Ik mocht JUIST koude dingen drinken (dat verlicht blijkbaar)quote:Op maandag 1 december 2008 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik mag geen ijskoude dingen drinken, dus dat bier staat bijna te bederven in de koelkast nu
Ik heb trouwens Amoxicylline...
quote:Op maandag 1 december 2008 12:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb Broxil voor een week![]()
en ik mag een week lang niet zoenen
Heb mn vriend het treurige nieuws nog niet verteldquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 11:56 schreef Aarti het volgende:
mwah, ik ben kapotGisteren jarig geweest.
het zal wellicht zwellingen remmen, dus da's goed voor je keel ja.. maar mijn arme longetjes hebben het zo zwaar dat ik dat dus niet mag.. alleen mega-grote tabletten die moet ik wel weg zien te krijgen..quote:Op maandag 1 december 2008 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik mocht JUIST koude dingen drinken (dat verlicht blijkbaar)
Antibioticaquote:Op maandag 1 december 2008 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het zal wellicht zwellingen remmen, dus da's goed voor je keel ja.. maar mijn arme longetjes hebben het zo zwaar dat ik dat dus niet mag.. alleen mega-grote tabletten die moet ik wel weg zien te krijgen..
longontsteking is ook ff iets erger dan keelontstekingquote:Op maandag 1 december 2008 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het zal wellicht zwellingen remmen, dus da's goed voor je keel ja.. maar mijn arme longetjes hebben het zo zwaar dat ik dat dus niet mag.. alleen mega-grote tabletten die moet ik wel weg zien te krijgen..
de arts zei toch dat ik er goed aan had gedaan om te komenquote:
Jeps... daar heb ik nu ook wel hoop opquote:Op maandag 1 december 2008 13:21 schreef Ladylike het volgende:
Yep, netjes de kuur afmaken en dan zal het wel goed komen
Al heb je overal wel betwetersquote:Op maandag 1 december 2008 13:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jeps... daar heb ik nu ook wel hoop op
hmjah, tot je midden in de nacht wakker schrikt omdat je zuurstof te weinig binnen krijgt vanwege al het slijm overal en nergens. Dan ben je maar wat blij dat er iets is waardoor je na twee uur wel weer gewoon kunt slapen. Ik wel althans.quote:
Vaak wel, maar die van mij juist niet.quote:Op maandag 1 december 2008 13:29 schreef Californium het volgende:
Ik zeg ook niet dat in dit specifieke geval antibiotica slecht is...maar dokters geven tegenwoordig veuls te snel een kuurtje... o ontstekingkje daar....hier neem een antibiotica kuurtje![]()
dat ben ik dan wel weer met je eens, al helemaal hier in Indonesie.. wat je ook hebt, direct pillen en zalfjes uit de rekken.. daarom dat ik liever even een paar dagen wacht met dat irritante kuchje (zo eigenwijs ben ik zelf ook wel)... maar in dit geval had ik beter niet kunnen wachten, aangezien het een longontsteking was dus.quote:Op maandag 1 december 2008 13:29 schreef Californium het volgende:
Ik zeg ook niet dat in dit specifieke geval antibiotica slecht is...maar dokters geven tegenwoordig veuls te snel een kuurtje... o ontstekingkje daar....hier neem een antibiotica kuurtje![]()
Dat valt in Nederland heel erg mee hoorquote:Op maandag 1 december 2008 13:29 schreef Californium het volgende:
Nou ja, na mijn leuke acute buik kreeg ik er meteen 3 ingeramd. Mug/olifant.quote:Op maandag 1 december 2008 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat valt in Nederland heel erg mee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |