Kan me wel wat dingen voorstellen, bij bijvoorbeeld een aandoening aan je lymfeklieren, waardoor je afweer niet meer optimaal is en je dus sneller zware ontstekingen hebt?quote:Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Californium het volgende:
dan mag je mij gaan vertellen waarvoor iemand 10 keer per jaar een antiobiotica kuur heeft gekregen..... kan iemand zo ziek zijn?
En cranberry tabletten
Mn moeder gebruikte vroeger altijd warme (niet hete dus!!!) sla-oliequote:Op maandag 1 december 2008 15:30 schreef DaMart het volgende:
Heb je trouwens ook nog een huis-tuin-en-keukenmiddel tegen dichtzittende oren?
Astma, en jaquote:Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Californium het volgende:
dan mag je mij gaan vertellen waarvoor iemand 10 keer per jaar een antiobiotica kuur heeft gekregen..... kan iemand zo ziek zijn?
En cranberry tabletten
Gezonde mensen hebben helemaal geen medicijnen nodigquote:Op maandag 1 december 2008 15:32 schreef Californium het volgende:
dicht zittende oren... Hmm....nee gewoon afwachten....
en ik had het niet over mensen met een verminderd immuunsysteem....ik had het over gezonde mensen...
Okay zo klopt iequote:Op maandag 1 december 2008 15:41 schreef Californium het volgende:
waarom zou je met astma 10 keer per jaar antibiotica kuur nodig hebben???![]()
En correctie LL.... Mensen met een goed functionerend immuunsysteemzo beter
Ik kan me voorstellen dat als je vaak verkouden bent, of vatbaar bent voor ontstekingen van keel/luchtwegen, een antiobioticakuur geen slechte oplossing is.quote:Op maandag 1 december 2008 15:41 schreef Californium het volgende:
Veel onstekingen idd zoals DaMart al zegt. Het gaat ook maar voor een heel klein deel van de astmapatienten op, maar ze zijn er zeker wel.quote:Op maandag 1 december 2008 15:41 schreef Californium het volgende:
En correctie LL.... Mensen met een goed functionerend immuunsysteemzo beter
Wat wil je dan?quote:Op maandag 1 december 2008 15:46 schreef Californium het volgende:
10 keer per jaar een antibiotica kuur DaMart?
Als je bedoelt of ik er 10 keer per jaar eentje heb: nee, hooguit eentje per jaar, vorig jaar zelfs geen. Maar het komt wel voor, ligt er ook aan hoe verzwakt iemand is, natuurlijk, en hoe vatbaar voor ontstekingen daardoor.quote:Op maandag 1 december 2008 15:46 schreef Californium het volgende:
10 keer per jaar een antibiotica kuur DaMart?
Hoezo?quote:Op maandag 1 december 2008 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
10 keer per jaar dampende neuksex kan ook niet goed zijn trouwens
Das waar. Maar het is beter dan geen seks. Of slechte seksquote:
daar moet ik scheetjes van laten, dus laat maarquote:
Hmm, dat is niet handig bij de anale beurten natuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2008 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar moet ik scheetjes van laten, dus laat maar
Nee, zit je er eindelijk in, word je er weer uitgeblazenquote:Op maandag 1 december 2008 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm, dat is niet handig bij de anale beurten natuurlijk.
Haay laiverdquote:
nee zegquote:Op maandag 1 december 2008 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm, dat is niet handig bij de anale beurten natuurlijk.
Fhaquote:
Voor een kleine groep is het absoluut nodig (en eigenlijk nog niet zwaar genoeg). Voor de rest is het idd overdrevenquote:Op maandag 1 december 2008 15:57 schreef Californium het volgende:
* zucht* dat zeg ik niet LL....ik bedoelde of dat 10 keer per jaar een antibiotica kuur nodig is....Ik zeg niet dat ze het niet mogen krijgen
![]()
Ik wist niet dat mensen met astma dan zo snel, zo ziek worden voor een antibiotica kuurtje...... En ik zeg wederom niet dat ze het niet mogen krijgen.... Ik zeg dat als het nodig is, dat het nodig is... maar ik kan het me niet voorstellen....
Maargoed.... Neemt niets weg van het feit dat er nog steeds te veel antibiotica wordt voorgeschreven![]()
Ja nu lijkt het toch niet spontaan meerquote:Op maandag 1 december 2008 16:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Krijg ik nog felicitaties of helemaal niet!
quote:Op maandag 1 december 2008 @ 16:50 schreef MPG het volgende:
Frits, ouwe zeikerd, van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Zo hoor ik ze het liefstquote:Op maandag 1 december 2008 16:50 schreef MPG het volgende:
Frits, ouwe zeikerd, van harte gefeliciteerd met je verjaardag
En geen woord gelogenquote:Op maandag 1 december 2008 @ 16:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kijk:
[..]
Zo hoor ik ze het liefst
Weet ik tochquote:Op maandag 1 december 2008 16:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kijk:
[..]
Zo hoor ik ze het liefst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |