abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2008 @ 21:52:30 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_63680621
Toen ik nog verkering had met mijn huidige vrouw gingen we een dagje naar het strand. Toen we die ochtend op het reeds hete station aankwamen vroeg ik of ze al zin had in een blikje fris. Maar in plaats dat ze mij die bij de stationsrestauratie liet halen, á E2,00, trok ze triomfantelijk 2 blikjes cola uit haar tas. "Die waren van de week in de aanbieding bij de AH voor 0,55".
Kijk, dacht ik toen. Zo'n vrouw moet je hebben. En aldus geschiedde.

Moraal: Een vrouw met gat in haar hand kan altijd sneller uitgeven dan jij verdienen kunt.
The End Times are wild
  dinsdag 2 december 2008 @ 00:14:56 #27
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_63685331
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:52 schreef LXIV het volgende:
Toen ik nog verkering had met mijn huidige vrouw gingen we een dagje naar het strand. Toen we die ochtend op het reeds hete station aankwamen vroeg ik of ze al zin had in een blikje fris. Maar in plaats dat ze mij die bij de stationsrestauratie liet halen, á E2,00, trok ze triomfantelijk 2 blikjes cola uit haar tas. "Die waren van de week in de aanbieding bij de AH voor 0,55".
Kijk, dacht ik toen. Zo'n vrouw moet je hebben. En aldus geschiedde.

Moraal: Een vrouw met gat in haar hand kan altijd sneller uitgeven dan jij verdienen kunt.
En toen vroeg je haar ter plekke ten huwelijk?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_63687972
hier is altijd het grapje,,ik verdien het geld, mijn vrouw geeft het uit...eerlijke verdeling.
ach, moet kunnen na 40 jaar huwelijk.
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:03:53 #29
78918 SeLang
Black swans matter
pi_63689715
Een paar vrienden van mij hebben een vrouw die werkelijk al het geld dat binnenkomt uitgeven.
En het ergste is: dat zijn niet bepaald trophy wifes

Wat een losers eigenlijk
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_63689830
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:03 schreef SeLang het volgende:
Een paar vrienden van mij hebben een vrouw die werkelijk al het geld dat binnenkomt uitgeven.

Wat een losers eigenlijk
ook mannen kunnen soms behoorlijk uitgeven, waarom steeds nieuwe apparaten, of autos, en beleggen, als je geen geld hebt.
gewoon datgene kopen wat nodig is, en geen geld lenen, dan komt alles goed., ( en als je beleggingen doet , nooit met geleend geld)
pi_63689913
Een kennis van mij is een soort van trophy-boy, ziet er goed uit, heeft nauwelijks opleiding gehad, maar is zo slim als een roedel vossen. Die wordt onderhouden door een man die veel geld heeft, maar waar hij zeer nadrukkelijk niet van houdt. Iedereen in hun omgeving verbaast zich altijd over het arrangement, maar het gaat al jaren op dezelfde voet door; de een betaalt alles en de ander bitcht erover dat het niet goed genoeg is.
pi_63691437
quote:
Op zondag 30 november 2008 12:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, weer een Golddigger.

Als iedereen daar mee kan leven en ervan op de hoogte is, lijkt het me een prima regeling. Hugh Heffner had ook geen 20 jarige vriendinnetjes gehad als hij jan modaal was geweest. En volgens mij heeft hij helemaal geen illusies dat het ze alleen om zijn persoontje is te doen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:13:32 #33
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_63693997
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:13 schreef HiZ het volgende:
Een kennis van mij is een soort van trophy-boy, ziet er goed uit, heeft nauwelijks opleiding gehad, maar is zo slim als een roedel vossen. Die wordt onderhouden door een man die veel geld heeft, maar waar hij zeer nadrukkelijk niet van houdt. Iedereen in hun omgeving verbaast zich altijd over het arrangement, maar het gaat al jaren op dezelfde voet door; de een betaalt alles en de ander bitcht erover dat het niet goed genoeg is.
Kijk eerst maar eens in de slaapkamer, dan zie je hoe de vork werkelijk in de steel zit.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_63694194
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:03 schreef SeLang het volgende:

Wat een losers eigenlijk
Ach, als je op zakenrelaties zou gaan, en weer in zo'n conference zaal zit zou het me weer eens niet verbazen dat al die bankiers een tussen de 20-35 jarig strak mokkel naast hun hebben zitten. Niet iedereen uiteraard maar toch. Écht veel geld kan nog steeds hersentjes belust maken.
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen
Winston Churchill
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:57:01 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63695090
quote:
Op zondag 30 november 2008 17:53 schreef Waterhouse het volgende:
Ze hebben vast al een keer op Fok gestaan, maar ik moet meteen aan deze posts op Craigslist denken :
[..]
Briljante reactie van Mr. 500K+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:01:59 #36
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_63695224
Je kunt zeggen van de Nederlandse vrouwen wat je wil, maar het zijn in ieder geval geen golddiggers. In ieder geval de meesten niet.
The End Times are wild
pi_63696009
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:13 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Kijk eerst maar eens in de slaapkamer, dan zie je hoe de vork werkelijk in de steel zit.
Die sex moet dan wel heel erg geweldig zijn. Het zichtbare deel van de 'relatie' is ronduit vernederend.
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:39:33 #38
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_63696147
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:31 schreef HiZ het volgende:

[..]

Die sex moet dan wel heel erg geweldig zijn. Het zichtbare deel van de 'relatie' is ronduit vernederend.
Precies. Het is niet zo makkelijk hoor, om een bedslaafje te vinden.
pi_63696201
Krijg je ze echt niet aangepraat.
heb ze gezien,,die kerels, gezinnen kapot, jong wijf aan de arm,,,tot ze wilde trouwen
dan denkt de zakenman, neen,,moet ik ga delen met mijn vrouw..shit, die krijgt de helft.
en daarna er trots op zijn, geen enkel schaamtegevoel erover.
pi_63697676
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:13 schreef Lemmeb het volgende:
Leef jij nog?
pi_63697888
quote:
Op zondag 30 november 2008 11:28 schreef djenneke het volgende:
Je trouwt een trophy-wife, en vervolgens ben je verbaasd dat ze zich ook als zodanig gedraagt. Je bent zo slim om zo rijk te worden, en vervolgens ben je zo dom om dit niet aan te zien komen.
Vrouwen kun je kopen; ze gaan echter met dingen gooien zodra je hun bezoekje aan de kapsalon niet meer kan betalen..

Wat ik dan ook zo leuk vind aan die rijkelui; ze laten aan mooie vrouwen zien hoeveel geld ze hebben, maar spelen een zielig spelletje zodra ze geen geld meer hebben en juist die vrouwen bij ze weggaan
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:23:46 #42
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_63698918
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:38 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Leef jij nog?
Barely.
pi_63701270
quote:
How we laughed when Richard, with admiration in his voice, mentioned at a drinks party last year that he'd turned to his wife in the middle of the night and asked her if she'd still love him if he lost all his money.

''F--- no!'' had been her answer. Such a feisty, amusing (and obviously joky) response delighted him. But today he is scratching his head with abject dejection. She had meant it.

She left him the moment he lost his senior post at an investment bank and immediately hooked up with another rich man.
Als ik ooit de loterij win, en ik krijg zo'n reactie dan weet ik gelijk wat ik moet doen.. ALS ik dan nog geld heb

Toch is het lastig als vrouwen 'liefde' kunnen faken. Mannen denken immers dat het om echte liefde gaat
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:55:22 #44
78918 SeLang
Black swans matter
pi_63701616
Trophy wives.
Geen Camel Trophy maar een cameltoe trophy
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_63701834
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:55 schreef SeLang het volgende:
Trophy wives.
Geen Camel Trophy maar een cameltoe trophy

Ik wil ook wel een vrouw als trofee.. waar kan je zoies winnen?
  woensdag 3 december 2008 @ 11:07:57 #46
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_63720326
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:55 schreef SeLang het volgende:
Trophy wives.
Weer een nieuw woord voor hoer
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_63720381
quote:
Op zondag 30 november 2008 10:46 schreef SeLang het volgende:

[..]

Zelf ben ik trouwens van mening dat een vrouw sowieso een positieve cashflow moet opleveren.
Maar dit zijn toxische trophy wives of gewoon ouwe knarren die je toch beter kwijt was als ze de helft niet mee zouden krijgen?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_63720399
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:07 schreef PirE het volgende:

[..]

Weer een nieuw woord voor hoer
Is al een vrij oud woord volgens mij hoor.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 3 december 2008 @ 11:15:23 #49
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_63720530
De vraag is natuurlijk: hoeveel toxic wives zitten er nog in de markt, en hoeveel schade gaan ze nog aanrichten?
pi_63720569
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:15 schreef beantherio het volgende:
De vraag is natuurlijk: hoeveel toxic wives zitten er nog in de markt, en hoeveel schade gaan ze nog aanrichten?
Hebben ze het op jou gemunt?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')