quote:Op zondag 30 november 2008 17:59 schreef Chriz2k het volgende:
Terwijl ik in opperste extase verkeerde terwijl Kevin Spacey zich in liet palmen door een quasi-sletterige
lolita in American Beauty
Ik keek op en zag een rood konijn van twee meter lang in het gangpad staan. Donny Darko
Remember Sammy Jankis. Memento
Het creatuur vertelde me dat ik een grot moest betreden om mijn 'power animal' te vinden Fight Club
Ik legde een lijntje op haar nakende bil. Californication (en vast een hele boel andere shit)
Ik schreeuwde de longen uit mijn lijf.
Damn.
Klacht: Geestverruimende middelen die je de tering laten schrikken.
Ik realiseerde het me niet, maar het is inderdaad Californicationquote:
Nee joh, ik werd helemaal para.quote:Op maandag 22 december 2008 12:56 schreef DoimeN het volgende:
Drugs topic? Present.
Dat lijntje op haar bil komt van Nip/Tuck?
Heb je het nou genomen?
Is ook american beautyquote:Hebben jullie wel eens het gevoel dat er zoveel schoonheid in de wereld is dat je het niet meer aankunt? Je hart vult zich op als een ballon die op barsten staat en op dat moment herinner je jezelf eraan dat je moet ontspannen, je moet het gevoel niet langer vasthouden maar het laten gaan. Het gevoel vloeit weg door je lichaam als regen en op dat moment voel je niets anders dan dankbaarheid voor elk onzinnig moment in je miezerige leventje.
ja en niet Jankis zoals TS zegtquote:Op maandag 22 december 2008 13:06 schreef Sattyagraha het volgende:
Ik heb memento nog niet gehoord! die zit er ook in, remember Sammy Jenkins
hele mooie film!
Beter lezenquote:Op maandag 22 december 2008 13:06 schreef Sattyagraha het volgende:
Ik heb memento nog niet gehoord! die zit er ook in, remember Sammy Jenkins
hele mooie film!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |