volgende meet. Zullen we wat beleven.
Groot gelijk heb je.quote:Op maandag 1 december 2008 01:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Batterijtje op het moederbord... o ja....![]()
Ben echt a-technisch en zolang dit het enige defect is, laat ik het lekker zitten
eens met deze user.quote:
Op dit moment heb ik even geen geld voor een nieuwe laptop, peins ik er niet over om hem uit elkaar te halenquote:Op maandag 1 december 2008 01:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je.
Als pubertje heb ik ooit is een computer kapot gemaakt door hem uit elkaar te halen maar niet goed in elkaar te zetten.
Ik krijg een nieuwe macbook voor sinterklaas.quote:Op maandag 1 december 2008 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik even geen geld voor een nieuwe laptop, peins ik er niet over om hem uit elkaar te halen
quote:Op maandag 1 december 2008 01:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik krijg een nieuwe macbook voor sinterklaas.
En nu ga ik slapen. Weltruste!
uit de snee van tante sjaanquote:
ALS ZE MAAR VOOR AJAX ZIJN!!quote:
whehehehe.....quote:elise0184 (1 maand geleden) Toon Verbergen -6
WAT ZINGEN ZE???
quote:
Wie shopt dat plaatje?quote:Op maandag 1 december 2008 01:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
KASTE MACHT FREI@!!@@!1212!@@!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |