Laat ik je geruststellen: aan jou denk ik ook nooit, maar van dit kan ik zeggen: Che bello.quote:Op zondag 30 november 2008 21:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
(ik moest niet -ik herhaal-niet aan je denken, ruud. maar nu wel):
Fan, wat leuk!!!quote:
ribas, da's pas een gemis voor de tv-world!quote:Op zondag 30 november 2008 21:48 schreef beequeen het volgende:
Mooie IM voor EP. Wat een gemis voor de tv wereld.
Ik vond het ook wel een indrukwekkende groet aan de collegaquote:Op zondag 30 november 2008 21:49 schreef Copycat het volgende:
Ik schoot een beetje vol bij 'Trouwens, Obama heeft gewonnen!'
Erg ontroerend.
Iid geen woord over de dame die naast hem in de auto zatquote:Op zondag 30 november 2008 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een indrukwekkende groet aan de collega
quote:Op zondag 30 november 2008 21:54 schreef willem-jozef het volgende:
hoi arm schaapalles nog goed afgelopen met concertje (nog niet bijgelezen, excusee)?
Maar tochquote:Op zondag 30 november 2008 11:40 schreef Copycat het volgende:
Nee.
Vrijdag kon ik niemand vinden die mee wilde/kon, dus date gebeld dat ie die kaartjes maar aan iemand anders moest geven. Belt zaterdag een vriend terug: 'Ja, ik wil eigenlijk toch wel mee'. En toen waren de kaartjes dus al weg.
Dat ze iets minder aandacht zou krijgen dan de bij het grote publiek bekende Erns Paul, is logisch. Maar om haar niet eens te noémen: vreemd. Misschien wilde haar familie het niet hoor.quote:Op zondag 30 november 2008 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Iid geen woord over de dame die naast hem in de auto zat
zij werkte ook niet mee aan ER.quote:Op zondag 30 november 2008 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
nooitquote:Op zondag 30 november 2008 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat ik je geruststellen: aan jou denk ik ook nooit, maar van dit kan ik zeggen: Che bello.
quote:
Dat was een collega die niks met dit programma te maken had......quote:Op zondag 30 november 2008 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Das waarquote:
WJquote:Op zondag 30 november 2008 21:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ribas, da's pas een gemis voor de tv-world!
Je hebt helemaal gelijk. Laat die k...PIEEEEP.t..PIEEEEEP.maar snel terugkeren in een RLS. Glijers genoeg.quote:Op zondag 30 november 2008 21:56 schreef willem-jozef het volgende:
ribas, da's pas een gemis voor de tv-world!
ja......... da's wel weer mooi kut...... dat is tragisch........quote:
Da's waar. Maar toch: even noemen.quote:
Yoh !! Poep gebeurt ..........Wees lekker blijquote:Op zondag 30 november 2008 22:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja......... da's wel weer mooi kut...... dat is tragisch........![]()
zit ik hier een beetje blij te wezen......
nou jij nog een foto van Margheritaquote:Op zondag 30 november 2008 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het leuk voor je (jullie)
darling!quote:
seker,...........quote:Op zondag 30 november 2008 22:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
darling!![]()
ze (bee & ls) hebben 'm (rieb) gewoon weggejaagd. hoe laag!
we pakken ze nog wel terug!
rieb
komt wel weer terug, read my lips, hell yeah!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |