abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 november 2008 @ 18:55:42 #1
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_63649099

Roermond: Level #8 "Big changes are coming"

Provincie: Limburg
Gemeente: Roermond
Inwoners: 54.696 (kan iets meer of minder zijn )
Geografische ligging: 51°11′33″NB 5°59′37″OL
Stadsrechten: Ja
Belangrijke verkeersaders: N271, N280, N293, N68, A73
Netnummer: 0475
Postcodes: 6041-6071
Oppervlakte: 69,83 km²
Wateroppervlakte: 2,62 km²

Zetelverdeling gemeenteraad
9 VVD
5 CDA
5 PvdA
3 Burgerbelangen Roermond
3 Democraten Swalmen
3 SP
2 GroenLinks
1 Stadspartij Roermond

Plaatsen, dorpen, gehuchten, stadsdelen (geen wijken)
Roermond, Swalmen, Asenray, Herten, Leeuwen, Maasniel

Projecten in Roermond

Alles over de geschiedenis van Roermond, met van alles en nog wat. Het beleg van 1570 door Willem van Oranje, restauratie van de cattentoren en andere dingen.

Ook zijn er verschillende mensen uit Roermond met camera's, deze schroomen 't niet alles wat ze opnemen op YouTube te gooien, sommige filmpjes zijn de moeite van 't kijken waard, sommige niet. Bij deze dus ook een linkje naar diverse filmpjes, door Roermondenaren voor Roermondenaren en alle andere geïnteresseerden. (Let op: klikken is op eigen risico )

Deel 1
Roermond; Een onderschatte stad, in ontwikkeling! Deel 2
Roermond; Een stad in ontwikkeling! Deel 3
Roermond; Een stad in ontwikkeling! Deel 4
Roermond; Een stad in ontwikkeling! Level #5
Roermond; Pauperstad bij uitstek! Level #6
Roermond; Level #7. In Remunj laupe de hunj mit de kunj....

En natuurlijk de beruchte Fok!kers uit Roermond die zich gemeld hebben tot nu toe,
quote:
-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
-Bellah
-Wim
-Koningin
-knep
-Metalfreak
-Timmie2
-Sextreme
-Teunebeun
-Wouser
-Un-X-PecteD
-Sleeve
Wil je ook op 't lijstje Quote deze dan en voeg je er aan toe, bij 't volgende topic wordt die er in meegenomen!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  zondag 30 november 2008 @ 18:56:31 #2
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_63649116
quote:
Op zondag 30 november 2008 18:09 schreef Sleeve het volgende:

[..]

Nee, want ik dacht elke keer 'de spoorbomen zullen zo wel open gaan'. Wist ik veel dat ze die gewoon een kwartier dicht laten soms
Nu fiets ik altijd gewoon over de brug, net zo snel en dan weet ik zeker dat ik niet te laat kom. Waar is die Maria Theresialaan eigenlijk? Ik ben nog niet zo goed bekend in Roermond hoor!
pi_63650442
maps.google.com en even zoeken voor de Maria Theresialaan.

Is de straat wat paralel loopt met het spoor
Net efkes anges
pi_63652452
Zomaar mijn MSN-quotes gebruiken voor de TT

Don't let my username fool you...
  zondag 30 november 2008 @ 21:57:07 #5
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_63653960
quote:
Op zondag 30 november 2008 21:13 schreef Metalfreak het volgende:
Zomaar mijn MSN-quotes gebruiken voor de TT

Yep!..

En de enige verantwoorde (sinds een paar maanden) die kan volgens de FOK! Policy!..
  zondag 30 november 2008 @ 22:05:19 #6
11102 knep
Mountainfreak
pi_63654243
Remunj!
pi_63656798
Big changes? Yessurrrrr!
Check al die kranen dan!

pi_63656812
Ow ik ben iets doorgeschoten in het verkleinen zie ik
  zondag 30 november 2008 @ 23:39:13 #9
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63656951
sleeve: maria theresialaan loopt naar beneden richting de oude tunnel. Vanaf de spoorbomen gezien ga je over de spoorlaan noord en dan is het de weg parallel aan spoorlaan noord.:)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  maandag 1 december 2008 @ 07:59:47 #10
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_63659967
quote:
Op zondag 30 november 2008 21:57 schreef Tism het volgende:

[..]

Yep!..

En de enige verantwoorde (sinds een paar maanden) die kan volgens de FOK! Policy!..
En waar is de eigen spreuk van Roermond dan?

"Roermond, that's all you need!"

pi_63660155
tvp
U MAD?
pi_63673296
tvp
  maandag 1 december 2008 @ 18:45:13 #13
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_63674878
quote:
Op maandag 1 december 2008 07:59 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

En waar is de eigen spreuk van Roermond dan?

"Roermond, that's all you need!"

Oooooooooooooooow ja!.. Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht..

Volgende topic dan maar!..
  zaterdag 13 december 2008 @ 20:38:16 #14
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_63992553
quote:
Roermond tegen wietspaarkaart

Van onze verslaggever Peter de Graaf
gepubliceerd op 11 december 2008 02:45, bijgewerkt op 00:12

ROERMOND - Albert Heijn mag zijn bonuskaart hebben, de drankenwinkel zijn Gall & Gall-kaart, maar een coffeeshop mag niet zijn eigen kortingskaart hebben.
Dat vindt burgemeester Henk van Beers van Roermond. Hij heeft de eigenaar van de Roermondse coffeeshop Skunk gemaand onmiddellijk te stoppen met zijn spaarkaart, die bij een besteding van 250 euro recht geeft op 15 euro korting bij de volgende aankoop van wiet.

‘Zo’n kortingskaart zet aan tot meer consumptie, terwijl ons beleid erop gericht is het drugsgebruik te ontmoedigen’, aldus Van Beers (CDA). Hij is voorstander van coffeeshops, maar wijst erop dat het gedoogbeleid is gebonden aan strikte voorwaarden, de zogenaamde AHOJG-criteria. De A staat voor het verbod op affichering ofwel: een coffeeshop mag geen reclame maken.

Volgens Van Beers is de Skunk-spaarkaart bedoeld om meer klanten te trekken. Hij vindt het een marketinginstrument waarmee reclame wordt gemaakt, en reclame maken voor cannabis is uit den boze. ‘We hebben als gemeentebestuur verantwoordelijkheid voor de volksgezondheid en kunnen het promoten van drugs niet toestaan’, aldus de burgemeester. Hij dreigt de eigenaar met dwangsommen als deze niet snel een einde maakt aan de kortingsactie.

Skunk wilde woensdag niet reageren. ‘We beraden ons nog’, aldus de bedrijfsleider. Hij wilde verder geen bijzonderheden geven.

Het is de vraag of de gemeente de kortingskaart echt kan verbieden. Want een coffeeshopeigenaar is ook gewoon een ondernemer die klanten wil trekken.

Van Beers erkent dat dat voer is voor juristen en dat uiteindelijk misschien de rechter daarover moet beslissen. ‘Maar een coffeeshop is geen Albert Heijn, Jumbo of drankenwinkel. Natuurlijk kun je erover twisten of het terecht is dat een drankenwinkel reclame mag maken. Maar het is een reguliere zaak en dat is een coffeeshop niet. Een coffeeshop wordt slechts gedoogd.

http://www.volkskrant.nl/(...)tegen_wietspaarkaart
http://www.telegraaf.nl/b(...)etspaarkaart___.html
http://www.nrc.nl/binnenl(...)paarkaart_coffeeshop
http://www.elsevier.nl/we(...)r-wietgebruikers.htm
Lol!..

Nog ff snel reclame maken!..

En deze mediaberichten zijn zeker geen reclame voor Skunk?..

Maarliefst 4 mediaberichten in diverse kranten.. Nu weet heel nederland 't en komen klanten natuurlijk masaal op Skunk af, als vliegen op een pannekoek met stroop!..

Volgens mij hebben ze vandaag een goede omzet gedraaid daar bij Skunk, Gooooooo Beers!!!..

..
quote:
die bij een besteding van 250 euro recht geeft op 15 euro korting bij de volgende aankoop van wiet.
Dit doen ze trouwens al 20 jaar, waarom zou dat nou ineens een probleem moeten zijn? Wat een gezeik, zeg!..

[ Bericht 2% gewijzigd door Tism op 13-12-2008 20:44:30 ]
  zondag 14 december 2008 @ 12:26:20 #15
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_64003424
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 20:38 schreef Tism het volgende:

Dit doen ze trouwens al 20 jaar, waarom zou dat nou ineens een probleem moeten zijn? Wat een gezeik, zeg!..
Whehe ja, ineens zou het een probleem zijn nu de coffeeshops in NL onder vuur liggen Ik heb ook nog ergens van die verdwaalde zegeltjes geloof ik
pi_64092439
Afsluiting A73-tunnels voorlopig uitgesteld

De A73-tunnels blijven voorlopig open. Dat is bepaald tijdens een overleg van minister Eurlings, de gemeente Roermond en de provincie Limburg op het ministerie van Verkeer en Waterstaat in Den Haag. De tunnels gaan vanaf begin januari niet negen weken dicht, heeft de minister Camiel Eurlings besloten. Ze zouden dan dicht gaan in verband met het testen van de veiligheidssystemen.

Na een uitvoerig onderzoek zal pas worden besloten wanneer en hoe lang de tunnels voor werkzaamheden worden gesloten. Dan wordt ook bepaald wanneer de veiligheidssystemen worden getest. De huidige planning is volgens deskundigen niet precies genoeg. Ook moet er volgens hen een projectleider worden aangesteld om alles te coördineren. Over twee maanden wordt er opnieuw overlegd over de werkzaamheden aan de tunnels. Dan moet ook de nieuwe planning rond zijn.

bron: L1.nl
Net efkes anges
pi_64108704
Hey,
weet iemand precies wann. die nieuwe bios open gaat??
Oorspronkelijk 19 dec. maar dit wordt uitgesteld i.v.m. uitlopende bouw werkzaamheden hoorde ik!!
Help me a.u.b.!!
pi_64109761
quote:
Op woensdag 17 december 2008 16:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
Afsluiting A73-tunnels voorlopig uitgesteld

*knip*
Kunnen ze nu echt helemaal niets goed doen rond die tunnel Het komt mij elke keer amateuristischer over...
pi_64110085
We weten nu in elk geval wie de verantwoordelijke is voor dit gekl*ngel, De Uitvoerder.
Hij heeft een 'normale' planning in elkaar gedraait. Dit zijn echter zulke complexe tunnels dat die 'normale'test gewoon te kort schieten voor deze tunnels. Uitvoerder heeft dus gewoon ean schema gemaakt dat op los zand gebaseerd is.
Net efkes anges
  donderdag 18 december 2008 @ 17:27:24 #20
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_64125553
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:16 schreef roelvano het volgende:
Hey,
weet iemand precies wann. die nieuwe bios open gaat??
Oorspronkelijk 19 dec. maar dit wordt uitgesteld i.v.m. uitlopende bouw werkzaamheden hoorde ik!!
Help me a.u.b.!!
quote:
Megabios Roermond maand vertraagd

De opening van de megabioscoop in aanbouw in Roermond loopt een maand vertraging op. Aanvankelijk zou Foroxity - de megabios krijgt dezelfde naam als het moederbedrijf in Sittard - op 19 december haar poorten openen, maar dat gebeurt door achterstanden in het bouwproces nu een maand later; medio januari.

Roermond
Van onze verslaggever

Voor directrice Marie-Rose Vandenberg van Foroxity betekent dat een financiële strop, want de zeven zalen van haar nieuwe bioscoop van 7 miljoen euro, blijven gedurende de feestdagen leeg. „Tijdens de feestdagen ontvangen we in ons vergelijkbare bedrijf in Sittard 25.000 bezoekers. Die moeten we helaas nu missen.”

Omgerekend naar een gemiddeld toegangskaartje en een aantal consumpties in het café-restaurant Xitycafé betekent dat een verlies aan omzet van dik 250.000 euro.

Bron.
medio januari dus..

Dit artikeltje zul je zelf misschien ook al tegen gekomen zijn ergens in de media, en meer kan ik er ook niet echt over vinden, maar volgens mij weet Marie-Rose Vandenberg van Foroxity, zelf ook nog niet eens op welke datum de opening precies is..

Even wachten nog, dus..
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:34:59 #21
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_64155695
quote:
Madurodam verwelkomt stadhuis Roermond

Roermond - Het Roermondse stadhuis met carillon en de muziekkiosk op het Munsterplein gaan in de loop van 2009 onderdeel uitmaken van de historische stadskern van Madurodam in Den Haag. De kleinste stad van Nederland heeft hier in het najaar van 2008 toe besloten.

Madurodam heeft plannen om de historische stadskern van Madurodam verder te ontwikkelen en uit te breiden. Limburg is in verhouding tot andere provincies matig vertegenwoordigd in de miniatuurstad. Tijdens het Cuypersjaar heeft de gemeente een verzoek ingediend voor plaatsing van het Munsterplein en de Munsterkerk. Op uitnodiging van het college van B&W heeft de toetsingscommissie van Madurodam in oktober Roermond bezocht. In een gesprek werd duidelijk dat de Munsterkerk of het Munsterplein niet in aanmerking zou komen, met name vanwege het feit dat kerken en pleinen ruimschoots aanwezig zijn in de Nederlandse miniatuurstad. In november liet de commissie weten dat het stadhuis en de kiosk wel een onderdeel van de miniatuurstad gaan uitmaken.

www.blikopnieuws.nl

Geweldig..

Zo zie je maar weer, hoe groot een kleine stad kan zijn! Uhm!?.. hoe klein een kleine stad kan zijn...Uhm!?..Mja!!..

En wat te denken van al die Japanners die masaal met van die grote verhalen thuis komen (en de foto's natuurlijk) van en over 't stadhuis van Roermond en de mooie bezienswaardige kiosk op 't Munsterplein?!..

Fantasties toch?..

Yes!!!..

"Roermond, that's all you need, FTW!!!"..
pi_64159809
Net efkes anges
pi_64176930
Er lopen toch best veel lekkere dames rond in Roermond viel me gisteravond weer op

Was ook druk trouwens gisteren, zeker voor een vrijdag.
pi_64195629
Roermond wil toch publiciteit en aandacht??
Dan moeten ze dat Glazen Huis naar Roermond halen!!
Stationsplein , plein bij de oranjerie of op de markt, lijkt me 'n hele goede locatie of niet?!
Omdat ik hoorde dat ze wilde uitpakken met 'n groots kerstevent volgend jaar, kunnen ze dit en die publiciteit goed gebruiken toch?!
  zondag 21 december 2008 @ 17:51:21 #25
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_64214666
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:59 schreef roelvano het volgende:
Roermond wil toch publiciteit en aandacht??
Ja..
quote:
Dan moeten ze dat Glazen Huis naar Roermond halen!!
Nee..
Roermond is daar volgens mij geen geschikte stad/locatie voor..
Maar volgens mij waren ze wel al flink aan 't lobbyen om volgend jaar de (landelijke) intocht van Sint Nicolaas hier plaats te laten vinden, laat ze dat eerst maar eens proberen te realiseren..
quote:
Stationsplein , plein bij de oranjerie of op de markt, lijkt me 'n hele goede locatie of niet?!
Ja..
quote:
Omdat ik hoorde dat ze wilde uitpakken met 'n groots kerstevent volgend jaar, kunnen ze dit en die publiciteit goed gebruiken toch?!
Ja..
Willen ze een groots kerstevent volgend jaar?..
En wat moet ik me daar dan precies bij voorstellen?..

Een concert van André Rieu op de markt? Sneeuwkanonnen op de daken op diverse locaties? Op elke hoek van de straat een kerstman? Een gratis tourtje de Remunj in een arreslee, getrokken door 8 echte rendieren, waarvan die ene met die rode neus voorop loopt? Etc etc.

Zal me benieuwen wat ze nou weer gaan verzinnen, hou me op de hoogte!?..
  zondag 21 december 2008 @ 18:40:13 #26
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_64216201
Zou afgelopen 2 jaar een groot kerstevent plaatsvinden dat door SBS6 werd georganiseerd en uitgezonden. Zou in diversen steden plaatsvinden, helaas liet SBS het beide keren op het laatste moment afweten.

En het Glazen huis Wat een kansloze hypocriete bedoeling. Er wordt (en zeker niet op 3FM) nauwelijk aandacht aan problemen als Vluchtelingen etc besteed. En nu moet iederen zonodig storten voor een toekie toekie stam. Ben benieuwd hoeveel van dat geld aan de strijkstok blijft hangen. Waarom doen ze zoiets niet voor bv de thuiszorg in Nederland. Daar is het maandelijks, bezuinigen, bezuinigen, bezuinigen. Daar kan dat geld ook zeer goed gebruikt worden.
Net efkes anges
pi_64228650
t was maar 'n voorstel
Daar komt heel veel publiek op af, Roermond toont hun goede wil en dingen...
Btw, dit jaar kwam er geen kerstmarkt, omdat ze volgend jaar extra groot wilden uitpakken..
Althans dat heb ik gehoord, ik weet niet of 't klopt
maar omdat die Sinterklaas intocht waarschijnlijk niet doorgaat, hij gaat toch naar Rotterdam zoals het er nu naar uitziet, dacht ik: pak dan met kerst uit met 't Glazen huis!! Dat zou ik doen i.i.g.
pi_64234647
Ik zie net op de site van Forxity Filmarena dat MEDIO JANUARI 2009 opengaat!!
1700 luxe stoelen dus met 'n xitycafé erbij etc.
Trouwens, is 't 'n service bioscoop???

Foroxity bouwt op het voormalige kazerneterrein een multiplex bioscoop volgens een beproefd concept. De bioscoop bestaat uit zeven filmarena’s, allen voorzien van de modernste digitale geluidstechniek. Twee van deze zalen maken gebruik van de nieuwste digitale DLP projectietechniek. Hierdoor zijn deze zalen multifunctioneel en uitermate geschikt voor seminars en bedrijfspresentaties.

De totale capaciteit bedraagt circa 1700 luxe zitplaatsen, uiteraard met beenruimte, voetensteun en planchet.

bron: foroxity.nl
  maandag 22 december 2008 @ 08:32:23 #29
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_64235420
quote:
Op maandag 22 december 2008 04:23 schreef roelvano het volgende:
Foroxity bouwt op het voormalige kazerneterrein een multiplex bioscoop volgens een beproefd concept.
Multiplex

Lijkt me niet erg stevig daar dan...
pi_64235795
Constructiemultiplex wordt anders erg veel gebruikt in de bouw heur!
  maandag 22 december 2008 @ 11:06:48 #31
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_64238478
quote:
Op maandag 22 december 2008 09:12 schreef Sextreme het volgende:
Constructiemultiplex wordt anders erg veel gebruikt in de bouw heur!
Maar om er nu een hele bioscoop van te bouwen...
  maandag 22 december 2008 @ 11:07:58 #32
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64238506
tvp
pi_64240039
Wheelgunner komt uit Swalmen zuid?
Net efkes anges
pi_64240099
Wanneer komt die Burgerking er ?

Zag trouwens dat de Primera al aan het verhuizen is naar de oude-broodjeszaak ? Wat is hier dan de reden van. In 5 jaar tijd 2x verhuizen. Vond deze locatie eigenlijk wel wat hebben. Of is die Indo niet meer de eigenaar ?

Wat komt er overigens in dat hoekpand waar de Primera tot voor kort zat ?
U MAD?
  maandag 22 december 2008 @ 12:15:22 #35
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64240159
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wheelgunner komt uit Swalmen zuid?
Nee, Reuver.
pi_64240489
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:13 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer komt die Burgerking er ?

Zag trouwens dat de Primera al aan het verhuizen is naar de oude-broodjeszaak ? Wat is hier dan de reden van. In 5 jaar tijd 2x verhuizen. Vond deze locatie eigenlijk wel wat hebben. Of is die Indo niet meer de eigenaar ?

Wat komt er overigens in dat hoekpand waar de Primera tot voor kort zat ?
Welke broodjeszaak?
Bufkes
Bakkerij Bart Hamstraat
Bakker Bart Steenweg
Bufkes
Subway.

Primera zit/zat toch op de hoek van de Hamstraat en Stationsplein. Tegen over die viszaak?
Net efkes anges
pi_64243374
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:24 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Welke broodjeszaak?
Bufkes
Bakkerij Bart Hamstraat
Bakker Bart Steenweg
Bufkes
Subway.

Primera zit/zat toch op de hoek van de Hamstraat en Stationsplein. Tegen over die viszaak?
Jaah, zat daar tegen over danny vd zwam... Tegenover is die patatzaak en daarlangs was 'n broodjeszaak/restaurant, DAAR komt de primera dan in!!

Maar Waar komt er 'n burger king dan?? Der s der toch al een in 't Retail, waar en waarom nog een?
pi_64246580
Denk dat hij de BK in 't Retail bedoeld. Deze is al langere tijd open.
Net efkes anges
pi_64246667
In de broodjeszaak waar eerst DeliFrance in zat.

Wat in de retail is een BK ?!?!?!?!?! WTF !
U MAD?
  maandag 22 december 2008 @ 16:02:36 #40
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_64247848
quote:
Op maandag 22 december 2008 15:25 schreef de_boswachter het volgende:

JA!!!! Een BK Drive zelfs! Kun je lekker in de auto blijven zitten met je Whopperz!..
pi_64247977
wtf. Tot hoelaat open
U MAD?
  maandag 22 december 2008 @ 16:08:57 #42
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_64248019
23:00 uur geloof ik!..
  maandag 22 december 2008 @ 17:04:24 #43
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_64249912
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:15 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Nee, Reuver.
..

Daar hebben ze ook een redelijk goede bioscoop..

Zouden ze daar de concurrentie van de 7 nieuwe zalen in Roermond gaan merken, denk je??..
  maandag 22 december 2008 @ 17:11:24 #44
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64250155
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:04 schreef Tism het volgende:

[..]

..

Daar hebben ze ook een redelijk goede bioscoop..

Zouden ze daar de concurrentie van de 7 nieuwe zalen in Roermond gaan merken, denk je??..
Moeilijk te zeggen, ik weet niet of die nieuwe ook 'service' gaat aanbieden; Dat je drankjes en hapjes kunt bestellen tijdens de film dus.

Plus in reuver heb je in mijn ervaring minder last van groepjes rotjeugd die zitten te vervelen tijdens de voorstelling dan bijvoorbeeld in Venlo of Roermond.

Luxor hier heeft zelf al 4 zalen en loopt goed volgens mij, dus zelf gok ik dat ze er niet te ernstig onder zullen lijden.
  maandag 22 december 2008 @ 17:12:28 #45
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64250196
Trouwens, de Wok To Go in het Retail Park:
  maandag 22 december 2008 @ 18:41:07 #46
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_64253024
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:11 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Moeilijk te zeggen, ik weet niet of die nieuwe ook 'service' gaat aanbieden; Dat je drankjes en hapjes kunt bestellen tijdens de film dus.

Plus in reuver heb je in mijn ervaring minder last van groepjes rotjeugd die zitten te vervelen tijdens de voorstelling dan bijvoorbeeld in Venlo of Roermond.

Luxor hier heeft zelf al 4 zalen en loopt goed volgens mij, dus zelf gok ik dat ze er niet te ernstig onder zullen lijden.
Mja, dat zal idd afhangen van, of 't nieuwe ding hier in Roermond een service bioscoop wordt of niet. Ik zou dat eigenlijk niet weten of dat zo is..

De Luxor heeft iig een goede naam hier in de regio net als die bioscoop in Echt, da's een voordeel. Aan 't aanbod aan films zal 't niet liggen da's toch overal vrijwel 't zelfde..
  maandag 22 december 2008 @ 20:34:51 #47
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_64257186
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:15 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Nee, Reuver.
Boezzz!
quote:
Op maandag 22 december 2008 15:25 schreef de_boswachter het volgende:

Jij komt niet meer buiten nu je modje bent?
  maandag 22 december 2008 @ 20:37:31 #48
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64257311
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:34 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Boezzz!

Toen ik wat jonger was ja, maar nu zit ik meestal bij de overburen.
  maandag 22 december 2008 @ 20:55:49 #49
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_64258064
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:37 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Toen ik wat jonger was ja, maar nu zit ik meestal bij de overburen.
Ben er afgelopen zomer nog een paar keer geweest (werd meegesleurd) maar ik voelde me inderdaad wel heel oud daar binnen
  maandag 22 december 2008 @ 20:57:14 #50
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64258129
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:55 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ben er afgelopen zomer nog een paar keer geweest (werd meegesleurd) maar ik voelde me inderdaad wel heel oud daar binnen
Boven de 20-22 voel je je daar niet op je plek nee.
pi_64258450
Wat is trouwens waar van de geruchten dat Villa Fiësta failliet zou zijn?
Op dit moment is 't haofke de enige horecagelegenheid op de Velstraat. Haofke wordt op dit moment verbouwd en zal na de verbouwing op vrijdag 21+ en op zaterdag 18+ worden.
Net efkes anges
  maandag 22 december 2008 @ 21:10:47 #52
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_64258685
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wat is trouwens waar van de geruchten dat Villa Fiësta failliet zou zijn?
Daar heb ik nog geen geruchten over gehoord. Zou wel triest zijn als er weer een kroeg z'n deuren zou sluiten. Er zijn er al genoeg gesloten de afgelopen maanden..
quote:
Op dit moment is 't haofke de enige horecagelegenheid op de Velstraat. Haofke wordt op dit moment verbouwd en zal na de verbouwing op vrijdag 21+ en op zaterdag 18+ worden.
Oeh!.. Spannend!..
  maandag 22 december 2008 @ 21:14:28 #53
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_64258834
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:10 schreef Tism het volgende:

[..]

Daar heb ik nog geen geruchten over gehoord. Zou wel triest zijn als er weer een kroeg z'n deuren zou sluiten. Er zijn er al genoeg gesloten de afgelopen maanden..
Maar het zou me niets verbazen. Kwamen daar nog mensen
quote:
[..]

Oeh!.. Spannend!..
Yep, inclusief pasjessysteem, met een pasje dat je alleen krijgt op vertoon van je ID, dus het is ook écht niet mogelijk om onder die leeftijd binnen te komen. De eigenaar van 't Haofke heeft de gemeente al gewaarschuwd dat er dan een grote groep uitgaanders nergens meer terecht kan om uit te gaan in Roermond. Het wachten is dus op iemand die het weer aandurft om La Cave open te gooien, de eigenaar van 't Haofke ging er niet aan beginnen zei hij.
pi_64259173
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:14 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Maar het zou me niets verbazen. Kwamen daar nog mensen
[..]
De eigenaar van 't Haofke heeft de gemeente al gewaarschuwd dat er dan een grote groep uitgaanders nergens meer terecht kan om uit te gaan in Roermond.
Vind ik altijd zo'n kul argument. Waarom trekt de jeugd van bijvoorbeeld Swalmen massaal naar Roermond. Pak je met een groep samen en duik een kroeg in. Net zo gezellig.
Jeugd heeft het deels ook zelf vern*ukt door pas zo laat op stap te gaan. Door dat indrinken in een of andere keet/ thuis missen de kroegen en discotheken toch enige omzetten. En dan hebben we het nog niet over het comazuipen. In de kroegen heeft de kastelijn nog beetje overzicht wat de jeugd drinkt.
Net efkes anges
  maandag 22 december 2008 @ 21:43:31 #55
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_64260202
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:22 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Vind ik altijd zo'n kul argument. Waarom trekt de jeugd van bijvoorbeeld Swalmen massaal naar Roermond. Pak je met een groep samen en duik een kroeg in. Net zo gezellig.
Jeugd heeft het deels ook zelf vern*ukt door pas zo laat op stap te gaan. Door dat indrinken in een of andere keet/ thuis missen de kroegen en discotheken toch enige omzetten. En dan hebben we het nog niet over het comazuipen. In de kroegen heeft de kastelijn nog beetje overzicht wat de jeugd drinkt.
Huh Welk argument bedoel je nu eigenlijk? Op het stationsplein is er geen enkele kroeg die jongeren onder de 18 toelaat, dus waar zouden die heen moeten? Ik snap bijvoorbeeld ook niet dat er nog mensen naar de kroegen in Swalmen gaan, ze zijn ook totaal niet op jongeren gericht of zo. Als ik moet kiezen tussen een standaard zaterdagavond naar de kroeg in Swalmen of thuis zitten, kies ik voor het laatste en ja, ik hou heel erg van uitgaan. Er is meer voor nodig dan een vat bier om een kroeg aantrekkelijk te maken.
  maandag 22 december 2008 @ 21:45:59 #56
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_64260313
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:14 schreef Metalfreak het volgende:

de eigenaar van 't Haofke ging er niet aan beginnen zei hij.
Heeft ie ook gezegd waarom dat ie dat nie wilde?..
  maandag 22 december 2008 @ 22:09:25 #57
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_64261475
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:45 schreef Tism het volgende:

[..]

Heeft ie ook gezegd waarom dat ie dat nie wilde?..
Ja, omdat hij al 2 horecagelegenheden onder zijn hoede heeft en hij dat wel genoeg vond.
  maandag 22 december 2008 @ 22:19:06 #58
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_64261958
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:09 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, omdat hij al 2 horecagelegenheden onder zijn hoede heeft en hij dat wel genoeg vond.
Ah, duidelijk!..

Een Hard rock cafe zou wel gaaf zijn op 't Statieplein trouwens!..
  maandag 22 december 2008 @ 22:41:16 #59
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_64263278
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Tism het volgende:

[..]

Ah, duidelijk!..

Ik stem voor! Maar ik ben bang dat het dan weer zo'n altohol zou worden waar mensen op de grond gaan zitten in veel te wijde broeken... Maar een kroeg waar ook lekkere rock (en dan bedoel ik niet The Summer of '69 en Paradise by the dashboardlight en de rest van die uitgekauwde zooi ) gedraaid zou worden zou ik een welkome afwisseling vinden.
pi_64273291
Nou, ik lees net op internet dat er 'n burgerking op 't stationsplein komt...
In de oude bioscoop (Royal theater) komt 'n selexyz.
Ik zag ook dat er 'n New York Pizza kwam bij 't kazernevoorterrein.
Wat er waar is, hiervan, weet k niet!! info van Roermond in de steigers
pi_64273321
quote:

[..]

Ah, duidelijk!..

Dan zou ik ook weer gaan stappen in Roermond
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_64273703
Dus de beginnende uitgaande jeugd kan nergens meer terecht? Lekker beleid ook.

Roelvano, waar komt die Burgerking dan ? Toch in dat oude Primera pand zoals ik zei ?!?
U MAD?
pi_64275477
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:43 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Huh Welk argument bedoel je nu eigenlijk? Op het stationsplein is er geen enkele kroeg die jongeren onder de 18 toelaat, dus waar zouden die heen moeten? Ik snap bijvoorbeeld ook niet dat er nog mensen naar de kroegen in Swalmen gaan, ze zijn ook totaal niet op jongeren gericht of zo. Als ik moet kiezen tussen een standaard zaterdagavond naar de kroeg in Swalmen of thuis zitten, kies ik voor het laatste en ja, ik hou heel erg van uitgaan. Er is meer voor nodig dan een vat bier om een kroeg aantrekkelijk te maken.
Jeugd zegt Altijd dat ze niemand kennen met uitgaan in Swalmen. Pak je dan met een paar man samen en duik de kroeg in. Biertje erbij en de sfeer komt vanzelf. En op den duur leer je toch diversen mensen kennen. In Roermond zie je toch ook alleen maar vreemde Waarom gaan ze daar dan wel uit?
Sfeer kun je ook zelf maken. Vaak genoeg met maar een paar man (5/6 man in de kroeg gezeten) En was super gezellig.
Net efkes anges
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:26:05 #64
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_64275577
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 06:37 schreef roelvano het volgende:
In de bios komt zelfs een 'Slegte' (selexyz is een verzameling van boekenwinkels (oa. Van Piere en De Slegte horen daar bij).
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:27:00 #65
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_64275604
Bij Henk was het altijd gezellig
pi_64275800
Inderdaad. In reuver bv trekt Boezz elk weekend veel Jeugd. Ook in Roggel bij Briels trekt de jeugd massaal naar de 'eigen 'kroegen.
Net efkes anges
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:59:47 #67
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64276518
Toen we 15-18 waren fietsten we vaak naar Roermond om uit te gaan; Haofke, Le Cave vooral. Maar wanneer je dan een rijbewijs hebt is het ineens wel erg ver fietsen, en met de auto en een bob kon je gemakkelijk naar interessantere plaatsen dan Roermond.
  dinsdag 23 december 2008 @ 11:01:47 #68
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64276576
quote:

Dat zou wel leuk zijn, Roermond mist grote boekhandels. Plantage is ok, maar echt veel is er niet te vinden, zeker niet Engelstalig bvb.
pi_64277623
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 08:31 schreef de_boswachter het volgende:
Dus de beginnende uitgaande jeugd kan nergens meer terecht? Lekker beleid ook.

Roelvano, waar komt die Burgerking dan ? Toch in dat oude Primera pand zoals ik zei ?!?
Ik zou het echt NIET weten, sorry!
pi_64283466
quote:
Op maandag 22 december 2008 04:23 schreef roelvano het volgende:
Trouwens, is 't 'n service bioscoop???
Bedoel je met service bioscioop dat je tijdens de film eten kunt bestellen en dat ze dat gaan brengen zoals in Weert? Ik hoop het dus ECHT DIEP UIT ME HART zooo van niet hé. Dat is echt gewoon te achterlijk en te irritant voor woorden... Eten en drinken koop je maar vóór de film of tijdens de pauze maar niét tijdens de film godverdomme.

En als dit komt dan ga ik er denk ik heeeeel zelden naar toe (lees als nooit) want dan zullen ze ook wel van die lampjes plaatsen zoals in weert zodat je de menu kaart kunt lezen
pi_64283561
nvm.
  FOK!fotograaf dinsdag 23 december 2008 @ 14:18:18 #72
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_64283592
quote:

[..]

Ah, duidelijk!..

Dat zou wel heel gaaf zijn
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_64283710
quote:
Volgens mij bij mijn weten komt er bij het Royal theater helemaal niets? Omdat het niet verbouwd mag worden van wege de autentieke decoratie van de bioscoopzaal van binnen...
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:49:48 #74
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_64284929
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:21 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Jeugd zegt Altijd dat ze niemand kennen met uitgaan in Swalmen. Pak je dan met een paar man samen en duik de kroeg in. Biertje erbij en de sfeer komt vanzelf. En op den duur leer je toch diversen mensen kennen. In Roermond zie je toch ook alleen maar vreemde Waarom gaan ze daar dan wel uit?
Omdat de kroegen daar wel gericht zijn op jongeren Daarbij ben je in een half uurtje fietsen ook in Roermond, waar toch net iets meer te doen/te zien is. (het oog wil immers ook wat) Veel jongeren uit Swalmen bijvoorbeeld zitten ook in Roermond op school en hebben daar dus ook vrienden, die komen echt niet vanuit Roermond naar Swalmen om naar die saaie kroegen te gaan daar, andersom werk het wel.
quote:
Sfeer kun je ook zelf maken. Vaak genoeg met maar een paar man (5/6 man in de kroeg gezeten) En was super gezellig.
Altijd dezelfde mensen in dezelfde kroeg zien gaat ook vervelen, vooral als het er maar 5 zijn. Het kan best eens af en toe leuk zijn, maar dat gaat heel snel vervelen. Dan kun je vaak net zo goed bij iemand thuis gaan zitten.
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:03:34 #75
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_64285457
quote:
Die New York Pizza op het kazernevoorterrein klopt in elk geval, daar zag ik al borden van hangen bij die nieuwe bioscoop. Handige site trouwens, Roermond heeft nog heel wat boeiende en ambitieuze projecten in de toekomst. Goed bezig zeg ik! Misschien wordt het nog eens een stad van formaat. Nu alleen nog zorgen dat er een HBO of universiteit naar Roermond komt, dan verjongt de stad ook wat en zal er ook meer voor hoger opgeleide mensen te doen zijn qua werk.

BTW: Waar op het Stationsplein zou dan een Burger King kunnen komen Waar is daar plaats voor? Of is dat gepland in die verbouwing van Hotel de la Station?
pi_64294285
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:03 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Die New York Pizza op het kazernevoorterrein klopt in elk geval, daar zag ik al borden van hangen bij die nieuwe bioscoop. Handige site trouwens, Roermond heeft nog heel wat boeiende en ambitieuze projecten in de toekomst. Goed bezig zeg ik! Misschien wordt het nog eens een stad van formaat. Nu alleen nog zorgen dat er een HBO of universiteit naar Roermond komt, dan verjongt de stad ook wat en zal er ook meer voor hoger opgeleide mensen te doen zijn qua werk.

BTW: Waar op het Stationsplein zou dan een Burger King kunnen komen Waar is daar plaats voor? Of is dat gepland in die verbouwing van Hotel de la Station?
De enige HBO in Roermond momenteel is de PABO, en dat trekt lijkt mij niet echt meer HBO's/uni's aan....
En volgens mij kan Roermond niet zo diep in de buidel tasten ervoor, als bijvoorbeeld Venlo, Sittard etc...
Maar het zou wel mooi zijn dan nog een rock kroeg erbij, en ik ga in Roermond wonen (ik woon er nu 10 km vandaan )
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:21:49 #77
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64294646
Roermond had wel graag de Hogeschool Zuyd gehad die nu in Sittard zit. Volgens mij is dat vroegtijdig afgeketst.
pi_64294878
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:21 schreef John.Milton het volgende:
Roermond had wel graag de Hogeschool Zuyd gehad die nu in Sittard zit. Volgens mij is dat vroegtijdig afgeketst.
Geografisch is Sittard ook logischer dan Roermond. Dat Roermond HS Zuyd wilde hebben is vrij logisch. Het is een grote impuls voor een stad. Maar Sittard had al een voordeel dat Fontys er zat/zit met een groot aantal opleidingen. Het is/was een onbegonnen strijd, tenzij Roermond heel diep gaat graven in de buidel, en HS Zuyd heel veel vrijheid geeft. En dat zal wel nooit gebeuren. Tenminste niet in de eerst komende 10 jaar.
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:30:24 #79
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_64294945
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:21 schreef Wouser het volgende:

[..]
Volgens mij bij mijn weten komt er bij het Royal theater helemaal niets? Omdat het niet verbouwd mag worden van wege de autentieke decoratie van de bioscoopzaal van binnen...
In eerste instantie zou er weer een harmonie in komen.
Maar er komt een boekenwinkel in. En ja men mag niet verbouwen.
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:41:04 #80
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_64295309
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:21 schreef John.Milton het volgende:
Ik meen ooit eens gehoord te hebben dat er eind van de jaren 80 idd spraken van is geweest, maar de toenmalige zittende gemeenteraad heeft dat toen naar de prullebak verwezen. Paste geloof ik niet in 't bestemmingplan oid.. Oa daardoor is de ontwikkeling van Roermond als stad jaren lang stil komen te liggen, gelukkig heeft de huidige gemeenteraad hele andere plannen en begint er eindelijk iets van terecht te komen..
pi_64302044
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:03 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Waar zag jij borden bij die nieuwe bioscoop hangen dan?
Ik vind 't wel uber relaxt dat er nu eindelijk 'n goede bioscoop komt...
Over die Burger king... K zou 't NIET weten haha
  dinsdag 23 december 2008 @ 22:04:15 #82
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_64302479
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:41 schreef Tism het volgende:

[..]

Ik meen ooit eens gehoord te hebben dat er eind van de jaren 80 idd spraken van is geweest, maar de toenmalige zittende gemeenteraad heeft dat toen naar de prullebak verwezen. Paste geloof ik niet in 't bestemmingplan oid.. Oa daardoor is de ontwikkeling van Roermond als stad jaren lang stil komen te liggen, gelukkig heeft de huidige gemeenteraad hele andere plannen en begint er eindelijk iets van terecht te komen..
Nou, onlangs is er een deal zelfs niet meer doorgegaan meen ik. De huidige afdeling van de HBO Economie opleidingen van Sittard had namelijk de keuze, óf verbouwen, óf verhuizen en bij die laatste optie kwam Roermond in beeld. Op het laatste moment heeft de gemeente Sittard-Geleen echter nog zo'n hoop geld toegezegd voor de verbouwing dat Roermond het niet meer kon winnen... Zoiets was het in elk geval. Wel jammer.
  dinsdag 23 december 2008 @ 22:06:01 #83
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_64302581
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:57 schreef roelvano het volgende:

[..]

Waar zag jij borden bij die nieuwe bioscoop hangen dan?
Ik vind 't wel uber relaxt dat er nu eindelijk 'n goede bioscoop komt...
Over die Burger king... K zou 't NIET weten haha
Toen ik vanuit de stad richting Outlet Centre liep, en ik keek richting die nieuwe gebouwen van de bioscoop (die gebouwen met die nummers op) daar zag ik dus zo'n bord hangen van die zaken die erin kwamen, behoorlijk groot bord. Volgens mij kun je het ook zien als je recht voor de ingang van het Outlet staat (onder de poort van de oude kazerne)
pi_64325219
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:06 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Toen ik vanuit de stad richting Outlet Centre liep, en ik keek richting die nieuwe gebouwen van de bioscoop (die gebouwen met die nummers op) daar zag ik dus zo'n bord hangen van die zaken die erin kwamen, behoorlijk groot bord. Volgens mij kun je het ook zien als je recht voor de ingang van het Outlet staat (onder de poort van de oude kazerne)
Okeej dan, ist ook te zien als je met de auto langsrijdt??
pi_64327345
quote:
Op woensdag 24 december 2008 14:37 schreef roelvano het volgende:

[..]

Okeej dan, ist ook te zien als je met de auto langsrijdt??
Nee, volgens mij niet.
pi_64332125
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:40 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Nee, volgens mij niet.
Daar kwam ik net al achter hahaha
pi_64392428
in de stad komt naast dat casino dus 'n PIzzamax ofzoiets....
Tussen 't reisburo en casino in, aant stationsplein. Zat eerst dat internetcafé!
pi_64523119
Lekker rustig hier
pi_64525776
Iedereen is aan het knallen of zo Zijn er ook mensen die in Roermond oud en nieuw gaan vieren Ik niet in elk geval, vertrek vanmiddag al richting Rotterdam.
pi_64528025
quote:
Op woensdag 31 december 2008 10:58 schreef Metalfreak het volgende:
Iedereen is aan het knallen of zo Zijn er ook mensen die in Roermond oud en nieuw gaan vieren Ik niet in elk geval, vertrek vanmiddag al richting Rotterdam.
Ik ben volgens mij een van de weinige die:
- Niet om vuurwerk geeft
- Nooit om vuurwerk heeft gegeven
- En nooit om vuurwerk zal geven.

En wat oudjaar vieren betreft: 1 Jaar in Roermond gedaan jaar of 4/5 geleden bij 't Haofke.,
Doe ik NOOIT MEER!!!!
Eerst 1,5u buiten staan wachten tot je binnenkomt, en binnen stond het hardstikke vol. Ga vanavond fijn dorp in bij de plevuus. Niet te druk gewoon met wat mensen gezellig bij elkaar.
Net efkes anges
pi_64529507
quote:
Op woensdag 31 december 2008 12:08 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Ik ben volgens mij een van de weinige die:
- Niet om vuurwerk geeft
- Nooit om vuurwerk heeft gegeven
- En nooit om vuurwerk zal geven.
Ik vind vuurwerk prachtig om te zien, maar zal het nooit zelf kopen Kan daar echt mijn geld niet aan kwijt...

Maar buiten is het weer net een oorlog, allemaal die kneusjes die met hun rugzakjes om knalvuurwerk staan af te steken voor de deur van de Jan Linders en daarmee iedereen de stuipen op het lijf aan het jagen zijn. Ik hoorde binnen niets anders dan geklaag op die kutkneusjes met hun mini-explosieven.

't Haofke met oud en nieuw heb ik ook één keer gedaan, was idd een kleine hel. Maar waar is in de stad eigenlijk wel iets fatsoenlijks te doen? Volgens mij helemaal nergens, ik ga geen 50 euro betalen om bij &zo naar binnen te kunnen en met de rest van de kroegen heb ik niets. Waarom wordt er in Roermond eigenlijk geen grootschalig oud & nieuwfeest georganiseerd
  woensdag 31 december 2008 @ 12:58:06 #92
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_64529747
Ik ga ook weg uit Roermond, vier oud en nieuw ook ergens anders dit jaar..

Iedereen alvast een goede roetsj toegewenst, dat 2009 een goed jaar voor iedereen mag worden.

En dat we met ons allen ook volgend jaar weer vele topics vol mogen lullen over vanalles en nog wat, over happenings, evenementen, ontwikkelingen en (persoonlijke) ergernissen, of gewoon goede en opmerkelijke gebeurtenissen, in en over Remunj & Omstreken.

En een fijne avond/nacht, en geniet ervan, doe niet gek maar wel lekker maf, en tot volgend jaar.

Groetjes,

Tism..
pi_64529895
Daar sluit ik me geheel bij aan!

Eederein eine gooje roetsj gewêns!!! En doot mer waal gek Toet volgend jaor!
pi_64540689
Gooje roetsj!
pi_64550391
Fijn 2009 allemoal
En alvast 'n leuk 2010... Bin ich doa oach geliek vanaaf (A)
pi_64553945
Beste wensen allemaal vanuit het Leudal
pi_64554229
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 14:17 schreef Burner82 het volgende:
Beste wensen allemaal vanuit het Leudal
Leudal

En ook de beste wensen vanuit Duitsland
  donderdag 1 januari 2009 @ 15:10:47 #98
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_64555017
Eederein een gelukkig nuujaor en de beste wense veur 2009!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:28:50 #99
11102 knep
Mountainfreak
pi_64591611
Beste wensen oet Berg ane Roer .
Ut waor weer sjoon in Kölle .
pi_64633301
Jeej, over 'n paar weken gaat tch eindelijk die bioscoop open!!
Heeft iemand al 'n datum, als die al bekend is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')