Helaas houdt dat veel mensen niet tegen om halverwege te stoppen...quote:Op zondag 30 november 2008 11:14 schreef Banzaiaap het volgende:
Vandaar dat ze gewoon mensen moeten straffen als ze weg gaan. Gewoon een verlies bijtekenen in hun profiel. (Weet ik veel hoe dat er aan toe gaat bij Fifa) Maar dat je in ieder geval 200 keer verlies ziet, als iemand vaak weg gaat.
Sommige spellen hebben dat wel, andere niet.quote:Op zondag 30 november 2008 11:18 schreef Afwazig het volgende:
Ik neem aan dat je een rating hebt? Gewoon puntaftrek geven in je rating als je disconnect voor het is afgelopen.
Mja, dan gewoon 2 keer verlies of iets dergelijks of in ieder geval de winst aan de andere speler geven..quote:Op zondag 30 november 2008 11:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sommige spellen hebben dat wel, andere niet.
Maar het werkt niet echt.
"Als ik doorspeel verlies ik waarschijnlijk, als ik stop verlies ik ook. In beide gevallen gaan m'n punten/rating omlaag. Nou.. dan stop ik nu maar meteen"
Dat eerste is een goed plan, maar dat tweede werkt ook niet. Je wil gewoon het spel spelen zoals het hoort.. en niet na 1 minuut voetballen of racen een gratis winst erbij krijgen. Dat is ook niet leukquote:Op zondag 30 november 2008 11:22 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Mja, dan gewoon 2 keer verlies of iets dergelijks of in ieder geval de winst aan de andere speler geven..
Daar heb je ook wel gelijk in. Heb ik eigenlijk niet aan gedacht.. ik speel meestal racespellen en als iedereen anders al weg is mag je de race gewoon in je uppie uitrijden. Ik dacht even aan zo'n voorbeeld, en niet aan een voetbalmatchquote:Op zondag 30 november 2008 11:28 schreef Banzaiaap het volgende:
Nee, daar heb je gelijk aan.Maar om nou de eerste 70 minuten te spelen, op winst te staan en dan gewoon niks krijgen omdat die andere loser weg gaat, is ook een beetje.. kut.
quote:
banaanvraagquote:Op zondag 30 november 2008 11:03 schreef dagdag het volgende:
kan microsoft deze gasten niet wegbannen
Dat is gewoon zo hoorquote:Op zondag 30 november 2008 11:11 schreef Banzaiaap het volgende:
Krijg jij dan niet gewoon de winst en diegene een verlies bijgetekend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |