Vorig jaar ging er een trein vanuit Amsterdam, Utrecht en Alkmaar. Die was volgens mij op een paar tickets na helemaal uitverkocht. Er zijn ook een hoop mensen die met de bus er naartoe gaan. Zelf ga ik met het vliegtuig die kant op.quote:Op zondag 30 november 2008 20:35 schreef Darkestrah het volgende:
Dan heb ik een vraag:
Hoe gaan de meeste Nederlanders naar Sziget? Eigen vervoer? Touringcar?
Zeker, sterker nog 1/3 de van het eiland bestaat uit een techno gedeelte waar alleen maar dj`s zijnquote:Op zondag 30 november 2008 20:47 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik ben nog nooit op Sziget geweest en wil graag weten of het, bijvoorbeeld net als op Lowlands, na de concerten ook nog dj´s zijn die het feest op gang houden?
Bedankt!
Wat ik gelezen heb is er 24/7 muziekquote:Op zondag 30 november 2008 20:47 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik ben nog nooit op Sziget geweest en wil graag weten of er, bijvoorbeeld net als op Lowlands, na de concerten ook nog dj´s zijn die het feest op gang houden?
Bedankt!
Jep, maar niet in alle tenten, zo is bv de Main Stage van 15 uur tot 23 uur actief en de wan2 stage tot een uur 2 savonds.quote:
Vliegen, maar regel 't vroeg! Vanaf Keulen is 't goedkoopquote:Op zondag 30 november 2008 20:35 schreef Darkestrah het volgende:
Hoe gaan de meeste Nederlanders naar Sziget? Eigen vervoer? Touringcar?
Jaquote:Op zondag 30 november 2008 20:47 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik ben nog nooit op Sziget geweest en wil graag weten of er, bijvoorbeeld net als op Lowlands, na de concerten ook nog dj´s zijn die het feest op gang houden?
Het is meesterlijk gaafquote:
Klopt, ze hielden meer rekening met de Hongaren. Maar dit jaar gaan ze weer echt rekening houden met de rest van Europa.quote:Op zondag 30 november 2008 21:08 schreef Darkestrah het volgende:
Ik weet niet, ik keek naar het programma van 2008, en het zijn niet echt dingen waar ik naar luister.
Note to self: Get your ass to Sziget!quote:Op zondag 30 november 2008 21:09 schreef 30SecondsToMars het volgende:
[..]
Klopt, ze hielden meer rekening met de Hongaren. Maar dit jaar gaan ze weer echt rekening houden met de rest van Europa.Maar kijk maar naar de jaren daarvoor.
Je kan trouwens ook je wishlist inzenden op de Sziget sitequote:Op zondag 30 november 2008 21:17 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Note to self: Get your ass to Sziget!
Dat dus. Al twijfel ik nog wel tussen Sziget en Roskilde. Laatstgenoemde is alleen tig keer duurder.quote:Op maandag 1 december 2008 14:35 schreef Myster_E het volgende:
Na 4 keer Lowlands is het wel heel aanlonkelijk om ook eens richting Sziget te trekken.
tvp
Ik sprak zelfs iemand waarvan de treintickets gestolen was, en dus zwart terug moest rijden. Het is hem dan wel gelukt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef tankertuig het volgende:
Enige nadeel vorig jaar was dat er enorm veel verhalen waren van diefstal uit tenten op de meest brutale manier. Buren van me konden een nieuwe tent aanschaffen omdat ze gewoon tentzeil kapot gesneden hadden. Maar zelf heb ik er geen last van gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |