al 25 keer telling klopt nietquote:Op zondag 30 november 2008 12:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Handig topic. En dat al 24 keer.
Heb jij ook je tvp weerquote:Op zondag 30 november 2008 12:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
al 25 keer telling klopt niet
24+1 is 25
Duurde nog lang voordat Eredivisie Live de streamers aanpakte.quote:Update 20:00 Momenteel zijn alle Nederlandse wedstrijden niet te zien via streams vanwege een aanklacht van Eredivisielive aan de streamers.
sop://broker.sopcast.com:3912/65179quote:Op zondag 30 november 2008 12:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heb jij ook je tvp weer
Zijn er ergens streams van Feyenoord te vinden?
Met muziek als het spannend wordtquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 12:56 schreef Jenga het volgende:
voetbalstreaming.cautela.nl/ is uit de lucht gehaald.
http://eredivisiestreams.punt.nl/ gisteravond:
[..]
Duurde nog lang voordat Eredivisie Live de streamers aanpakte.
1000 euro per wedstrijd boetequote:Op zondag 30 november 2008 14:37 schreef jmac het volgende:
Ja bijna alle sites hebben brieven gehad van advocaten. Schijnbaar is iedereen ook direct bang geworden want ze zijn bijna allemaal offline...
Als ze hun Whois openbaar neerzetten...quote:Op zondag 30 november 2008 15:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Vraag me af hoe ze aan die adressen zijn gekomen. ISP's verschaffen die toch niet?
Doet het niet.quote:Op zondag 30 november 2008 17:02 schreef andre347 het volgende:
Chelsea - Arsenal op Sopcast Channel - 6816
tvp
Tja, het was te verwachten helaas...quote:Op zondag 30 november 2008 14:37 schreef jmac het volgende:
Ja bijna alle sites hebben brieven gehad van advocaten. Schijnbaar is iedereen ook direct bang geworden want ze zijn bijna allemaal offline...
digitenne kastje verbinden aan de pc d.m.v. een tv-kaartquote:Op maandag 1 december 2008 16:29 schreef tiemo_d het volgende:
Ik heb een abbo bij kpn met extra het voetbalkanaal (digitenne dus)
Nu was mijn vraag: kan ik met dit ook voetbal wedstrijden gaan uitzenden op me computer en wat heb ik dan eigenlijk allemaal nodig.?
Wij krijgen binnenkort dus interactive tv van kpn en daar zit dus een recorder in.. Is het dan alsnog omgelijk. Ik heb namelijk geen tv kaart maar die 2e optie lijkt me wel wat. Hoe gaat dat precies in z'n werk dan ?quote:Op maandag 1 december 2008 19:06 schreef 2meterpeter het volgende:
[..]
digitenne kastje verbinden aan de pc d.m.v. een tv-kaart
er zit een scart aansluiting op, als je daar een converter in doet ( naar SVHS en tulp ) dan kan je hem op de tv kaart aansluiten
maar makkelijker is via een recorder, want dan kan je zelf ook nog via je gewone tv kijken.
meld je je aan bij mogulus.com of ustream.tv
je download FME en je beeld kan gestreamd worden.
let wel dat beelden op internet zetten niet mag van de eredivisielive.
Ik heb 't al gevonden denk ik. Lag waarschijnlijk aan Firefox, hij doet het wel gewoon in IE.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:58 schreef Grulez het volgende:
Bij mij loopt ie prima. Eigenlijk geen haperingen.
Klopt. In chrome deed ie ook niksquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:59 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik heb 't al gevonden denk ik. Lag waarschijnlijk aan Firefox, hij doet het wel gewoon in IE.
Welke kijk je nu?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:59 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik heb 't al gevonden denk ik. Lag waarschijnlijk aan Firefox, hij doet het wel gewoon in IE.
Thanks, eeuwig dank. Stonden nu linkjes achter, net nog nietquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:04 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
http://voetbal.hole1988.nl/
En dan PSV-Groningen
Ja, is hier ook vastgelopenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks, eeuwig dank. Stonden nu linkjes achter, net nog niet
Loopt wel vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |