quote:Op zondag 30 november 2008 05:54 schreef oh-oh het volgende:
Stiekem ben ik er nog want ik hoorde hem Linda en Sinterklaas zeggen onder het tandenpoetsen,maar ik zit nu echt in te kakken.
Sluit open en draai is wel leuk!
Met als bijlage al deze topicsquote:Op zondag 30 november 2008 05:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als er weer een marathon is dan sturen we voor het marathon-broederschap een wens in om de hele show gratis bij te wonen
Ikkuhquote:Op zondag 30 november 2008 05:32 schreef jens007 het volgende:
Welke helden kijken al vanaf 20.30 uur?
Sluit open en draaiquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 05:54 schreef oh-oh het volgende:
Stiekem ben ik er nog want ik hoorde hem Linda en Sinterklaas zeggen onder het tandenpoetsen,maar ik zit nu echt in te kakken.
Sluit open en draai is wel leuk!
Oh nou gooi maar hierheen dan!quote:Op zondag 30 november 2008 05:55 schreef santax het volgende:
Ik heb dropsleutels, die eerste die een goed bod doet mag er eentje, inclusief stukje cake
(iets met tieten doet het altijd goed)
Het is inderdaad heel koud in de studio omdat Paul nogal snel zweet en dat wil hij voorkomen door de airco heel hoog te zetten.quote:Op zondag 30 november 2008 05:54 schreef Omniej het volgende:
[..]
Het schijnt teringkoud te zijn in die studio
* MinderMutsig zit aan haar tietenquote:Op zondag 30 november 2008 05:55 schreef santax het volgende:
Ik heb dropsleutels, die eerste die een goed bod doet mag er eentje, inclusief stukje cake
(iets met tieten doet het altijd goed)
Thnx!quote:
pictures ?quote:Op zondag 30 november 2008 05:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig zit aan haar tieten
Mag ik er nu een?
Die ligt met een Duitse in een hooibergquote:
JIj zou slapenquote:
Jij snapt de intentie niet helemaal... maar vooruit, eentje dan, als aanmoediging...quote:Op zondag 30 november 2008 05:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig zit aan haar tieten
Mag ik er nu een?
2025 euro...quote:Op zondag 30 november 2008 05:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Whaa hij heeft ze allemaal verkocht! Held!
Ja die is gelijk als een blok in slaap gevallen...quote:Op zondag 30 november 2008 05:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die ligt met een Duitse in een hooiberg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |