abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 december 2008 @ 11:18:59 #51
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_63720602
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:15 schreef beantherio het volgende:
De vraag is natuurlijk: hoeveel toxic wives zitten er nog in de markt, en hoeveel schade gaan ze nog aanrichten?
En wanneer krijgen we de eerste bailout om de toxic wives te ondersteunen. Het is nu een lastige markt omdat het aanbod van mannen een stuk kleiner is .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 3 december 2008 @ 11:21:36 #52
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_63720657
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:17 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Hebben ze het op jou gemunt?
Nee. Zelfs nu zijn de koersen van toxic wives voor mij nog wat te hoog.
pi_63720749
quote:
"This credit crunch is worse than a divorce. I've lost half my net worth and I still have a wife."
Youp van 't Hek maakt deze grap letterlijk (oke, wel vertaald uiteraard) in zijn oudejaarsconference
  woensdag 3 december 2008 @ 11:42:13 #54
78918 SeLang
Black swans matter
pi_63721220
Ik denk dat veel AAA rated wives nu ook toxic blijken te zijn
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 3 december 2008 @ 11:44:39 #55
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_63721310
Ik snap ook niet dat kerels in gemeenschap van goederen met zo'n mokkel trouwen. Ik bedoel, het binnenslepen van zo'n toxische echtgenote lijkt me op zich een prima deal. Maar je moet er ook wel weer zonder veel poespas vanaf kunnen als het jou uitkomt.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  woensdag 3 december 2008 @ 11:49:27 #56
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_63721468
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:44 schreef Lemmeb het volgende:
Ik snap ook niet dat kerels in gemeenschap van goederen met zo'n mokkel trouwen. Ik bedoel, het binnenslepen van zo'n toxische echtgenote lijkt me op zich een prima deal. Maar je moet er ook wel weer zonder veel poespas vanaf kunnen als het jou uitkomt.
Precies. Voor je instapt moet je al nadenken over een mogelijk exit strategie...
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  woensdag 3 december 2008 @ 11:51:26 #57
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_63721540
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:49 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Precies. Voor je instapt moet je al nadenken over een mogelijk exit strategie...
Jep. En sowieso moet je je ervan verzekeren dat ze goed is in bed en daar niet over zeurt, voordat je überhaupt met zo'n tiepje trouwt. Dat ze een goede moeder voor je kinderen wordt kun je sowieso al op je buik schrijven, maar je moet er wel iets uithalen.
pi_63721670
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:51 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jep. En sowieso moet je je ervan verzekeren dat ze goed is in bed en daar niet over zeurt, voordat je überhaupt met zo'n tiepje trouwt. Dat ze een goede moeder voor je kinderen wordt kun je sowieso al op je buik schrijven, maar je moet er wel iets uithalen.
Kinderen zijn beter af bij de bijvrouw. De toxic wife moet strak blijven.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  woensdag 3 december 2008 @ 12:31:25 #59
78918 SeLang
Black swans matter
pi_63722679
Louis Vuitton aandelen

Mijn reisverslagen
pi_63723397
Hoe zit het met de omzet van scheidingsadvocaten?
pi_63723437
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:25 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Youp van 't Hek maakt deze grap letterlijk (oke, wel vertaald uiteraard) in zijn oudejaarsconference
Youp
  woensdag 3 december 2008 @ 13:40:13 #62
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_63724383
quote:
Op woensdag 3 december 2008 12:31 schreef SeLang het volgende:
Louis Vuitton aandelen

[ afbeelding ]
heheheh
  woensdag 3 december 2008 @ 13:52:05 #63
38114 beantherio
pi_63724662
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:44 schreef Lemmeb het volgende:
Het lijkt me handiger om je portfolio een beetje te spreiden: beter meerdere los-vaste beleggingen dan eentje waarin je volledige vermogen vast zit. Want als de koers van zo'n "stuk" valt dan ben je ook meteen de helft van je vermogen kwijt.

Het is gewoon waar: relaties zijn net als beleggingen.
  woensdag 3 december 2008 @ 13:56:45 #64
78918 SeLang
Black swans matter
pi_63724773
Inderdaad, spreiding is the key.
Daarnaast heb ik een voorkeur voor relatief jonge groeifondsen
Mijn reisverslagen
pi_63725163
Advocatenkantoren lijken mij nu erg interessant om in te investeren (ik weet niet of het kan). Niet enkel omwille van het aantal oplopende scheidingen dat zal volgen. Maar ook ivm de zeer vele rechtzaken die zullen lopen in de financiële crisis.

Als het kan zou ik direct beleggen in dingen als advocatenkantoor, curators, deurwaarders en incassobureau's.
  woensdag 3 december 2008 @ 14:37:24 #66
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_63725667
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:56 schreef SeLang het volgende:
Daar gaat ook mijn voorkeur naar uit. Helaas heb ik momenteel wat moeite om voldoende kapitaal aan te trekken om een solide, goed afgedekte positie in te nemen in dergelijke fondsen.
pi_63725953
Ik snap niet dat dat soort mensen zo trouwen het beste huwelijk voor een man is nog altijd het alles wat van mij is, is van mij en alles wat van jouw is, is ook van mij huwelijk mocht er een scheiding komen.
de mensen geven klauwen met geld uit aan andere zaken. maar regelen dat je vermogen niet naar 1 of andere geldgeile hoer gaat als ze besluiten te scheiden hoor je nooit wat over
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 3 december 2008 @ 16:33:38 #68
38114 beantherio
pi_63728341
Het is nog niet opgenoemd maar op modaal niveau heb je ook toxic wives. Ze zijn met veel minder tevreden als de voorbeelden uit het artikel, maar mocht je onverhoopt je spaargeld en baan kwijt raken dan zijn ze ook heel snel weg. Denk dus niet "dat overkomt mij nooit".

Nu ik erover nadenk: het zou me niks verbazen als het gros van de jongere generatie vrouwen deze neigingen heeft.
  woensdag 3 december 2008 @ 23:06:10 #69
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_63741310
Toepasselijke aflevering van Jou vrouw, Mijn vrouw, nu op RTL4
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 3 december 2008 @ 23:14:21 #70
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_63741579
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:02 schreef HiZ het volgende:
Niet zo best de meeste mannen zijn al de helft van hun geld kwijt door de crisis en zijn nog steeds getrouwd
Nog een keer de helft inleveren kunnen ze niet aan
pi_63741917
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:56 schreef SeLang het volgende:
Heb je hiervoor ook een dochteronderneming of ben je niet zo van de familiebedrijven?
pi_63742961
tof topic! Zeker met Waterhouse's reactie
'La operación fue, perfecta' Betancourt
pi_63747161
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:33 schreef beantherio het volgende:
Het is nog niet opgenoemd maar op modaal niveau heb je ook toxic wives. Ze zijn met veel minder tevreden als de voorbeelden uit het artikel, maar mocht je onverhoopt je spaargeld en baan kwijt raken dan zijn ze ook heel snel weg. Denk dus niet "dat overkomt mij nooit".

Nu ik erover nadenk: het zou me niks verbazen als het gros van de jongere generatie vrouwen deze neigingen heeft.
Geld, status en macht zorgen voor een sterke aantrekkingskracht bij vrouwen, omdat die 3 stabiliteit beloven. Als die 3 dingen wegvallen, dan worden ze krankzinnig, zien ze manlief als een mislukking en zoeken een andere alpha-male.
pi_63753670
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:33 schreef beantherio het volgende:

Als het om het geld ging was ik alweer vrijgezel

Moet ook niet te lang gaan duren natuurlijk, daar niet van
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 4 december 2008 @ 13:52:18 #75
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_63754227
Het is in deze mondiale crisis natuurlijk altijd even afwachten wie welke toxic wives in z'n bezit heeft. Degene die op de balans staan zijn inmiddels wel redelijk afgeschreven, maar de off balance sheet activities kunnen nu natuurlijk zomaar de balans op gekatapulteerd worden...

Daarnaast zit je natuurlijk met de kosten van een eventuele verliesgevende joint venture. Ik bedoel, zo'n JV is toch eerst 18 jaar investeren, en als je pech hebt kun je die volledig afschrijven.....
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  donderdag 4 december 2008 @ 13:54:24 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63754294
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:02 schreef HiZ het volgende:
Die kunnen hun verlies op de beurs nog een beetje compenseren met extra inkomsten door al die echtscheidingen, en kunnen daardoor hun eigen toxic wife nog behouden
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')