John Cleese, geniaal.quote:
nee, denk niet dat schoonmoeders blij wordt van grappen over anale/kinder-seksquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog wat ideeën opgedaan van mijn gedichtjes?
Niet? Wat een watjequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, denk niet dat schoonmoeders blij wordt van grappen over anale/kinder-seks
Ohquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:14 schreef Oldenzaal het volgende:
Het valt de Sint zwaar tegen,
Dat San diefstal wil plegen.
Ze maakt zich er makkelijk vanaf
En je weet het:
Stoute kindjes verdienen straf!!
[ afbeelding ]
Mijn pa zou me voor ik weet niet wat uitmaken denk ik.... en die gedichten zijn niet zo geschikt wanneer er ook kleine kinderen bij zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet? Wat een watje
De mijne zou dubbel liggen van het lachen
ik heb al grappen over drank en over guppiesquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet? Wat een watje
De mijne zou dubbel liggen van het lachen
Hehehehe. Ik denk dat mijn moeder het ook niet grappig zou vinden, eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn pa zou me voor ik weet niet wat uitmaken denk ik.... en die gedichten zijn niet zo geschikt wanneer er ook kleine kinderen bij zijn
* -_Guitarist_- bevestigt de bevestigde bevestiging.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE bevestigt de bevestiging van Guitarist
Whehehequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb al grappen over drank en over guppies
Whehehe, mijne niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn ex-schoonmoeder zou het ook alleen maar geiniger hebben gevonden
Ik vind het fijn dat jullie me allemaal lief vinden enzoquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE bevestigt de bevestiging van Guitarist
Mijn ouders hadden het daarentegen echt NIET grappig gevonden. Die zouden me haske boos aankijken.quote:
Wanneer gaan we weer wijn drinken dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat jullie me allemaal lief vinden enzo
Nu Daniel nog
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden het daarentegen echt NIET grappig gevonden. Die zouden me haske boos aankijken.
Jij? Wijn?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer wijn drinken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |