Kan nietquote:Op woensdag 3 december 2008 11:09 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]![]()
Gaat per direct kijken of naam van 'Dikke boot' te veranderen is.
Kan geen kwaad om hier af en toe mee te lezen..quote:Op woensdag 3 december 2008 11:23 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik kwam er ook achter dat -BOF- nog moest joinen
Dat kan vast wel. Als je nu je nieuwe boot aanmeld mag je denk ik zelfs mee doen in het zicht van de finishquote:Op woensdag 3 december 2008 11:22 schreef Mrakz0r het volgende:
Kwam d'r ook net achter
Als ik 13 Dec een nieuwe aanmaak, kan ik dan vanaf India meedoen?
Dan wordt mijn nieuwe boot: Wrakz0r! :'D
Gisteren niet en heel gek maar vandaag had ik nog geen tijd om te gamenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:44 schreef staticdata het volgende:
Fer heb je mijn request gezien op de ps3
Waarom moet dat?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Gisteren niet en heel gek maar vandaag had ik nog geen tijd om te gamenIk ben vroeg thuis om even te hardlopen dan kijk ik direct even. Wel jammer dat ik moet hardlopen om m'n blessure te forceren wat dus betekent dat ik door moet lopen tot ik door m'n poten ga vd pijn
Voordeel is wel dat ik dat wss na 10min al heb.
Overmorgen drukmeting om te kijken of t inderdaad logesyndroom is. Hoe duidelijkerde blessure op dat moment is, hoe beter meetbaar. Daarbij willen ze natuurlijk voorkomen dt iemand eerst een half uur staat te lopen op de band voordat hij eindelijk last krijgt van z'n benen. Naja dan hebben ze aan mij een goede, ik kan nog geen 10 minuten meer hardlopen en toen t op z'n ergste was kwam ik niet verder dan 500m dus de dokter kan maar beter in de starthouding gaan staan om die naald in m'n poten te rammenquote:
Met Fifaquote:Op woensdag 3 december 2008 12:41 schreef staticdata het volgende:
Vreemd, had je gisteren ook al kunnen zien want heb het van het weekend al gestuurd
kut systeemik ga een xbox kopen
Fifaquote:Op woensdag 3 december 2008 13:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Met Fifa![]()
Ik heb gisteren overigens ook niet gekeken naar dat soort dingen hoor, heb gewoon efkes gespeeld.
Die 2-1 op z'n Duitsquote:Op woensdag 3 december 2008 13:25 schreef Sickert het volgende:
Fifa
goddome wat een machtig spelletje is dat
wat een lol had ik gister avond weer zeg
mn leven is compleet
haha ik moet nu weer hard lachenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Die 2-1 op z'n DuitsEcht, ik dacht dat ik erin bleef
Duits paspoort
Snorretje int weekend
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:26 schreef FJD het volgende:
Urs! De N97 is uit!
Ik weet niet in welk jaar jij leeft, maar ik zit in ieder geval nog in 2008quote:De N97 moet in de eerste helft van 2009 in de winkels liggen en zal zonder abonnement en met btw rond de 650 euro kosten.
wowquote:Op woensdag 3 december 2008 13:45 schreef FJD het volgende:
Ik heb een iPhone, ik ben m'n tijd ver vooruit
Wil ook meedoenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Die 2-1 op z'n DuitsEcht, ik dacht dat ik erin bleef
Duits paspoort
Snorretje int weekend
quote:
Ga snel regelen dan! Vanavond heb ik wel weer tijd voor een potjequote:
Vanavond/ deze week durf ik even niet te zeggen.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga snel regelen dan! Vanavond heb ik wel weer tijd voor een potje
Je weet dat de Sint nog steeds moet komen..quote:Op woensdag 3 december 2008 14:06 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Ga jij nog eens een keertje Fifa halen om mee te kunnen spelen?
Zet je schoen dan! Dan kan Sinterklaas eerder de shit in je schoen droppen!quote:Op woensdag 3 december 2008 14:19 schreef ursel het volgende:
Je weet dat de Sint nog steeds moet komen..
Ach guttegut..quote:Op woensdag 3 december 2008 15:45 schreef Mrakz0r het volgende:
Een uur en kwartier niets gepost. Het BoF! topic gaat dood
(snel Cardinal, doe je grapje)
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef RudyCarell het volgende:
Een vrouw en een man zijn 12,5 jaar getrouwd. En de man zegt tegen de vrouw; We gaan vanaf nu met elke jubileum ver op vakantie... O leuk zegt de vrouw, waarheen? De man zegt Ijsland... O wat leuk en ver... En bij het volgende jubileum?
Zegt de man; Dan kom ik je weer ophalen!
PS: waar is Ijs?
Die heb je uit dat fragment van Mooi! Weer De Leeuw wat je laatst posttequote:Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef RudyCarell het volgende:
Een vrouw en een man zijn 12,5 jaar getrouwd. En de man zegt tegen de vrouw; We gaan vanaf nu met elke jubileum ver op vakantie... O leuk zegt de vrouw, waarheen? De man zegt Ijsland... O wat leuk en ver... En bij het volgende jubileum?
Zegt de man; Dan kom ik je weer ophalen!
PS: waar is Ijs?
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die heb je uit dat fragment van Mooi! Weer De Leeuw wat je laatst postte
Het verhaal kan wel halverwege zijn dan...quote:Op woensdag 3 december 2008 18:40 schreef FJD het volgende:
Een film hoort alleen aan het einde te stoppen Einstein
Tja dan snap ik niet dat ze deze film hebben uitgebracht.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:40 schreef FJD het volgende:
Een film hoort alleen aan het einde te stoppen Einstein
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:45 schreef FJD het volgende:
Ik heb een iPhone, ik ben m'n tijd ver vooruit
Bepaalde zaken in de film gaan verder in seizoen 7quote:Op woensdag 3 december 2008 18:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja dan snap ik niet dat ze deze film hebben uitgebracht.Wat een drama zeg..
![]()
Noem het dan preview S7 ofzo
KPD voor jou danquote:Op woensdag 3 december 2008 10:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wehe
Waarom hebben al die vrouwen toch ook zo'n moeite met "pikante foto's" en "sextapes"?
Als ik een lekker wijf was had ik het hele internet ermee vol gezet
ze staan al voor nuquote:Op woensdag 3 december 2008 08:58 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
![]()
Vanavond spannend. Rutten vs Twente! Dit zou Twente nog wel 's kunnen winnen. Jammer voor Rutten, persoonlijk hoop ik dat ie daarna gewoon doorgaat bji Schalke anders mag ie van mij wel naar PSV.
Twente moet gewoon winnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |