abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2008 @ 18:17:13 #103
231397 COG_Playbunny
I'm Maneater, So What?!
pi_63674317
Hahaha
Waarom denkt iedereen gelijk aan seks als ik even hier kom koekeloeren?

Sony ericsson Xperia X1 is mooi Even viro lief aankijken en vragen of ik het mag lenen
pi_63674533
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:17 schreef COG_Playbunny het volgende:
Hahaha
Waarom denkt iedereen gelijk aan seks als ik even hier kom koekeloeren?

Het is maar wat je uitstraalt
x
pi_63674670
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:56 schreef Mr_Baus het volgende:
Just very benieuwd;

Wat denken jullie dat iemand verdiend die;

Hoogwaardige (niet voor de particulier) sierpleisters en muurverfen maakt en afvult.
Zeer veelvuldig met gewichten van tussen de 10 en 25 kilo werkt.
Eigen planning indeelt.
Zelf grondstoffen en emballage besteld.
Tussendoor zaken doet als; 3000 dopjes op een dag met de hand op een flesje draaien. stickerwerk etc.

Wat denken jullie dat dat verdiend?

van 0745 tot 1630
0945-1000 koffie
1200-1230 eten
1445-1500 koffie
nou je hebt meer pauze dan mij hoor. en ook nog 45 minuten later beginnen
10-25 kilo sjouwen is normaal volgens de arbo.
en dat andere werk dat je doet is breindodend, dus betaalt ook niet echt goed
  maandag 1 december 2008 @ 19:20:21 #106
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_63675680
Kev, 7 dec. naar de HMH zeker?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 1 december 2008 @ 19:45:29 #107
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_63676410
Nou ik verdien dus 1260 euro netto, en heb geen functiejaren oid.. veel meer dan dit gaat het niet worden igg.
Als ik nu zou gaan vakken vullen bij de Dekamarkt dan ga ik 150 euro per maand omhoog Vakkenvullen....
Ik kan een hypotheek krijgen van 69000 euro Dat betekent dat ik zo'n 43 jaar lang elke dubbeltje moet omkeren om te sparen voor een eigen starterswoning.

Als ik nu op me zelf zou gaan wonen, door te huren, dan hou ik echt geen fuck over en leef ik dus echt alleen maar om te werken en te betalen. Ik wil graag verder weetje. Ook echt graag op mezelf wonen, mag ook wel op mijn leeftijd, maar dan wel zonder mezelf in mijn vingers te snijden, want het is anders echt werken werken werken op water en brood.
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_63676555
Harry Engels bij Paul de Leeuw 25 jaar... Hilarisch!
pi_63677012
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:45 schreef Mr_Baus het volgende:
Nou ik verdien dus 1260 euro netto, en heb geen functiejaren oid.. veel meer dan dit gaat het niet worden igg.
Als ik nu zou gaan vakken vullen bij de Dekamarkt dan ga ik 150 euro per maand omhoog Vakkenvullen....
Ik kan een hypotheek krijgen van 69000 euro Dat betekent dat ik zo'n 43 jaar lang elke dubbeltje moet omkeren om te sparen voor een eigen starterswoning.

Als ik nu op me zelf zou gaan wonen, door te huren, dan hou ik echt geen fuck over en leef ik dus echt alleen maar om te werken en te betalen. Ik wil graag verder weetje. Ook echt graag op mezelf wonen, mag ook wel op mijn leeftijd, maar dan wel zonder mezelf in mijn vingers te snijden, want het is anders echt werken werken werken op water en brood.
Je hebt toch een vriendin? Ik meende laatst een foto plus verhaal gezien te hebben. Als dat zo waarom ga je niet samen wonen? Deel je de kosten en dan valt het allemaal wel mee.
Anders blijf lekker bij je ouders wonen, alleen wonen in deze tijd is geen pretje wat geld betreft.

Ik verdien zelf ook niet veel, rond de 2100 bruto, maar hoef er alleen niets voor te doen, wat avonddiensten, veel internetten. Heb nog niet gezweet de jaren dat ik hier loop.

[ Bericht 0% gewijzigd door dutch_cyclist op 01-12-2008 20:19:12 ]
  maandag 1 december 2008 @ 20:10:48 #110
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_63677168
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:45 schreef Mr_Baus het volgende:

Met 1260 euro netto kun je volgens mij echt wel meer huren dan ¤ 69.000,.- hoor...
  maandag 1 december 2008 @ 20:21:11 #111
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_63677450
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:06 schreef dutch_cyclist het volgende:

[..]

Je hebt toch een vriendin? Ik meende laatst een foto plus verhaal gezien te hebben. Als dat zo waarom ga je niet samen wonen? Deel je de kosten en dan valt het allemaal wel mee.
Anders blijf lekker bij je ouders wonen, alleen wonen in deze tijd is geen pretje wat geld betreft.

Ik verdien zelf ook niet veel, rond de 2100 netto, maar hoef er alleen niets voor te doen, wat avonddiensten, veel internetten. Heb nog niet gezweet de jaren dat ik hier loop.
Nope geen vriendin, niets serieus iig.. ze willen alleen maar neuken, voor veel mannen een droom.. maar dat zeg ik, ik wil echt verder. Ik wil huisje boompje beestje.
Jij vind 2100 euro niet veel, maar dat is voor mij een fokkin kapitaal man.. als ik dat zou verdienen ben ik helemaal gered, kan ik op mezelf wonen en gewoon lekker leven
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_63677517
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:21 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Nope geen vriendin, niets serieus iig.. ze willen alleen maar neuken, voor veel mannen een droom.. maar dat zeg ik, ik wil echt verder. Ik wil huisje boompje beestje.
Jij vind 2100 euro niet veel, maar dat is voor mij een fokkin kapitaal man.. als ik dat zou verdienen ben ik helemaal gered, kan ik op mezelf wonen en gewoon lekker leven
2100 bruto, sry
  maandag 1 december 2008 @ 20:31:04 #113
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_63677746
Ga echt proberen opleidingen te doen (MBO en daarna misschien HBO) Ik heb MBO niv. 4 afgerond en heb best een goed betaalde baan (jaja kom maar op ) maar ik wil meer. MBO opleiding en dito baan op dat niveau is prima leven maar als je echt relaxt wil leven is een HBO diploma toch wel erg fijn. Daarom doe ik nu ook een HBO opleiding. Is best pittig maar ik weet wat ik wss heb als ik m'n papiertje haal en dat is een motivatie om door te gaan!
Ik wil hier niemand mee beledigen ofzo hoor, just my 2 cents
pi_63677887
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:17 schreef COG_Playbunny het volgende:
Sony ericsson Xperia X1 is mooi Even viro lief aankijken en vragen of ik het mag lenen
Een X1......mwoahahahahahahahagah

Ik heb een iPhone, hoe laat ben je vanavond bij mij, dan laat ik er eens een echt wow gevoel beleven!

Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_63677890
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ga echt proberen opleidingen te doen (MBO en daarna misschien HBO) Ik heb MBO niv. 4 afgerond en heb best een goed betaalde baan (jaja kom maar op ) maar ik wil meer. MBO opleiding en dito baan op dat niveau is prima leven maar als je echt relaxt wil leven is een HBO diploma toch wel erg fijn. Daarom doe ik nu ook een HBO opleiding. Is best pittig maar ik weet wat ik wss heb als ik m'n papiertje haal en dat is een motivatie om door te gaan!
Ik moet je wel gelijk geven. Baus als ik jou was, zou ik wel proberen om in de avonduren iets van MBO. Dan ga je te minste richting een modaal inkomen. Ook geen super vetpot maar geeft je wel meer ruimte om dingen te ontplooien.

Ennuh vergeet dat beestje even, dat kost alleen maar geld
x
pi_63677917
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:35 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik heb een iPhone, hoe laat ben je vanavond bij mij, dan laat ik er eens een echt wow gevoel beleven!

Kan jij dat zelf niet Heb jij daar een Iphone voor nodig
x
  maandag 1 december 2008 @ 20:46:33 #117
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_63678232
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:36 schreef cardinalagain het volgende:

[..]

Touché!
  maandag 1 december 2008 @ 21:02:35 #118
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_63678765
quote:
Met MBO kom je er ook wel hoor..
Ook op HBO functies..
pi_63679118
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:02 schreef ursel het volgende:

[..]

Ook op HBO functies..
ligt natuurlijk geheel aan welke werkgever, welk vakgebied etc
  maandag 1 december 2008 @ 21:19:10 #120
63192 ursel
pi_63679393
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:11 schreef staticdata het volgende:

[..]

ligt natuurlijk geheel aan welke werkgever, welk vakgebied etc
Tot nog toe 3 werkgevers..
2x Chemie, 1x ICT. Maar werkervaring helpt ook wel veel..
pi_63680173
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:02 schreef ursel het volgende:
Ook op HBO functies..
Uiteindelijk kan het wel natuurlijk maar het is lastiger en het duurt langer. Mn pa heeft alleen zn Havo afgemaakt en die is niet bepaald verkeerd terecht gekomen. Punt is dat je wel ergens sneller komt met een goede achtergrond. Op theoretisch logistieke basis kan ik me nu al goed staande houden tussen onze directeuren. Ik mis op allerlei vlakken (vooral bedrijfsspecifiek en leidinggevend vlak) de kennis en kunde die zij wel hebben maar 1 gebied heb ik dus al ingehaald door mn opleiding en dat helpt echt
pi_63680317
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  maandag 1 december 2008 @ 21:46:49 #123
231397 COG_Playbunny
I'm Maneater, So What?!
pi_63680417
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:35 schreef FJD het volgende:

[..]

Meeloper, jij doet zeker mee met ieder hype dat er is? Iedereen heeft tegenwoordig een iPhone dus ik vind het niet bijzonder.
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:36 schreef cardinalagain het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 1 december 2008 20:46 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Touché!
  maandag 1 december 2008 @ 21:51:22 #124
63192 ursel
pi_63680584
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:46 schreef COG_Playbunny het volgende:

[..]

Meeloper, jij doet zeker mee met ieder hype dat er is? Iedereen heeft tegenwoordig een iPhone dus ik vind het niet bijzonder.
[..]

[..]
Daarom heb ik een N96.. Die heeft geen wow-gevoel..
Maar dat kan ik je weer geven..
  maandag 1 december 2008 @ 21:54:29 #125
63192 ursel
pi_63680702
Kut.. Nu zul je zien dat ajax wel kampioen wordt..

Huntelaar vertrekt naar Real Madrid
pi_63680778
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:51 schreef ursel het volgende:

[..]

Daarom heb ik een N96.. Die heeft geen wow-gevoel..
Maar dat kan ik je weer geven..
Wow, dat plafond is echt slecht gewit!
  maandag 1 december 2008 @ 22:25:55 #127
63192 ursel
pi_63681967
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:55 schreef FJD het volgende:

[..]

Wow, dat plafond is echt slecht gewit!
Ik heb Kev helemaal niet op de blocklist staan.. Waarom zie jij zijn post wel dan?/
pi_63682177
quote:
Echt Nee dat is een hype, die heeft iedereen al, daar doe ik dus echt niet aan mee! Je afzetten tegen de massa is geen mening en al helemaal geen uniek statement. Los daarvan had ik al een US iPhone dus ik wist allang wat ik in handen zou krijgen
pi_63684047
quote:

[..]

[..]

[..]

de grap(pen) hier totaal niet snappen
Narf!
  maandag 1 december 2008 @ 23:25:48 #130
63192 ursel
pi_63684098
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:23 schreef Sickert het volgende:

[..]

de grap(pen) hier totaal niet snappen
Valt er hier wat te lachen dan??
pi_63684158
quote:
precies wat ik nu ook doe, ik had vroeger ook altijd de mening "vrijheid, blijheid" maar later kom je er wel achter. ik werk 40 uur per week nu, en ga ook nog eens 3 avonden in de week naar school om mijn MBO Werktuigbouw te halen. dan kan ik instromen bij mijn werkgever in de tekenkamer (3D tekenen met SolidWorks)
als ik eenmaal daar ben beland, ga ik zeer waarschijnlijk ook nog HBO doen.
pi_63684243
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:25 schreef ursel het volgende:

[..]

Valt er hier wat te lachen dan??
met jou vrij weinig inderdaad

Narf!
pi_63684308
Stelletje humorloze klootzakken zijn we
  maandag 1 december 2008 @ 23:40:46 #134
63192 ursel
pi_63684517
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:30 schreef Sickert het volgende:

[..]

met jou vrij weinig inderdaad

Ik zorg ook alleen maar dat dit topic niet dood bloeit..
Er is nooit gezegd op welke manier dat moest gebeuren..
  maandag 1 december 2008 @ 23:42:05 #135
63192 ursel
pi_63684560
Woei... Huis van onze andere buren staat nu ook te koop. Volgens mij met zelfde badkamer als toen het huis in 1928 werd opgeleverd..

Met mooie open haard welke duidelijk op de foto moet..

Tja, de tuin, laten we daar maar niet over beginnen.. Alhoewel dat ondertussen aardig verhaal is waarom het zo is..

Weet ik wel wat mijn huissie minimaal doet met de huidige markt..
En dan te bedenken dat ik er nog een hele kelder onder heb zitten..

En dat ik het voor 146k op de kop had getikt..
  dinsdag 2 december 2008 @ 01:31:39 #136
231397 COG_Playbunny
I'm Maneater, So What?!
pi_63686328
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:31 schreef FJD het volgende:

[..]

Echt Nee dat is een hype, die heeft iedereen al, daar doe ik dus echt niet aan mee! Je afzetten tegen de massa is geen mening en al helemaal geen uniek statement. Los daarvan had ik al een US iPhone dus ik wist allang wat ik in handen zou krijgen
Hype is het zeker wel. Ik heb in mijn klas al 5 mensen zitten met een iphone. Dan nog mijn zus, zij heeft het na 2 maanden verkocht. Zelfde geld voor mijn buurjongen.

De dingen waardoor ik het niet hoef te hebben zijn:
• Toetsenbord die de helft van je beeld in beslag neemt.
• Uitkijken dat het niet valt, dan is heel je scherm stuk.
• Je moet itunes gebruiken om liedjes en spelletjes erop te zetten. En ik snap er geen bal, van itunes dan.
• Bij het opdaten kan het een en ander misgaan. Hierdoor is mijn zus al haar muziek kwijt geraakt.

Ik heb al een paar keer een iphonein mijn handen gehad, ik vind het ieder keer weer kut. Dus voor mij geen iphone.
Hopen dat de sony ericsson xperia veel makkelijker is in omgang. Dan ga ik het vaker lenen van viro.
pi_63687403
Dat jij het geen goed apparaat vindt maakt het niet direct tot een waardeloze hype natuurlijk.

iTunes zuigt wel zwaar ja qua muziek. Aan de andere kant werkt het sync/restoren wel erg goed. Al twee keer m'n iPhone gefucked (meteen ook m'n grootste bezwaar; stabiliteit/snelheid is slechter in vergelijking met de US versie) en na een factory restore wordt alles netjes terug gezet tot aan de laatste smsjes aan toe

De andere dingen die je noemt moet je gewoon meenemen in de afweging als je zo'n ding aanschaft. Tik je heel veel mails dan wil je geen iPhone maar een Blackberry. Ben je onhandig dan heb je een kleiner scherm nodig. Er is geen ultieme telefoon voor iedereen, daarvoor is iedereen te verschillend.

Iets niet willen omdat iedereen het ding wil is natuurlijk te kansloos voor woorden Koop iets gewoon als je het goed vindt
pi_63687432
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 06:11 schreef FJD het volgende:
Dat jij het geen goed apparaat vindt maakt het niet direct tot een waardeloze hype natuurlijk.

iTunes zuigt wel zwaar ja qua muziek. Aan de andere kant werkt het sync/restoren wel erg goed. Al twee keer m'n iPhone gefucked (meteen ook m'n grootste bezwaar; stabiliteit/snelheid is slechter in vergelijking met de US versie) en na een factory restore wordt alles netjes terug gezet tot aan de laatste smsjes aan toe

De andere dingen die je noemt moet je gewoon meenemen in de afweging als je zo'n ding aanschaft. Tik je heel veel mails dan wil je geen iPhone maar een Blackberry. Ben je onhandig dan heb je een kleiner scherm nodig. Er is geen ultieme telefoon voor iedereen, daarvoor is iedereen te verschillend.

Iets niet willen omdat iedereen het ding wil is natuurlijk te kansloos voor woorden Koop iets gewoon als je het goed vindt
Ik heb juist min blackberry in de kast gepleurd omdat ik het toetsenbord van de iphone veel fijner vind. Ik typ er veel sneller op dan met die prutsknopjes van de blackberry. Ik zou echt geen ander toestel meer kunnen hebben dan de iphone hoor. Voor mij persoonlijk is het een ultiem zakelijk toestel aangezien ik mijn laptop niet meer hoef te gebruiken voor mails en 90% van mijn mails afwerk via de iphone als ik onderweg ben. (50% van mijn tijd)
  dinsdag 2 december 2008 @ 06:36:04 #139
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63687444
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:25 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb alleen VBO administratie heh.. en me zwemdiploma, en heftruckcertifcaat en rijbewijs B en dat soort crap En een eindeloos CV van banen welke trés weinig opleveren.. School was namelijk ook al geen
uitdaging en ik wou geld, dus ben ik gaan werken op mijn 16e.
Dikke kans dat je bij Peak-It nog wel binnenkomt
Weet niet hoe het daar nu is, maar toen ik daar even zat merkte ik dat het een boevenbende is waar je niet wil werken. Google eens op de naam en zie de kritieken
pi_63687602
Baus is dan ook wel een echt boefje
pi_63687815
Mogguh
  dinsdag 2 december 2008 @ 08:48:19 #142
63192 ursel
pi_63688340
Mogguh..
pi_63688467
Mogguh....
pi_63688500
Vanavond gamen? Puni, LBP? De rest, Fifa?
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:07:54 #145
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63688575
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:01 schreef FJD het volgende:
Vanavond gamen? Puni, LBP? De rest, Fifa?
Oeh, klinkt aanlokkelijk ... Fifa ..
pi_63688655
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:07 schreef FJD het volgende:
Of ik ben paranoide of ik heb zojuist een skimactie ontmaskerd Bankpas ging er heel moeilijk in dus kijk even wat t probleem is, zie ik een klein zwart dingetje in de gleuf zitten precies op de plek vd magneetstrip dus ik zo van "hatsieflats, zit dat bij die andere ook?". Ik kijken maar dat was niet het geval toen zag ik toevallig een agent die ik er op af stuurde Doet ie ook weer eens wat
Dat was Bunny. Die is uit op andermans geld!!
quote:
Op 01-12-2008 18:06 schreef COG_Playbunny

[blablabla.. pincode... blabla]

Mooi dan wil ik die van jou wel weten, kom altijd geld te kort
pi_63688999
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:07 schreef Keltie het volgende:
Oeh, klinkt aanlokkelijk ... Fifa ..
Joep is ook weer van de partij
pi_63689214
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 06:36 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dikke kans dat je bij Peak-It nog wel binnenkomt
Weet niet hoe het daar nu is, maar toen ik daar even zat merkte ik dat het een boevenbende is waar je niet wil werken. Google eens op de naam en zie de kritieken
Njah, ik heb ook veel negatieve kritieken gelezen idd. Snap het niet echt. Ik woon in Vleuten met 4 huisgenoten (collega's van peak) waar ik geen reet voor betaal. Behoorlijk groot huis ook met serre, open haard, veel ruimte, 2 badkamers 3 wc's, tuin met vijfer en genoeg ruimte voor bbq voor 15 personen. Daarnaast rij ik in een Toyota Aygo. Ok, niet de meest charmante auto en d'r pas nog geen krat bier in de achterbak (ruimte is in totaal net zoveel als een nieuwe mini). Maar hier betaal ik een kleine 70 euro in de maand voor (eigen bijdrage vervalt na behalen MCSA). Ik heb dus een tankpas en hoef mijn eigen benzine niet te betalen.

Daarnaast begin je uiteraard met een minimumloon maar deze kan behoorlijk snel omhoog gaan als je certificaten haalt. Ik heb voor MCDST en MCSA (in totaal 6 certificaten) een verhoging gekregen van 500 euro (50 euro per certificaat MSDST en 100 per MCSA certificaat).

Daarnaast doe je veel werkervaring op door verschillende projecten te doen. Je ziet veel bedrijven van binnen en dit lijkt me alleen maar goed voor je eigen ontwikkeling.

Snap best dat er genoeg betere bedrijven zijn maar bij Peak-it voel ik me op mijn gemak, heb goeie relatie met de accountmanagers en heb ook het idee dat ze veel voor hun werknemers doen.

Mij hoor je voorlopig niet klagen.
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:45:53 #149
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63689323
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:30 schreef FJD het volgende:

[..]

Joep is ook weer van de partij
Joep?

Heb je nu al het Nederlands Elftal aangepast zodat de echte namen erin zitten?
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:48:55 #150
63192 ursel
pi_63689390
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:40 schreef Mrakz0r het volgende:

[..]

Njah, ik heb ook veel negatieve kritieken gelezen idd. Snap het niet echt. Ik woon in Vleuten met 4 huisgenoten (collega's van peak) waar ik geen reet voor betaal. Behoorlijk groot huis ook met serre, open haard, veel ruimte, 2 badkamers 3 wc's, tuin met vijfer en genoeg ruimte voor bbq voor 15 personen. Daarnaast rij ik in een Toyota Aygo. Ok, niet de meest charmante auto en d'r pas nog geen krat bier in de achterbak (ruimte is in totaal net zoveel als een nieuwe mini). Maar hier betaal ik een kleine 70 euro in de maand voor (eigen bijdrage vervalt na behalen MCSA). Ik heb dus een tankpas en hoef mijn eigen benzine niet te betalen.

Daarnaast begin je uiteraard met een minimumloon maar deze kan behoorlijk snel omhoog gaan als je certificaten haalt. Ik heb voor MCDST en MCSA (in totaal 6 certificaten) een verhoging gekregen van 500 euro (50 euro per certificaat MSDST en 100 per MCSA certificaat).

Daarnaast doe je veel werkervaring op door verschillende projecten te doen. Je ziet veel bedrijven van binnen en dit lijkt me alleen maar goed voor je eigen ontwikkeling.

Snap best dat er genoeg betere bedrijven zijn maar bij Peak-it voel ik me op mijn gemak, heb goeie relatie met de accountmanagers en heb ook het idee dat ze veel voor hun werknemers doen.

Als je zelf tevree bent met de situatie zie ik idd ook niet waarom je zou verkassen.
Ik zou ook gemakkelijk meer kunnen verdienen. Maar de vrijheid welke ik hier momenteel geniet zal ik volgens mij niet snel ergens anders vinden..
pi_63689542
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:48 schreef ursel het volgende:

[..]

Als je zelf tevree bent met de situatie zie ik idd ook niet waarom je zou verkassen.
Ik zou ook gemakkelijk meer kunnen verdienen. Maar de vrijheid welke ik hier momenteel geniet zal ik volgens mij niet snel ergens anders vinden..
Gezien de hoeveelheid berichten die je per dag post schat ik dat je net zoveel vrijheid heb als ik atm.
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:59:15 #152
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63689623
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:40 schreef Mrakz0r het volgende:

[..]

Mjah, mijn ervaring is nu zo'n 3 tot 4 jaar geleden.
Daar in dienst gekomen, mede omdat weinig bedrijven in die tijd om startende IT'er (MBO niveau 4) zaten te wachten. Schamel loontje (minimale minumloon, volgens mij daar begonnen met 1000 netto ofzo).
MCDST heb ik daar gehaald, ITIL gehaald en wat MCSA certficaten. Die salarisverhoging is leuk. De manier van studieschuld zet ik m'n vraagtekens bij (merk je als je overgenomen word).
De auto's zijn te erg bestickerd dat ik daar eigenlijk geen eigen bijdrage voor wens te betalen (godzijdank heb ik bij m'n leasewagentje dat niet).
Ook vond ik de "bedrijfsuitjes" verschrikkelijk. Veelal "ow, wat zijn wij een gezellige en toffe toko"
Vond het toen een "te jong en dynamisch" geforceerd overkomend bedrijf.
De voordelen van Peak vind je bij veel andere detacheerders, maar dan ook nog eens zonder de nadelen.

Maargoed, zoals gezegd -> Ik oordeel over m'n eigen situatie en dan zo'n 3 tot 4 jaar geleden.
pi_63689642
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:45 schreef Keltie het volgende:
Joep?

Heb je nu al het Nederlands Elftal aangepast zodat de echte namen erin zitten?
Joep Maatje

Ik denk dat ik de namen gewoon zo hou, lig elke keer in een deuk door die namen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')