Het voelt als een warm bad al die bootjes uit India die mij komen binnenhalenquote:Op zondag 30 november 2008 22:20 schreef ursel het volgende:Die soepsloep gaat met maar liefst 0.6 km/u op de finish af..
![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 22:20 schreef ursel het volgende:Die soepsloep gaat met maar liefst 0.6 km/u op de finish af..
![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 07:45 schreef staticdata het volgende:
Little Big Planet![]()
Rainbow Sixinclusief ingecalculeerde dode gijzelaar, met 1 granaat 6 man dood
Damn hoe doen jullie dat zo snel.quote:Op maandag 1 december 2008 07:07 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Congratulations!!!
Your temporary ranking :
15123
You have finished the race in 15d 14h 0m
quote:
Toen ik de reviews las toen heb ik maar besloten om het spel niet te kopenquote:Op maandag 1 december 2008 08:43 schreef Keltie het volgende:
Shaun White Snowboarding review van Tweakers:
http://tweakers.net/reviews/1070/shaun-white-snowboarding.html
Gefeliciteerd! Ik heb nog een dagje of twee extra nodig door de windstilte voor de kust. Laat je nog een paar Jupilers achter?quote:Op maandag 1 december 2008 07:07 schreef cardinalagain het volgende:
Congratulations!!!
Your temporary ranking :
15123
Word inderdaad een budgetbak spelletje.quote:Op maandag 1 december 2008 08:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Toen ik de reviews las toen heb ik maar besloten om het spel niet te kopen![]()
Ik probeer m deze week nog voor je te testenquote:Op maandag 1 december 2008 08:52 schreef Keltie het volgende:
Word inderdaad een budgetbak spelletje.
Of de Wii reviews moeten beter zijn ivm het spelen met het Wii balanceboard
Ik durf deze week even niets te zeggen ivm werk maar met overwerk stort ik zo rond een uurtje of half 8 wel in dus heb ik vaak rond een uurtje of 9 wel tijd om te spelen. Behalve vandaag dan want ik heb cursus vanavondquote:Op maandag 1 december 2008 08:53 schreef Keltie het volgende:
Enneuh, wanneer weer FIFA? Vond wel tof.. Moet alleen effe m'n wireless headset opladen zodat ik toe kan geven als bepaalde steekballetjes zo bedoeld zijn
quote:Op maandag 1 december 2008 07:07 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Congratulations!!!
Your temporary ranking :
15123
Specialiteitjequote:Op maandag 1 december 2008 09:26 schreef ursel het volgende:
Je laminaat ligt wel strak om de deurpost heen..
jij bent toch al finisht?quote:Op maandag 1 december 2008 10:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat varen jullie allemaal snel. ik ben net voorbij Madagascar
Je hebt toch wel de sleutel onder het bloempotje gelegd he?quote:Op maandag 1 december 2008 10:47 schreef jpjedi het volgende:
Damn Foxie.. wij zijn nog wel een week onderweg denk ik als ik zo kijk naar die kaart.
Neuh. Het HuubHangopGezelschap gaat niet zo snelquote:
Hoe kan dat nou man..je ligt zelfs achter mijquote:Op maandag 1 december 2008 07:07 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Congratulations!!!
Your temporary ranking :
15123
Je hebt zeker Cardinal toegevoegdquote:Op maandag 1 december 2008 10:58 schreef jpjedi het volgende:
Hoe kan dat nou man..je ligt zelfs achter mij
Je weet dat Cardinal SoepSloep heet in het spel he?quote:
Cardinal heb ik uit die groep hoorquote:Op maandag 1 december 2008 12:33 schreef ursel het volgende:![]()
Als een ieder nu in de groep had gekeken..
Rofl. Mooie actie van die gast. Heeft in mijn ogen niets verkeerds gedaan trouwens, hoewel 't volgens mij best hard ging.quote:Op maandag 1 december 2008 12:33 schreef ursel het volgende:
Rode kaart voor middenvelder na neerhalen fan![]()
Heb jij daar wel tijd voor..quote:Op maandag 1 december 2008 13:38 schreef Mr_Baus het volgende:
Mortal Kombat VS DC Universe![]()
kewl![]()
Ook maar even halen veur de kerst, beetje wat vrede op aarde trappen enzo
![]()
Lachen joh, krijg echt weer zin om heul veul te gaan gamen
Zal zelf ook al te denken. MK is vaak best tof om shit te unlocken. Maar SoulCalibur IV heb ik ook niet veel gespeeld.quote:Op maandag 1 december 2008 13:38 schreef Mr_Baus het volgende:
Mortal Kombat VS DC Universe![]()
kewl![]()
Ook maar even halen veur de kerst, beetje wat vrede op aarde trappen enzo
![]()
Lachen joh, krijg echt weer zin om heul veul te gaan gamen
quote:Op maandag 1 december 2008 13:47 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Rofl. Mooie actie van die gast. Heeft in mijn ogen niets verkeerds gedaan trouwens, hoewel 't volgens mij best hard ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |