Da's aardig verrassend!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:22 schreef Da_Sandman het volgende:
GPC Vlissingen laat zich verrassen in de beker tegen Zundert, 3-1 nederlaag. Zonde.
Ook ASWH van Mich ligt er uit, 2-1 nederlaag bij VC Vlissingen...
Johannes is over het algemeen een zeer goede scheidsrechter hoor. Ik ken hem persoonlijk en zie regelmatig wedstrijden onder zijn leiding. die zie ik nog wel wat niveaus opklimmen binnen de KNVB.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:42 schreef methodmich het volgende:
Sowieso een avond vol verrassingen idd, zie ook de uitschakeling van UNA en Heerjansdam....
Maar ja, slechte tweede helft van onze kant, dus zeker niet onverdiend. Al was de goal een meter buitenspel, maar de scheids uit Goes (!) besloot om de clubgrensrechter te negeren. Iets was hij bij die van Vlissingen alleen deed in ongevaarlijke situaties van ons. Maar goed, geen excuus, ook het dramatische veld niet, je moet gewoon winnen van een tweedeklasser.
Kolff in gesprek met Papendrecht, hoorde ik.
quote:Eindelijk weer Zeeuwse club in profbeker
Met drie clubs in kwartfinale van de districtsbeker beleeft het Zeeuwse voetbal een ongekende luxe. Nog nooit bereikten zoveel clubs de laatste acht. Bijkomend gegeven is dat het Zeeuwse volgend seizoen eindelijk weer een club in het proftoernooi van de KNVB-beker zal hebben. Kloetinge en Vlissingen treffen elkaar in de kwartfinale. Dat betekent dat sowieso één Zeeuwse club de halve finale zal bereiken en dat volstaat voor een plaats in de profbeker. Hoek was drie seizoenen geleden de laatste Zeeuwse club die in de echte KNVB-beker uitkwam. FC Eindhoven was toen in Hoek te sterk (0-3) door onder meer twee goals van Otman Bakkal (nu PSV).
Het aantal zeeuwse clubs wat de afgelopen jaren de kwartfinale haalde
08/09 - 3 - Kloetinge, Zaamslag en Vlissingen
07/08 - 1 - Terneuzen
06/07 - 0 -
05/06 - 1 - Terneuzen
04/05 - 0 -
03/04 - 1 - Vlissingen
02/03 - 1 - Hoek
01/02 - 1 - Oostkapelle
00/01 - 1 - Terneuzen
99/00 - 1 - Hoek
98/99 - 1 - Hoek
97/98 - 1 - Veere
We hadden hem ook in Nieuw-Lekkerland en toen floot hij wel goed. Gisteren floot hij ook niet slecht, maar het was wel opvallend dat hij ver van de situatie was verwijderd en toch zijn eigen mening er door drukte, terwijl hij het nooit kon beoordelen. En dat hij bij twijfelachtige situaties eigenlijk stelselmatig het voordeel aan Vlissingen gaf.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:42 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Johannes is over het algemeen een zeer goede scheidsrechter hoor. Ik ken hem persoonlijk en zie regelmatig wedstrijden onder zijn leiding. die zie ik nog wel wat niveaus opklimmen binnen de KNVB.
Uit De Dordtenaarquote:Nieuw-Lekkerland-spits Jeroen Wolf spuugt vuur
Jeroen Wolf is een kwallenbal. Een Luis Suárez in het kwadraat. Een misselijk mannetje met Arjen Robben-neigingen’.
JAN VOLWERK
NIEUW-LEKKERLAND
De pas negentienjarige en nu al zo belangrijke aanvaller van zaterdag-eersteklasser Nieuw-Lekkerland werd afgelopen zaterdag na de door zijn ploeg met 4-0 gewonnen wedstrijd tegen Roda Boys/Bommelerwaard én in de dagen daarna op de diverse internetsites en krantenverslagen voor van alles uitgemaakt. Wolf, die dit seizoen regelmatig scouts naar de Klipperstraat lokt en onlangs ’nee’ zei tegen Alblasserdam, werd beschuldigd van de meest vreselijke dingen. Zo zou hij verdediger Niels Kraaij een rode kaart hebben aangenaaid door hem in het gezicht te spuwen.
Wolf: ,,En nergens heb ik mijn verhaal gelezen of gehoord. Daar ben ik nog het meest boos over. Maar wat Roda Boys-trainer Frans van Wijk en Niels Kraaij allemaal over mij hebben geroepen, slaat echt nergens op. In de eerste helft kreeg ik van meneer Kraaij tot zes keer toe een schop van achteren. Hij zei na de zoveelste schop zelfs dat hij blij was dat hij nog in het veld stond. Daarna kreeg ik een elleboog van hem vol op mijn neus. Ik bloedde. Die bloedneus heb ik hem getoond door mijn neus te snuiten. Dat is later uitgelegd als spugen. Belachelijk en dus niet waar. Die elleboogstoot is overigens te zien op een filmpje van mijn vader op YouTube.’’
,,Kijk,’’ vervolgt Wolf, die maandag op zijn werk voor viespeuk werd uitgemaakt. ,,Er wordt wel eens vaker iets over mij geroepen. Dat ik me makkelijk laat vallen. Ik ben ook geen lieverdje en als ik geraakt word, ga ik wel eens voor een strafschop als dat zo uitkomt. Ik krijg dan thuis van mijn vader vreselijk op mijn lazer. Ik werk daar ook hard aan. Voor de wedstrijd tegen Roda Boys heeft assistent-trainer Milko Pieren mij nog ingewreven om geen fratsen uit te halen. En dat heb ik ook niet gedaan. Maar ik ben heel de wedstrijd bewust gezocht. Ik hoorde na afloop bovendien dat Van Wijk had geroepen dat hij hoopte dat ik nog eens in tweeën zou worden geschopt.’’
Jeroen Wolf heeft daarom deze week telefonisch contact gezocht met Frans van Wijk. ,,De kou tussen Van Wijk en mij is wel uit de lucht. Over dat in tweeën schoppen had hij zijn excuses al gemaakt. Van het aannaaien van die rode kaart was hij uitgegaan van de verhalen van Niels Kraaij. Hij gelooft altijd zijn eigen spelers, zegt hij. Daar kan ik wel mee leven. En ach, wij zijn periodekampioen. Roda Boys niet.’’
Frans van Wijk: ,,Ik heb respect voor het feit dat Jeroen mij heeft gebeld. Het was ook een prettig gesprek. Ik heb hem wel verteld dat ik van al mijn collega-trainers hoor dat hij zo’n irritant mannetje is. Jeroen moet daar eens goed over nadenken. Hij heeft dat ook helemaal niet nodig, want het is een fantastische voetballer die zeker binnen twee jaar bij een hoofdklasser speelt.’’
MEER Sport Drechtsteden
18:50 Papendrecht-aanvaller Geert Bakker weer weken langs de kant
18:48 Unitas: aanhaken of afhaken
18:45 Maart cruciale maand voor EBOH
18:43 Trainer Ger Klop op non-actief bij Altena: ’Ik vind het een vreemde actie’
11:01 Ex-doelman ASWH naar DOTO
MEER ARTIKELEN
Een zeer slechte wedstrijd van LRC kant, maar zelfs met een man minder bleef LRC de betere ploeg. Gielens werd vandaag behoorlijk gemist, met het linkerbeen van De Gans ging eigenlijk alles over links, waar Leihitu juist op rechts vaak voor gevaar zorgt.quote:Gelijkspel voor LRC Leerdam
Eindelijk speelde LRC Leerdam weer een thuiswedstrijd. Terneuzense Boys was naar de glasstad gekomen. Het werd een matig duel waarin met name de eerste helft niet kon boeien. LRC Leerdam speelde een matig duel tegen een vooral strijdlustig en afwachtend spelend Terneuzense Boys. Onverwacht kwam de thuisclub op een 0-1 achterstand. Een stand die men direct in de tweede helft weer omboog naar 1-1. Vervolgens verviel men weer in lange ballen en dat is niet het wapen dat LRC Leerdam moet hanteren. De bezoekers gokten op de uitval en ook dat was soms gevaarlijk. Ondanks wat mogelijkheden werd er niet meer gescoord zodat beide met een 1-1 eindstand genoegen moesten nemen. Mooi was het niet en de thuisclub was onder het niveau van een koploper.
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:07 schreef methodmich het volgende:
Kolff vermoedelijk naar Papendrecht zondag.
quote:Zondag selectie seizoen 2009 / 2010
zaterdag, 07 maart 2009 19:00
Papendrecht heeft voor het komende seizoen, 2009 / 2010, Godwin Falix aangetrokken voor de spitspositie. Falix speelt nu nog bij zaterdag hoofdklasser Capelle. Anton Hooghart nu spelend bij Jai Hind in Rotterdam, gaat Papendrecht in het komende seizoen versterken als rechterspits. Sebastiaan Kolff, nu nog LRC Leerdam en spelend op het middenveld, is ook het komende seizoen te bewonderen in het rood-zwarte shirt van voetbalvereniging Papendrecht.
De 'soap':quote:LRC Leerdam door na penalty's
Na de soap rond het wel of niet doorgaan van de wedstrijd, buiten de schuld van TEC om, kon er dinsdagavond toch gespeeld worden. Het werd in Tiel een echte bekerkraker met veel doelpunten, 4-4 na 90 minuten. Een zwak spelend LRC Leerdam in de eerste helft maar een sterk optreden in de tweede ondanks dat men 37 minuten met 10 man moest spelen. Een nadeel bleek het niet. De wedstrijd had alles. Spanning, twee zeer fraaie doelpunten, twee strafschoppen voor TEC en de nodige kaarten, uitgedeeld door de enige man op het veld die het niet begreep. Strafschoppen moesten de beslissing brengen. Na 5 pogingen stond het 3-3. Nummer zes werd door TEC gemist en toen was het Danny van Steijn die LRC Leerdam naar de laatste 8 schoot. Daarin men speelt men thuis, waarschijnlijk Paasmaandag, tegen hoofdklasser LONGA uit Tilburg. De overwinning van LRC Leerdam was uiteindelijk verdiend.
quote:De consul van TEC heeft het veld afgekeurd maar het duel tussen TEC en LRC Leerdam, voor de beker, GAAT WEL DOOR. Dit heeft te maken met inrijpen van de regioconsul van de KNVB. Die heeft bepaald dat er gevoetbald moest worden. Aanvang dus gewoon 20.00 uur.
Wat stout.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:12 schreef methodmich het volgende:
Bij LRC heeft Roland Stout aangegeven te vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |