ga maar even bijkomen bij Griekjequote:Op zondag 30 november 2008 20:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ga effe bijkomen........
![]()
ben helemaal van slag........
Wel leuk voor je hoor fanquote:Op zondag 30 november 2008 20:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
''kuch''
ben effe weg ........
Is toch grappig voor Fan...quote:Op zondag 30 november 2008 20:00 schreef Dementor het volgende:
Het ophemelen van een man die een vrouw ongelijkwaardig behandeld.
Dat zegt echt genoeg.
Gaat hij een hennepplantage beginnen?quote:Op zondag 30 november 2008 20:08 schreef Dementor het volgende:
Ribas mag wel eens vlug plek gaan maken op zolder.
Hoi Liesje, gaat het nu al wat beter trouwens?quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 20:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Liesje, gaat het nu al wat beter trouwens?
Jemig, dat intro met oud deelnemers maar zonder Ernst Paul. Heftig.quote:Op zondag 30 november 2008 20:23 schreef noekje het volgende:
Ja, enig maar jeweets, Fan. Ik bijt hem door hoor.
ER!Even een apfelstrudel in de oven knallen.
Ik dacht dat ze ook nog een IM zouden doen voor EP toch?quote:Op zondag 30 november 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig, dat intro met oud deelnemers maar zonder Ernst Paul. Heftig.![]()
Ben er even weg van.
Wellicht toch de moeite waard om het te kijken, ik weet niet of ze nog doorgaan.quote:Op zondag 30 november 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig, dat intro met oud deelnemers maar zonder Ernst Paul. Heftig.![]()
Ben er even weg van.
Waarschijnlijk niet, maar denk wel dat er dan een spin-off komt....quote:Op zondag 30 november 2008 20:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wellicht toch de moeite waard om het te kijken, ik weet niet of ze nog doorgaan.
Is dat zo? Misschien weer dat nikszeggende filmpje, geen idee.quote:Op zondag 30 november 2008 20:31 schreef Manu82 het volgende:
Ik dacht dat ze ook nog een IM zouden doen voor EP toch?
Dus dat.quote:
http://www.telegraaf.nl/p(...)an_Ernst-Paul__.htmlquote:Op zondag 30 november 2008 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo? Misschien weer dat nikszeggende filmpje, geen idee.
Deze, Nance ... Wie nog meer dan LS?quote:Op zondag 30 november 2008 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is dat mode tegenwoordig? Om een zwangere presentatrise in het programma te hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |