Deed me denken aan een balletvoorstellingquote:Op zondag 30 november 2008 23:36 schreef ARR-I het volgende:
2 gele kaarten simultaan trekken, te grappig
Nee een cursus "Hoe maak ik de lekkerste broodjes Tonijn bos-ui"quote:Op zondag 30 november 2008 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je ook striptekenaar worden?˛
quote:Op zondag 30 november 2008 23:32 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Oh please.![]()
Jij bent ook voorstanders van lasers op doellijn?
Ik vind die stommequote:Op zondag 30 november 2008 23:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee een cursus "Hoe maak ik de lekkerste broodjes Tonijn bos-ui"˛
Helemaal met je eens..quote:Op zondag 30 november 2008 23:37 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Zonder enige twijfel, ja.
Voorts de mogelijkheid om per speelhelft een beslissing in twijfel te trekken, zoals er bij de NFL en ook bij Volleybal gebeurt.
In het geval een assistent en de scheids en eventueel de 4e man er ook niet uitkomen, dan wederom het spel stillegen en de replay bekijken. Absoluut. (Dit kost maar een minuut ofzo max.)
quote:Op zondag 30 november 2008 23:36 schreef Tommeke het volgende:
Guijo Velasco, intelligente jongen...
Wat een enorme mongoolen dan die reactie ook nog...
Opbokken met al die kut regels, zo verneuk je het voetbal nog meerquote:Op zondag 30 november 2008 23:37 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Voorts de mogelijkheid om door te trainer per speelhelft/wedstrijd een beslissing in twijfel te trekken, zoals er bij de NFL en ook bij Volleybal gebeurt.
In het geval een assistent en de scheids en eventueel de 4e man er ook niet uitkomen, dan wederom het spel stillegen en de replay bekijken. Absoluut. (Dit kost maar een minuut ofzo max.)
Als grap misschien?quote:Op zondag 30 november 2008 23:38 schreef Roi het volgende:
hij heeft het al over deel 2.....
Waarom wordt het voetbal dan verneukt?quote:Op zondag 30 november 2008 23:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Opbokken met al die kut regels, zo verneuk je het voetbal nog meer
Hier ookquote:Op zondag 30 november 2008 23:36 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ging echt stuk om die scheids met z'n 2 kaarten.
Afschuwelijk. Ik wil gewoon de charme behouden van het voetbal. Met al die foefjes etc. had Maradona nooit kunnen scoren tegen Engeland met z'n hand. Toch jammer. Weg charme.quote:Op zondag 30 november 2008 23:37 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Voorts de mogelijkheid om door te trainer per speelhelft/wedstrijd een beslissing in twijfel te trekken, zoals er bij de NFL en ook bij Volleybal gebeurt.
Tekenend voor de reactionaire geest in de voetbalwereld. Iedere andere topsport zit allang in de 21e eeuw, in de voetbalwereld moet het nog 1950 worden.quote:Op zondag 30 november 2008 23:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 november 2008 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik die Hitlergroet geniaal verzonnen, en die reactie na de wedstrijd is goud waard!
Je moet dit gewoon met een korrel zout nemen.˛
Zeker niet. Deze beste man meent dit serieus, dus niks korrel zout. Terug naar school, al zal z'n intelligentie altijd tekort blijven schieten.quote:Op zondag 30 november 2008 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik die Hitlergroet geniaal verzonnen, en die reactie na de wedstrijd is goud waard!
Zout over je (stiekem toch wel) besneden piemel..quote:Op zondag 30 november 2008 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Please.quote:Op zondag 30 november 2008 23:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Serieus nemen kan je het niet, jammer dat die lutser dat zelf wel doet.quote:Op zondag 30 november 2008 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik die Hitlergroet geniaal verzonnen, en die reactie (zonder zelfkritiek) na de wedstrijd is goud waard!
Inderdaad, laten we ook shirts met een swastika gaan drukken, zeggen dat we gewoon dat het voor ons geloof is.quote:Op zondag 30 november 2008 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik die Hitlergroet geniaal verzonnen, en die reactie (zonder zelfkritiek) na de wedstrijd is goud waard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |