En toen vroeg je haar ter plekke ten huwelijk?quote:Op maandag 1 december 2008 21:52 schreef LXIV het volgende:
Toen ik nog verkering had met mijn huidige vrouw gingen we een dagje naar het strand. Toen we die ochtend op het reeds hete station aankwamen vroeg ik of ze al zin had in een blikje fris. Maar in plaats dat ze mij die bij de stationsrestauratie liet halen, á E2,00, trok ze triomfantelijk 2 blikjes cola uit haar tas. "Die waren van de week in de aanbieding bij de AH voor 0,55".
Kijk, dacht ik toen. Zo'n vrouw moet je hebben. En aldus geschiedde.
Moraal: Een vrouw met gat in haar hand kan altijd sneller uitgeven dan jij verdienen kunt.
ook mannen kunnen soms behoorlijk uitgeven, waarom steeds nieuwe apparaten, of autos, en beleggen, als je geen geld hebt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:03 schreef SeLang het volgende:
Een paar vrienden van mij hebben een vrouw die werkelijk al het geld dat binnenkomt uitgeven.
En het ergste is: dat zijn niet bepaald trophy wifes
Wat een losers eigenlijk
quote:
Kijk eerst maar eens in de slaapkamer, dan zie je hoe de vork werkelijk in de steel zit.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:13 schreef HiZ het volgende:
Een kennis van mij is een soort van trophy-boy, ziet er goed uit, heeft nauwelijks opleiding gehad, maar is zo slim als een roedel vossen. Die wordt onderhouden door een man die veel geld heeft, maar waar hij zeer nadrukkelijk niet van houdt. Iedereen in hun omgeving verbaast zich altijd over het arrangement, maar het gaat al jaren op dezelfde voet door; de een betaalt alles en de ander bitcht erover dat het niet goed genoeg is.
Ach, als je op zakenrelaties zou gaan, en weer in zo'n conference zaal zit zou het me weer eens niet verbazen dat al die bankiers een tussen de 20-35 jarig strak mokkel naast hun hebben zitten. Niet iedereen uiteraard maar toch. Écht veel geld kan nog steeds hersentjes belust maken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:03 schreef SeLang het volgende:
Een paar vrienden van mij hebben een vrouw die werkelijk al het geld dat binnenkomt uitgeven.
En het ergste is: dat zijn niet bepaald trophy wifes
Wat een losers eigenlijk
Briljante reactie van Mr. 500K+quote:Op zondag 30 november 2008 17:53 schreef Waterhouse het volgende:
Ze hebben vast al een keer op Fok gestaan, maar ik moet meteen aan deze posts op Craigslist denken :
[..]
Die sex moet dan wel heel erg geweldig zijn. Het zichtbare deel van de 'relatie' is ronduit vernederend.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:13 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Kijk eerst maar eens in de slaapkamer, dan zie je hoe de vork werkelijk in de steel zit.
Precies. Het is niet zo makkelijk hoor, om een bedslaafje te vinden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Die sex moet dan wel heel erg geweldig zijn. Het zichtbare deel van de 'relatie' is ronduit vernederend.
Leef jij nog?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:13 schreef Lemmeb het volgende:
Kijk eerst maar eens in de slaapkamer, dan zie je hoe de vork werkelijk in de steel zit.
Vrouwen kun je kopen; ze gaan echter met dingen gooien zodra je hun bezoekje aan de kapsalon niet meer kan betalen..quote:Op zondag 30 november 2008 11:28 schreef djenneke het volgende:
Je trouwt een trophy-wife, en vervolgens ben je verbaasd dat ze zich ook als zodanig gedraagt. Je bent zo slim om zo rijk te worden, en vervolgens ben je zo dom om dit niet aan te zien komen.
Barely.quote:
Als ik ooit de loterij win, en ik krijg zo'n reactie dan weet ik gelijk wat ik moet doen.. ALS ik dan nog geld hebquote:How we laughed when Richard, with admiration in his voice, mentioned at a drinks party last year that he'd turned to his wife in the middle of the night and asked her if she'd still love him if he lost all his money.
''F--- no!'' had been her answer. Such a feisty, amusing (and obviously joky) response delighted him. But today he is scratching his head with abject dejection. She had meant it.
She left him the moment he lost his senior post at an investment bank and immediately hooked up with another rich man.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:55 schreef SeLang het volgende:
Trophy wives.
Geen Camel Trophy maar een cameltoe trophy
Weer een nieuw woord voor hoerquote:
Maar dit zijn toxische trophy wives of gewoon ouwe knarren die je toch beter kwijt was als ze de helft niet mee zouden krijgen?quote:Op zondag 30 november 2008 10:46 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zelf ben ik trouwens van mening dat een vrouw sowieso een positieve cashflow moet opleveren.
Is al een vrij oud woord volgens mij hoor.quote:
Hebben ze het op jou gemunt?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:15 schreef beantherio het volgende:
De vraag is natuurlijk: hoeveel toxic wives zitten er nog in de markt, en hoeveel schade gaan ze nog aanrichten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |