Je kunt ze ook van de andere kant leegdrinken.quote:Op zondag 30 november 2008 03:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn ranzigste SC post ooit valt buiten de 300!?
[..]
Ja, dat ik ze leeg kan drinken...
quote:Op zondag 30 november 2008 03:38 schreef APK het volgende:
[..]
Daar ligt die ex van d'r, staatsmongool!
Maar ik wil dat het ook zo half over de rest van mijn gezicht druppeltquote:Op zondag 30 november 2008 03:41 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt ze ook van de andere kant leegdrinken.
Daar zit een veel groter gat.
Gewoon direct in zijn keel spuiten toch?quote:Op zondag 30 november 2008 03:41 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt ze ook van de andere kant leegdrinken.
Daar zit een veel groter gat.
Even je adem inhouden en de hik is zo weer weg!quote:
Moet 666 zijnquote:
Doe maar een uur of twee.quote:Op zondag 30 november 2008 03:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Even je adem inhouden en de hik is zo weer weg!
Ja, en dan wil ik een paint van je!quote:Op zondag 30 november 2008 03:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Witlof, mag ik een unban op Kutvocht. ?
Witlof, mag ik een ban op Ian_Nick ?quote:Op zondag 30 november 2008 03:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als we nog zouden nummeren, dan zou het 140 zijn, maar we hebben ook al 3 delen #666 gehad. Zolang het nog maar een [CBL #SC] is.quote:
Oh nee sorry, die kloon doet het nogquote:Op zondag 30 november 2008 03:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Witlof, mag ik een ban op Ian_Nick ?
"Ranzige"quote:Op zondag 30 november 2008 03:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als we nog zouden nummeren, dan zou het 140 zijn, maar we hebben ook al 3 delen #666 gehad. Zolang het nog maar een [CBL #SC] is.
We gaan toch binnenkort over naar de GC met format [RLS SC #xxx]
Ransige Liesje Scheiding ofzo gaat dat worden
In dat geval verdien jij eenquote:Op zondag 30 november 2008 03:47 schreef Manu82 het volgende:
oho gaan we banaanvragen doen
Nostalgist moet gebanned worden
Jij je zin. Waarom meld je je niet als mod in de nieuwe SC?quote:
Zei ze newbe tegen je?quote:Op zondag 30 november 2008 03:47 schreef Manu82 het volgende:
oho gaan we banaanvragen doen
Nostalgist moet gebanned worden
Omdat ik niet wil dat Gert me thuis komt opzoeken omdat ik zijn baan heb gejat.quote:Op zondag 30 november 2008 03:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij je zin. Waarom meld je je niet als mod in de nieuwe SC?
Als het niet ranzig genoeg is, dan een ban...
Oeps, had de verkeerdequote:
Ja ik begrijp dat het even slikken isquote:Op zondag 30 november 2008 03:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ZONDER APK!?
Daar moet ik wel even aan wennen dan hoor
Die ken ik niet dus die mag dood*quote:Op zondag 30 november 2008 03:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oeps, had de verkeerde
bedoelde Navigator
Was vervelend
Nee, dat moet JIJ juistquote:Op zondag 30 november 2008 03:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat het even slikken is
Wat is er mis met dit account dan?quote:Op zondag 30 november 2008 03:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zet je bril op snotaapquote:Op zondag 30 november 2008 03:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat stond er volgens mij eerst ook.
Net uitgerukt en dan dit.quote:Op zondag 30 november 2008 03:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kom ik terug van de plee lees ik dit
![]()
LIES EN APK EN REMLOF!quote:Op zondag 30 november 2008 03:55 schreef nachtzuster het volgende:
Wie zit Ian hier godver te verleiden
Door de schrik van je hik af?quote:Op zondag 30 november 2008 03:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kom ik terug van de plee lees ik dit
![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 03:55 schreef nachtzuster het volgende:
Ja in je mailbox ook inmiddelsquote:Op zondag 30 november 2008 03:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
tis een teringzooi hier............
Ik moet van Lies tegen je zeggen: "ik doe ff peuk pauze"quote:Op zondag 30 november 2008 03:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee die heb ik nog.......
Liesje doet dat. Die is net vanavond gescheiden en wil nu alweer met APK en Ian neuken.quote:Op zondag 30 november 2008 03:55 schreef nachtzuster het volgende:
Mag ik ook mailtjes?quote:Op zondag 30 november 2008 03:57 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja in je mailbox ook inmiddels
En hij kalkt ook dagelijks Huub's weblog vol.quote:Op zondag 30 november 2008 03:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dementor was toch die randmongool die fokmeisjes liep te stalken!?
Ah, zo iemand die vroeger zijn zusje neukte en tegen haar zei dat het normaal was?quote:Op zondag 30 november 2008 03:58 schreef APK het volgende:
[..]
En hij kalkt ook dagelijks Huub's weblog vol.
En nu niet?quote:Op zondag 30 november 2008 03:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is niet mijn paintaccount.
Bovendien was ik op Kutvocht. gewoon braaf.
ow.........quote:Op zondag 30 november 2008 03:57 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja in je mailbox ook inmiddels
En? Hoe was je groentesoep?quote:Op zondag 30 november 2008 03:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er waren 3 die het gezien hebben![]()
En het is snertaap... JA?!?!?!?!?
Nee, dat is LS.quote:Op zondag 30 november 2008 03:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah, zo iemand die vroeger zijn zusje neukte en tegen haar zei dat het normaal was?
Logisch, dan heb je ook niks anders aan je hoofd ofzoquote:Op zondag 30 november 2008 03:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Liesje doet dat. Die is net vanavond gescheiden en wil nu alweer met APK en Ian neuken.
Nee heb er al heel wat opquote:Op zondag 30 november 2008 03:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weer een goeie, ben je nuchter ofzo?
Remloffff! Doe niet zo flauw!quote:
Kom op, ze zit bijna in de overgang en wil zich gewoon nog effe voortplanten.quote:Op zondag 30 november 2008 03:59 schreef nachtzuster het volgende:
Logisch, dan heb je ook niks anders aan je hoofd ofzo
Ik heb heul geen zusje, je bent in de war met de buurmeisjes, die ik dan na die tijd in de vriezer deed, na ze in stukken te hebben gesneden.quote:
We zijn té vruchtbaar, ouwe.quote:Op zondag 30 november 2008 04:01 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op, ze zit bijna in de overgang en wil zich gewoon nog effe voortplanten.
18 centimeter? Kabouter Plop ofzo?quote:Op zondag 30 november 2008 04:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik je tieten zien?
Ik ben heel aantrekkelijk.
En 18 centimeter lang.
HAHA!quote:Op zondag 30 november 2008 04:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb heul geen zusje, je bent in de war met de buurmeisjes, die ik dan na die tijd in de vriezer deed, na ze in stukken te hebben gesneden.
Maar daar ik nu geen ruimte meer voor, want zit vol met snert en kippen/groentensoep.
Dus ik houd het nu bij één buurvrouw en die houd ik nog even vers.
Je punt is ?quote:
Neuh, ik ga met de lapstop naar bed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |