Mja, dat dacht ik ook =Pquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:32 schreef Duizendpootje het volgende:
fuckieeeee rise against moet wel komen!!
als je 8 dagen niet gaat douchen ga ik niet naast je liggenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:15 schreef skyrebel het volgende:
tvp, wil dit jaar toch eens gaan kijken daar
Ook maar gelijk even een vraagje:
Blijven de meeste van jullie daar op de camping slapen of toch een hostel, app, hotelletje in de buurt? Is er een apart campingterrein en hoe is dat allemaal geregeld? Facaliteiten enzo? Normaal douche ik mij niet zo snel op een festival, maar 8 dagen is wel heul erg lang zonder douche.
Ik vond het douchen persoon heel erg meevallen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:15 schreef skyrebel het volgende:
tvp, wil dit jaar toch eens gaan kijken daar
Ook maar gelijk even een vraagje:
Blijven de meeste van jullie daar op de camping slapen of toch een hostel, app, hotelletje in de buurt? Is er een apart campingterrein en hoe is dat allemaal geregeld? Facaliteiten enzo? Normaal douche ik mij niet zo snel op een festival, maar 8 dagen is wel heul erg lang zonder douche.
1,70 euro (370 forint) voor 0,6 l bier (Arany Aszok)quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:03 schreef zwartedoos het volgende:
Weet iemand iets over de prijzen van eten/drinken op het terrein? Heb begrepen dat dat redelijk goedkoop is?
0,6lquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
1,70 euro (370 forint) voor 0,6 l bier (Arany Aszok)
1,80 euro (400 forint) voor een 0,5 l flesje cola.
500 forint (2,30 euro) voor een stuk pizza.
Ze hebben idd ook 0,4l glazen, maar die kosten zo ik weet iets van 400 forint. Maar das wel weer een ander merk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
0,6lhebben ze ook normale glazen
Ach, zo`n glas van 0,6l giet je zo achterover.quote:
in die hitte wel jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, zo`n glas van 0,6l giet je zo achterover.
Moet je trouwens wel mee oppassen, vooral als je de hele middag in de hitte wil gaan dansen of bij de main stage gaat staan. Ze vallen bij bosjes flauwquote:
Dat had ik dus ook gehoord. Vraag me nu alleen af het verschil is tussen een ticket met of zonder camping. Zijn dat alleen die 2 dagen eerder dat je het terrein op kan? Of zijn er toch stukken terrein waar je dan wel of niet mag komen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:35 schreef CasB het volgende:
Je mag daar overal kamperen, op bepaalde stukken na, maar dat staat wel redelijk goed aangegeven.
misschien toch niet zo slecht idee danquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:58 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
als je 8 dagen niet gaat douchen ga ik niet naast je liggen
Met een campingticket mag je op day Zero komen, met een ander ticket niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:28 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook gehoord. Vraag me nu alleen af het verschil is tussen een ticket met of zonder camping. Zijn dat alleen die 2 dagen eerder dat je het terrein op kan? Of zijn er toch stukken terrein waar je dan wel of niet mag komen?
Je mag dus (bijna) overal je tentje zetten, maar er is ook nog echt een campingterrein bij dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Met een campingticket mag je op day Zero komen, met een ander ticket niet.
Verder mag je dus met een camping ticket op de camping komen, ze controleren ook bij douches enzo.
Sommige stukken zijn afgesloten voor alleen campingbandjes jaquote:Op woensdag 15 april 2009 09:33 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Je mag dus (bijna) overal je tentje zetten, maar er is ook nog echt een campingterrein bij dan?
Je moet ook nog door de strenge tassencontrole hoor.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:36 schreef -skippybal- het volgende:
Waar je met lange mouwen meestal ook gewoon door de 'controlepoortjes' (lees: een pad van een metertje of 12 breed waar twee lamme Hongaren op een stoeltje zitten) komt
De strengere controles dusquote:Op woensdag 15 april 2009 09:36 schreef -skippybal- het volgende:
Waar je met lange mouwen meestal ook gewoon door de 'controlepoortjes' (lees: een pad van een metertje of 12 breed waar twee lamme Hongaren op een stoeltje zitten) komt
De koers verschilt heel erg. Nu is het als het goed is nog lager dan vorig jaar.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:41 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik ga ook met een tent, moet nog wel iets van een tent regelen, maar dat komt wel goed. Overigens hoorde ik van mensen die eerder naar Sziget zijn geweest dan 0,6l bier 1,40 kost ongeveer, dus ach, het is sowieso allemaal goedkoper dan hier in Nederland. Rijk ben je daar zo
Overigens komt Rise Against zeker niet meer.... Klikje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |