Maak je daar dan foto's van die je hier postquote:Op woensdag 3 december 2008 01:17 schreef COG_Playbunny het volgende:
Waag het niet om hier wat te posten. Ik draai dan echt je ballen tussen een bankschroef.
Er zijn geen pikante foto's of sextape. Ik wil gewoon niet zomaar iets op het internet plaatsen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 01:21 schreef COG_Playbunny het volgende:
Pff...jullie moedigen hem alleen maar aan om vreemd te gaan. Wat is het toch met jullie?!
Stukje land dat niet op de kaart staat; vlaggetje planten, naam geven en slaven houden!quote:Op woensdag 3 december 2008 07:38 schreef jpjedi het volgende:
lol
Ben aan de grond gelopen voor de kust... alleen is die kust nog een week weg.Er is geen fucking land in de buurt te bekennen.
MAar goed 180 graden en een boogje varen dan maar
quote:Op woensdag 3 december 2008 07:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee want jouw ballen zitten ook in de bankschroef![]()
VOR? Man wat een vakjargonquote:Op woensdag 3 december 2008 08:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
JP, hoe heet jouw boot in de VOR?
quote:
Ja, wrijf het er nog maar in..quote:Op woensdag 3 december 2008 07:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee want jouw ballen zitten ook in de bankschroef![]()
Was je niet gewoon tegen wind aan het varen??quote:Op woensdag 3 december 2008 07:38 schreef jpjedi het volgende:
lol
Ben aan de grond gelopen voor de kust... alleen is die kust nog een week weg.Er is geen fucking land in de buurt te bekennen.
nee kreeg een groot rood uitroepteken in beeld.. "ran onground close to the coast"quote:Op woensdag 3 december 2008 09:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Was je niet gewoon tegen wind aan het varen??
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nee kreeg een groot rood uitroepteken in beeld.. "ran onground close to the coast". Ik heb ondertussen wel eens tipje land onder mijn boot gevonden.. Die kuteilandjes zie je pas wanneer je inzoomt.
![]()
Als ik nog verder uitwijk mag ik wel oppassen voor ijsbergen.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nee kreeg een groot rood uitroepteken in beeld.. "ran onground close to the coast". Ik heb ondertussen wel eens tipje land onder mijn boot gevonden.. Die kuteilandjes zie je pas wanneer je inzoomt.
![]()
Dus alle tekst die je hier neer zet is speciaalquote:Op woensdag 3 december 2008 01:17 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Waag het niet om hier wat te posten. Ik draai dan echt je ballen tussen een bankschroef.
Er zijn geen pikante foto's of sextape. Ik wil gewoon niet zomaar iets op het internet plaatsen.
En ik maar denken dat jij de local bentquote:Op woensdag 3 december 2008 07:38 schreef jpjedi het volgende:
lol
Knopen danquote:Op woensdag 3 december 2008 09:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. gek, je zit nog volop open water..
Nee, bedoel dat je nog midden op zee dobbert en dat daar dus nog volop wind is.. Dat in tegenstelling tot de continue draaiende windvlaagjes voor de kust..quote:
Wanneer start de volgende race? En wordtje dan niet automatisch bij het begin van de nieuwe race neergezet?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, bedoel dat je nog midden op zee dobbert en dat daar dus nog volop wind is.. Dat in tegenstelling tot de continue draaiende windvlaagjes voor de kust..
Zorg je trouwens er wel voor dat je gefinished bent voordat de volgende race start..![]()
Wehequote:Op woensdag 3 december 2008 10:00 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Dus alle tekst die je hier neer zet is speciaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |