Hehe iddquote:Op zondag 30 november 2008 13:20 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Walgelijke schwalbes maken ze tenminste niet
Trots op zijn voetbalkwaliteiten wel ja.quote:Op zondag 30 november 2008 13:22 schreef onlogisch het volgende:
Suarez...
Hoe kan je als Ajacied nou trots zijn op zo'n misselijk mannetje?
Dan heb je toch geen mazzel? Je hebt het over het WK 1994 geloof ik dat die regel werd aangescherptquote:Op zondag 30 november 2008 13:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Leonardo heeft mazzel dat men tegenwoordig nauwelijks rood meer trekt voor een tweebenige tackle van achteren.
Voetbal kwaliteiten heeft hij zonder meer.quote:Op zondag 30 november 2008 13:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Trots op zijn voetbalkwaliteiten wel ja.
Niet op zijn schwalbegedrag.
In een competitie met normale scheidsrechters is dat gewoon domquote:Op zondag 30 november 2008 13:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hehe idd
Utrecht speelt gewoon vechtvoetbal en schopvoetbal
Jeweets we hebben gewoon te weinig kwaliteiten dus doet Utrecht het zo
Je moet toch wat he
Omdat het een geweldige voetballer is?quote:Op zondag 30 november 2008 13:22 schreef onlogisch het volgende:
Suarez...
Hoe kan je als Ajacied nou trots zijn op zo'n misselijk mannetje?
Snap niet dat ze zeggen dat het afgenomen isquote:Op zondag 30 november 2008 13:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Trots op zijn voetbalkwaliteiten wel ja.
Niet op zijn schwalbegedrag.
Ik zou het middenveld iets minder dynamisch laten zien. Er is niemand met rust aan de bal.quote:Op zondag 30 november 2008 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook weer typisch Ajax, na een goede pot in Hamburg brengt het zichzelf thuis weer in de problemen. Het moet een stuk dominanter de tweede helft.
Berg kreeg hem vorige week nog.quote:Op zondag 30 november 2008 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan heb je toch geen mazzel? Je hebt het over het WK 1994 geloof ik dat die regel werd aangescherpt.
Vind je Sneijder ook misselijkquote:Op zondag 30 november 2008 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat het een geweldige voetballer is?
Kom op zeg, de meeste Utrechtspelers zijn geboren als misselijke mannetjes
Dat is volgens mij vrij normaal deze competitie. Ene week winnen, andere week verliezen.quote:Op zondag 30 november 2008 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook weer typisch Ajax, na een goede pot in Hamburg brengt het zichzelf thuis weer in de problemen. Het moet een stuk dominanter de tweede helft.
quote:Op zondag 30 november 2008 13:23 schreef N.i.c.k het volgende:
wat een duits anti voetbal van utrecht, zelfs volendam probeert meer. Van Hanegem maakt zich er ook niet geloofwaardiger op zo.
net als van Basten.quote:Op zondag 30 november 2008 13:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vind je Sneijder ook misselijk?
Ja, want het is een Fries. Domme jongen.quote:Op zondag 30 november 2008 13:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Edit: Ik reageer op de verkeerde quote maar toch: Je moeder.quote:Op zondag 30 november 2008 13:26 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ik zou het middenveld iets minder dynamisch laten zien. Er is niemand met rust aan de bal.
kan zelf amper volgen waar sommige spelers dan weer opeens opduiken.
quote:Op zondag 30 november 2008 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, want het is een Fries. Domme jongen.
Wesley Benjamin Sneijder (Utrecht, 9 juni 1984)quote:Op zondag 30 november 2008 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, want het is een Fries. Domme jongen.
Ik ga echt geen discriminerende dingen over dwergen zeggen, dan word ik gebandquote:Op zondag 30 november 2008 13:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Jaja jij zal wel gefrustreerd zijn over de voorsprong van Utrecht hequote:Op zondag 30 november 2008 13:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga echt geen discriminerende dingen over dwergen zeggen, dan word ik geband
Idd, dan voel ik me aangesprokenquote:Op zondag 30 november 2008 13:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga echt geen discriminerende dingen over dwergen zeggen, dan word ik geband
Ik hoop op 6 x roodquote:Op zondag 30 november 2008 13:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jaja jij zal wel gefrustreerd zijn over de voorsprong van Utrecht he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |