quote:Op zondag 30 november 2008 12:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ga nog effe liggen........
Gaaf!quote:Op zondag 30 november 2008 12:26 schreef beequeen het volgende:
Goedemiddag, het is hier helemaal wit.![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 12:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
Wie gaan er vanavond allemaal ER kijken?
Ga dan gelijk kijken want anders word je plezier verziekt want als Hiu wint dan ga ik dat zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2008 12:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk dat ik wel ga kijken of anders meteen als het online staat vanavond
Heb je 'm al uit?quote:
Nee, nog lang niet maar ik zit er nu goed in. Het begin was even waar ik doorheen moest komen maar nu zuigt het me op. Ik lees alleen voor het slapen gaan tegenwoordig dus dat maakte het begin ook moeilijk.quote:
Had ik al op gerekendquote:Op zondag 30 november 2008 12:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ga dan gelijk kijken want anders word je plezier verziekt want als Hiu wint dan ga ik dat zeggen natuurlijk.
Oh en Schervengericht: Lezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op zondag 30 november 2008 12:53 schreef Copycat het volgende:
Wat heb je met je oog gedaan?Daar heeft een kat haar klauw ingezeten, donderdagavond al maar dat ging wel goed en nu niet. Ga zo naar de dokter en dan laat die me vast inslapen. Daardoor heb ik dus wel de solo dansen gemist van So think you can dance.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
O dear!quote:Op zondag 30 november 2008 13:00 schreef noekje het volgende:
Ga zo naar de dokter en dan laat die me vast inslapen.
Ik zal je missenquote:Op zondag 30 november 2008 13:00 schreef noekje het volgende:
Ga zo naar de dokter en dan laat die me vast inslapen.
Geen drain?quote:Op zondag 30 november 2008 14:50 schreef noekje het volgende:
Ja. Er zat een minimaal krasje op, zei die. Minimaal?? Mán, ik ga dood! Na een multidisciplinair overleg moést ik blijven leven en hebben ze er alles aan gedaan om mijn leven te redden met een chlooramfenicol zalfje.
It's amaaaaazing!
Ja, stom. Maar als het helpt. Ik tik nu vanuit het ziekenhuis want ik moet wel geobserveerd worden. Toen ik kruipend binnenkwam en schreeuwde,' My eyes!! My eyes!!' gingen ze twijfelen aan mijn geestelijke gesteldheid. Voorlopig zit ik hier gebeiteld en mag ik mijn benen niet scheren.quote:Op zondag 30 november 2008 14:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geen drain?
Dat vind ik dan altijd zo teleurstellend![]()
Bedoel.. fijn dat je oog over is hoor, echt! Maar... geen drain.
Ja. Dan is het net niet af zeg maar.
Hoewel een scheiding én een euthenasie in 1 topic ook wel een mooi unicum zou zijnquote:Op zondag 30 november 2008 14:58 schreef Gert het volgende:
Maar wél fijn dat ze het inslapen net iets te drastisch vonden en dat je nog onder ons bent.
Waarbij Cc op de keukentafel mobiel de stand zou doorgeven. Het had zo mooi kunnen zijn.quote:Op zondag 30 november 2008 14:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoewel een scheiding én een euthenasie in 1 topic ook wel een mooi unicum zou zijn
Ja, balen... Nou ja, volgende topic beterquote:Op zondag 30 november 2008 15:03 schreef noekje het volgende:
Waarbij Cc op de keukentafel mobiel de stand zou doorgeven. Het had zo mooi kunnen zijn.
Heb je ook zo'n toffe jas met riempjes en waarvan je heel handig de mouwen op je rug kan gespen?quote:Op zondag 30 november 2008 14:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, stom. Maar als het helpt. Ik tik nu vanuit het ziekenhuis want ik moet wel geobserveerd worden. Toen ik kruipend binnenkwam en schreeuwde,' My eyes!! My eyes!!' gingen ze twijfelen aan mijn geestelijke gesteldheid. Voorlopig zit ik hier gebeiteld en mag ik mijn benen niet scheren.
Ho ho, het topic is nog niet dicht!quote:Op zondag 30 november 2008 14:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoewel een scheiding én een euthenasie in 1 topic ook wel een mooi unicum zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |