Wil je ook op 't lijstje Quote deze dan en voeg je er aan toe, bij 't volgende topic wordt die er in meegenomen!quote:-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
-Bellah
-Wim
-Koningin
-knep
-Metalfreak
-Timmie2
-Sextreme
-Teunebeun
-Wouser
-Un-X-PecteD
-Sleeve
quote:Op zondag 30 november 2008 18:09 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Nee, want ik dacht elke keer 'de spoorbomen zullen zo wel open gaan'. Wist ik veel dat ze die gewoon een kwartier dicht laten soms![]()
Nu fiets ik altijd gewoon over de brug, net zo snel en dan weet ik zeker dat ik niet te laat kom. Waar is die Maria Theresialaan eigenlijk? Ik ben nog niet zo goed bekend in Roermond hoor!
Yep!..quote:Op zondag 30 november 2008 21:13 schreef Metalfreak het volgende:
Zomaar mijn MSN-quotes gebruiken voor de TT
En waar is de eigen spreuk van Roermond dan?quote:Op zondag 30 november 2008 21:57 schreef Tism het volgende:
[..]
Yep!..![]()
En de enige verantwoorde (sinds een paar maanden) die kan volgens de FOK! Policy!..
Oooooooooooooooow ja!..quote:Op maandag 1 december 2008 07:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En waar is de eigen spreuk van Roermond dan?
"Roermond, that's all you need!"![]()
![]()
Lol!..quote:Roermond tegen wietspaarkaart
Van onze verslaggever Peter de Graaf
gepubliceerd op 11 december 2008 02:45, bijgewerkt op 00:12
ROERMOND - Albert Heijn mag zijn bonuskaart hebben, de drankenwinkel zijn Gall & Gall-kaart, maar een coffeeshop mag niet zijn eigen kortingskaart hebben. Dat vindt burgemeester Henk van Beers van Roermond. Hij heeft de eigenaar van de Roermondse coffeeshop Skunk gemaand onmiddellijk te stoppen met zijn spaarkaart, die bij een besteding van 250 euro recht geeft op 15 euro korting bij de volgende aankoop van wiet.
‘Zo’n kortingskaart zet aan tot meer consumptie, terwijl ons beleid erop gericht is het drugsgebruik te ontmoedigen’, aldus Van Beers (CDA). Hij is voorstander van coffeeshops, maar wijst erop dat het gedoogbeleid is gebonden aan strikte voorwaarden, de zogenaamde AHOJG-criteria. De A staat voor het verbod op affichering ofwel: een coffeeshop mag geen reclame maken.
Volgens Van Beers is de Skunk-spaarkaart bedoeld om meer klanten te trekken. Hij vindt het een marketinginstrument waarmee reclame wordt gemaakt, en reclame maken voor cannabis is uit den boze. ‘We hebben als gemeentebestuur verantwoordelijkheid voor de volksgezondheid en kunnen het promoten van drugs niet toestaan’, aldus de burgemeester. Hij dreigt de eigenaar met dwangsommen als deze niet snel een einde maakt aan de kortingsactie.
Skunk wilde woensdag niet reageren. ‘We beraden ons nog’, aldus de bedrijfsleider. Hij wilde verder geen bijzonderheden geven.
Het is de vraag of de gemeente de kortingskaart echt kan verbieden. Want een coffeeshopeigenaar is ook gewoon een ondernemer die klanten wil trekken.
Van Beers erkent dat dat voer is voor juristen en dat uiteindelijk misschien de rechter daarover moet beslissen. ‘Maar een coffeeshop is geen Albert Heijn, Jumbo of drankenwinkel. Natuurlijk kun je erover twisten of het terecht is dat een drankenwinkel reclame mag maken. Maar het is een reguliere zaak en dat is een coffeeshop niet. Een coffeeshop wordt slechts gedoogd.’
http://www.volkskrant.nl/(...)tegen_wietspaarkaart
http://www.telegraaf.nl/b(...)etspaarkaart___.html
http://www.nrc.nl/binnenl(...)paarkaart_coffeeshop
http://www.elsevier.nl/we(...)r-wietgebruikers.htm
Dit doen ze trouwens al 20 jaar, waarom zou dat nou ineens een probleem moeten zijn? Wat een gezeik, zeg!..quote:die bij een besteding van 250 euro recht geeft op 15 euro korting bij de volgende aankoop van wiet.
Whehe ja, ineens zou het een probleem zijn nu de coffeeshops in NL onder vuur liggenquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:38 schreef Tism het volgende:
Dit doen ze trouwens al 20 jaar, waarom zou dat nou ineens een probleem moeten zijn? Wat een gezeik, zeg!..![]()
Kunnen ze nu echt helemaal niets goed doen rond die tunnelquote:Op woensdag 17 december 2008 16:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
Afsluiting A73-tunnels voorlopig uitgesteld
*knip*
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:16 schreef roelvano het volgende:
Hey,
weet iemand precies wann. die nieuwe bios open gaat??
Oorspronkelijk 19 dec. maar dit wordt uitgesteld i.v.m. uitlopende bouw werkzaamheden hoorde ik!!
Help me a.u.b.!!
medio januari dus..quote:Megabios Roermond maand vertraagd
De opening van de megabioscoop in aanbouw in Roermond loopt een maand vertraging op. Aanvankelijk zou Foroxity - de megabios krijgt dezelfde naam als het moederbedrijf in Sittard - op 19 december haar poorten openen, maar dat gebeurt door achterstanden in het bouwproces nu een maand later; medio januari.
Roermond
Van onze verslaggever
Voor directrice Marie-Rose Vandenberg van Foroxity betekent dat een financiële strop, want de zeven zalen van haar nieuwe bioscoop van 7 miljoen euro, blijven gedurende de feestdagen leeg. „Tijdens de feestdagen ontvangen we in ons vergelijkbare bedrijf in Sittard 25.000 bezoekers. Die moeten we helaas nu missen.”
Omgerekend naar een gemiddeld toegangskaartje en een aantal consumpties in het café-restaurant Xitycafé betekent dat een verlies aan omzet van dik 250.000 euro.
Bron.
quote:Madurodam verwelkomt stadhuis Roermond
Roermond - Het Roermondse stadhuis met carillon en de muziekkiosk op het Munsterplein gaan in de loop van 2009 onderdeel uitmaken van de historische stadskern van Madurodam in Den Haag. De kleinste stad van Nederland heeft hier in het najaar van 2008 toe besloten.
Madurodam heeft plannen om de historische stadskern van Madurodam verder te ontwikkelen en uit te breiden. Limburg is in verhouding tot andere provincies matig vertegenwoordigd in de miniatuurstad. Tijdens het Cuypersjaar heeft de gemeente een verzoek ingediend voor plaatsing van het Munsterplein en de Munsterkerk. Op uitnodiging van het college van B&W heeft de toetsingscommissie van Madurodam in oktober Roermond bezocht. In een gesprek werd duidelijk dat de Munsterkerk of het Munsterplein niet in aanmerking zou komen, met name vanwege het feit dat kerken en pleinen ruimschoots aanwezig zijn in de Nederlandse miniatuurstad. In november liet de commissie weten dat het stadhuis en de kiosk wel een onderdeel van de miniatuurstad gaan uitmaken.
www.blikopnieuws.nl
Ja..quote:Op zondag 21 december 2008 00:59 schreef roelvano het volgende:
Roermond wil toch publiciteit en aandacht??
Nee..quote:Dan moeten ze dat Glazen Huis naar Roermond halen!!
Ja..quote:Stationsplein , plein bij de oranjerie of op de markt, lijkt me 'n hele goede locatie of niet?!
Ja..quote:Omdat ik hoorde dat ze wilde uitpakken met 'n groots kerstevent volgend jaar, kunnen ze dit en die publiciteit goed gebruiken toch?!
Multiplexquote:Op maandag 22 december 2008 04:23 schreef roelvano het volgende:
Foroxity bouwt op het voormalige kazerneterrein een multiplex bioscoop volgens een beproefd concept.
Maar om er nu een hele bioscoop van te bouwen...quote:Op maandag 22 december 2008 09:12 schreef Sextreme het volgende:
Constructiemultiplex wordt anders erg veel gebruikt in de bouw heur!
Welke broodjeszaak?quote:Op maandag 22 december 2008 12:13 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer komt die Burgerking er ?
Zag trouwens dat de Primera al aan het verhuizen is naar de oude-broodjeszaak ? Wat is hier dan de reden van. In 5 jaar tijd 2x verhuizen. Vond deze locatie eigenlijk wel wat hebben. Of is die Indo niet meer de eigenaar ?
Wat komt er overigens in dat hoekpand waar de Primera tot voor kort zat ?
Jaah, zat daar tegen over danny vd zwam... Tegenover is die patatzaak en daarlangs was 'n broodjeszaak/restaurant, DAAR komt de primera dan in!!quote:Op maandag 22 december 2008 12:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Welke broodjeszaak?
Bufkes
Bakkerij Bart Hamstraat
Bakker Bart Steenweg
Bufkes
Subway.
Primera zit/zat toch op de hoek van de Hamstraat en Stationsplein. Tegen over die viszaak?
JA!!!! Een BK Drive zelfs! Kun je lekker in de auto blijven zitten met je Whopperz!..quote:Op maandag 22 december 2008 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
In de broodjeszaak waar eerst DeliFrance in zat.
Wat in de retail is een BK ?!?!?!?!?! WTF !
..quote:
Moeilijk te zeggen, ik weet niet of die nieuwe ook 'service' gaat aanbieden; Dat je drankjes en hapjes kunt bestellen tijdens de film dus.quote:Op maandag 22 december 2008 17:04 schreef Tism het volgende:
[..]
..
Daar hebben ze ook een redelijk goede bioscoop..![]()
Zouden ze daar de concurrentie van de 7 nieuwe zalen in Roermond gaan merken, denk je??..
Mja, dat zal idd afhangen van, of 't nieuwe ding hier in Roermond een service bioscoop wordt of niet. Ik zou dat eigenlijk niet weten of dat zo is..quote:Op maandag 22 december 2008 17:11 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, ik weet niet of die nieuwe ook 'service' gaat aanbieden; Dat je drankjes en hapjes kunt bestellen tijdens de film dus.
Plus in reuver heb je in mijn ervaring minder last van groepjes rotjeugd die zitten te vervelen tijdens de voorstelling dan bijvoorbeeld in Venlo of Roermond.![]()
Luxor hier heeft zelf al 4 zalen en loopt goed volgens mij, dus zelf gok ik dat ze er niet te ernstig onder zullen lijden.
Boezzz!quote:
Jij komt niet meer buiten nu je modje bent?quote:Op maandag 22 december 2008 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
In de broodjeszaak waar eerst DeliFrance in zat.
Wat in de retail is een BK ?!?!?!?!?! WTF !
Ben er afgelopen zomer nog een paar keer geweest (werd meegesleurd) maar ik voelde me inderdaad wel heel oud daar binnenquote:Op maandag 22 december 2008 20:37 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Toen ik wat jonger was ja, maar nu zit ik meestal bij de overburen.![]()
Boven de 20-22 voel je je daar niet op je plek nee.quote:Op maandag 22 december 2008 20:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ben er afgelopen zomer nog een paar keer geweest (werd meegesleurd) maar ik voelde me inderdaad wel heel oud daar binnen
Daar heb ik nog geen geruchten over gehoord. Zou wel triest zijn als er weer een kroeg z'n deuren zou sluiten. Er zijn er al genoeg gesloten de afgelopen maanden..quote:Op maandag 22 december 2008 21:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wat is trouwens waar van de geruchten dat Villa Fiësta failliet zou zijn?
Oeh!.. Spannend!..quote:Op dit moment is 't haofke de enige horecagelegenheid op de Velstraat. Haofke wordt op dit moment verbouwd en zal na de verbouwing op vrijdag 21+ en op zaterdag 18+ worden.
Maar het zou me niets verbazen. Kwamen daar nog mensenquote:Op maandag 22 december 2008 21:10 schreef Tism het volgende:
[..]
Daar heb ik nog geen geruchten over gehoord. Zou wel triest zijn als er weer een kroeg z'n deuren zou sluiten. Er zijn er al genoeg gesloten de afgelopen maanden..![]()
Yep, inclusief pasjessysteem, met een pasje dat je alleen krijgt op vertoon van je ID, dus het is ook écht niet mogelijk om onder die leeftijd binnen te komen. De eigenaar van 't Haofke heeft de gemeente al gewaarschuwd dat er dan een grote groep uitgaanders nergens meer terecht kan om uit te gaan in Roermond. Het wachten is dus op iemand die het weer aandurft om La Cave open te gooien, de eigenaar van 't Haofke ging er niet aan beginnen zei hij.quote:[..]
Oeh!.. Spannend!..
Vind ik altijd zo'n kul argument. Waarom trekt de jeugd van bijvoorbeeld Swalmen massaal naar Roermond. Pak je met een groep samen en duik een kroeg in. Net zo gezellig.quote:Op maandag 22 december 2008 21:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar het zou me niets verbazen. Kwamen daar nog mensen
[..]
De eigenaar van 't Haofke heeft de gemeente al gewaarschuwd dat er dan een grote groep uitgaanders nergens meer terecht kan om uit te gaan in Roermond.
Huhquote:Op maandag 22 december 2008 21:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo'n kul argument. Waarom trekt de jeugd van bijvoorbeeld Swalmen massaal naar Roermond. Pak je met een groep samen en duik een kroeg in. Net zo gezellig.
Jeugd heeft het deels ook zelf vern*ukt door pas zo laat op stap te gaan. Door dat indrinken in een of andere keet/ thuis missen de kroegen en discotheken toch enige omzetten. En dan hebben we het nog niet over het comazuipen. In de kroegen heeft de kastelijn nog beetje overzicht wat de jeugd drinkt.
Heeft ie ook gezegd waarom dat ie dat nie wilde?..quote:Op maandag 22 december 2008 21:14 schreef Metalfreak het volgende:
de eigenaar van 't Haofke ging er niet aan beginnen zei hij.
Ja, omdat hij al 2 horecagelegenheden onder zijn hoede heeft en hij dat wel genoeg vond.quote:Op maandag 22 december 2008 21:45 schreef Tism het volgende:
[..]
Heeft ie ook gezegd waarom dat ie dat nie wilde?..
Ah, duidelijk!..quote:Op maandag 22 december 2008 22:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, omdat hij al 2 horecagelegenheden onder zijn hoede heeft en hij dat wel genoeg vond.
Ik stem voor! Maar ik ben bang dat het dan weer zo'n altohol zou worden waar mensen op de grond gaan zitten in veel te wijde broeken...quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Tism het volgende:
[..]
Ah, duidelijk!..![]()
Een Hard rock cafe zou wel gaaf zijn op 't Statieplein trouwens!..
Dan zou ik ook weer gaan stappen in Roermondquote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Tism het volgende:
[..]
Ah, duidelijk!..![]()
Jeugd zegt Altijd dat ze niemand kennen met uitgaan in Swalmen. Pak je dan met een paar man samen en duik de kroeg in. Biertje erbij en de sfeer komt vanzelf. En op den duur leer je toch diversen mensen kennen. In Roermond zie je toch ook alleen maar vreemdequote:Op maandag 22 december 2008 21:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
HuhWelk argument bedoel je nu eigenlijk? Op het stationsplein is er geen enkele kroeg die jongeren onder de 18 toelaat, dus waar zouden die heen moeten? Ik snap bijvoorbeeld ook niet dat er nog mensen naar de kroegen in Swalmen gaan, ze zijn ook totaal niet op jongeren gericht of zo. Als ik moet kiezen tussen een standaard zaterdagavond naar de kroeg in Swalmen of thuis zitten, kies ik voor het laatste en ja, ik hou heel erg van uitgaan. Er is meer voor nodig dan een vat bier om een kroeg aantrekkelijk te maken.
In de bios komt zelfs een 'Slegte' (selexyz is een verzameling van boekenwinkels (oa. Van Piere en De Slegte horen daar bij).quote:Op dinsdag 23 december 2008 06:37 schreef roelvano het volgende:
Nou, ik lees net op internet dat er 'n burgerking op 't stationsplein komt...
In de oude bioscoop (Royal theater) komt 'n selexyz.
Ik zag ook dat er 'n New York Pizza kwam bij 't kazernevoorterrein.
Wat er waar is, hiervan, weet k niet!! info van Roermond in de steigers
Dat zou wel leuk zijn, Roermond mist grote boekhandels. Plantage is ok, maar echt veel is er niet te vinden, zeker niet Engelstalig bvb.quote:Op dinsdag 23 december 2008 06:37 schreef roelvano het volgende:
Ik zou het echt NIET weten, sorry!quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:31 schreef de_boswachter het volgende:
Dus de beginnende uitgaande jeugd kan nergens meer terecht? Lekker beleid ook.
Roelvano, waar komt die Burgerking dan ? Toch in dat oude Primera pand zoals ik zei ?!?
Bedoel je met service bioscioop dat je tijdens de film eten kunt bestellen en dat ze dat gaan brengen zoals in Weert? Ik hoop het dus ECHT DIEP UIT ME HART zooo van niet hé. Dat is echt gewoon te achterlijk en te irritant voor woorden... Eten en drinken koop je maar vóór de film of tijdens de pauze maar niét tijdens de film godverdomme.quote:Op maandag 22 december 2008 04:23 schreef roelvano het volgende:
Trouwens, is 't 'n service bioscoop???
quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Tism het volgende:
[..]
Ah, duidelijk!..![]()
Volgens mij bij mijn weten komt er bij het Royal theater helemaal niets? Omdat het niet verbouwd mag worden van wege de autentieke decoratie van de bioscoopzaal van binnen...quote:Op dinsdag 23 december 2008 06:37 schreef roelvano het volgende:
Omdat de kroegen daar wel gericht zijn op jongerenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Jeugd zegt Altijd dat ze niemand kennen met uitgaan in Swalmen. Pak je dan met een paar man samen en duik de kroeg in. Biertje erbij en de sfeer komt vanzelf. En op den duur leer je toch diversen mensen kennen. In Roermond zie je toch ook alleen maar vreemdeWaarom gaan ze daar dan wel uit?
Altijd dezelfde mensen in dezelfde kroeg zien gaat ook vervelen, vooral als het er maar 5 zijn. Het kan best eens af en toe leuk zijn, maar dat gaat heel snel vervelen. Dan kun je vaak net zo goed bij iemand thuis gaan zitten.quote:Sfeer kun je ook zelf maken. Vaak genoeg met maar een paar man (5/6 man in de kroeg gezeten) En was super gezellig.
Die New York Pizza op het kazernevoorterrein klopt in elk geval, daar zag ik al borden van hangen bij die nieuwe bioscoop. Handige site trouwens, Roermond heeft nog heel wat boeiende en ambitieuze projecten in de toekomst. Goed bezig zeg ik!quote:Op dinsdag 23 december 2008 06:37 schreef roelvano het volgende:
De enige HBO in Roermond momenteel is de PABO, en dat trekt lijkt mij niet echt meer HBO's/uni's aan....quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die New York Pizza op het kazernevoorterrein klopt in elk geval, daar zag ik al borden van hangen bij die nieuwe bioscoop. Handige site trouwens, Roermond heeft nog heel wat boeiende en ambitieuze projecten in de toekomst. Goed bezig zeg ik!Misschien wordt het nog eens een stad van formaat. Nu alleen nog zorgen dat er een HBO of universiteit naar Roermond komt, dan verjongt de stad ook wat en zal er ook meer voor hoger opgeleide mensen te doen zijn qua werk.
BTW: Waar op het Stationsplein zou dan een Burger King kunnen komenWaar is daar plaats voor? Of is dat gepland in die verbouwing van Hotel de la Station?
Geografisch is Sittard ook logischer dan Roermond. Dat Roermond HS Zuyd wilde hebben is vrij logisch. Het is een grote impuls voor een stad. Maar Sittard had al een voordeel dat Fontys er zat/zit met een groot aantal opleidingen. Het is/was een onbegonnen strijd, tenzij Roermond heel diep gaat graven in de buidel, en HS Zuyd heel veel vrijheid geeft. En dat zal wel nooit gebeuren. Tenminste niet in de eerst komende 10 jaar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:21 schreef John.Milton het volgende:
Roermond had wel graag de Hogeschool Zuyd gehad die nu in Sittard zit. Volgens mij is dat vroegtijdig afgeketst.
In eerste instantie zou er weer een harmonie in komen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:21 schreef Wouser het volgende:
[..]
Volgens mij bij mijn weten komt er bij het Royal theater helemaal niets? Omdat het niet verbouwd mag worden van wege de autentieke decoratie van de bioscoopzaal van binnen...
Ik meen ooit eens gehoord te hebben dat er eind van de jaren 80 idd spraken van is geweest, maar de toenmalige zittende gemeenteraad heeft dat toen naar de prullebak verwezen. Paste geloof ik niet in 't bestemmingplan oid..quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:21 schreef John.Milton het volgende:
Roermond had wel graag de Hogeschool Zuyd gehad die nu in Sittard zit. Volgens mij is dat vroegtijdig afgeketst.
Waar zag jij borden bij die nieuwe bioscoop hangen dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die New York Pizza op het kazernevoorterrein klopt in elk geval, daar zag ik al borden van hangen bij die nieuwe bioscoop. Handige site trouwens, Roermond heeft nog heel wat boeiende en ambitieuze projecten in de toekomst. Goed bezig zeg ik!Misschien wordt het nog eens een stad van formaat. Nu alleen nog zorgen dat er een HBO of universiteit naar Roermond komt, dan verjongt de stad ook wat en zal er ook meer voor hoger opgeleide mensen te doen zijn qua werk.
BTW: Waar op het Stationsplein zou dan een Burger King kunnen komenWaar is daar plaats voor? Of is dat gepland in die verbouwing van Hotel de la Station?
Nou, onlangs is er een deal zelfs niet meer doorgegaan meen ik. De huidige afdeling van de HBO Economie opleidingen van Sittard had namelijk de keuze, óf verbouwen, óf verhuizen en bij die laatste optie kwam Roermond in beeld. Op het laatste moment heeft de gemeente Sittard-Geleen echter nog zo'n hoop geld toegezegd voor de verbouwing dat Roermond het niet meer kon winnen... Zoiets was het in elk geval. Wel jammer.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:41 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik meen ooit eens gehoord te hebben dat er eind van de jaren 80 idd spraken van is geweest, maar de toenmalige zittende gemeenteraad heeft dat toen naar de prullebak verwezen. Paste geloof ik niet in 't bestemmingplan oid..Oa daardoor is de ontwikkeling van Roermond als stad jaren lang stil komen te liggen, gelukkig heeft de huidige gemeenteraad hele andere plannen en begint er eindelijk iets van terecht te komen..
Toen ik vanuit de stad richting Outlet Centre liep, en ik keek richting die nieuwe gebouwen van de bioscoop (die gebouwen met die nummers op) daar zag ik dus zo'n bord hangen van die zaken die erin kwamen, behoorlijk groot bord. Volgens mij kun je het ook zien als je recht voor de ingang van het Outlet staat (onder de poort van de oude kazerne)quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:57 schreef roelvano het volgende:
[..]
Waar zag jij borden bij die nieuwe bioscoop hangen dan?
Ik vind 't wel uber relaxt dat er nu eindelijk 'n goede bioscoop komt...
Over die Burger king... K zou 't NIET weten haha
Okeej dan, ist ook te zien als je met de auto langsrijdt??quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Toen ik vanuit de stad richting Outlet Centre liep, en ik keek richting die nieuwe gebouwen van de bioscoop (die gebouwen met die nummers op) daar zag ik dus zo'n bord hangen van die zaken die erin kwamen, behoorlijk groot bord. Volgens mij kun je het ook zien als je recht voor de ingang van het Outlet staat (onder de poort van de oude kazerne)
Nee, volgens mij niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:37 schreef roelvano het volgende:
[..]
Okeej dan, ist ook te zien als je met de auto langsrijdt??
Ik ben volgens mij een van de weinige die:quote:Op woensdag 31 december 2008 10:58 schreef Metalfreak het volgende:
Iedereen is aan het knallen of zoZijn er ook mensen die in Roermond oud en nieuw gaan vieren
Ik niet in elk geval, vertrek vanmiddag al richting Rotterdam.
Ik vind vuurwerk prachtig om te zien, maar zal het nooit zelf kopenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij een van de weinige die:
- Niet om vuurwerk geeft
- Nooit om vuurwerk heeft gegeven
- En nooit om vuurwerk zal geven.
Leudalquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:17 schreef Burner82 het volgende:
Beste wensen allemaal vanuit het Leudal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |