quote:
Die heeft een dijk van een stem ja.quote:Op zondag 30 november 2008 03:28 schreef santax het volgende:
toch kan die danny zingen hoor
Ik blijf erbij, maargoed mijn pik dwaalt af
quote:Op zondag 30 november 2008 03:29 schreef Susi het volgende:
Net twee bezopen mannen in een kroeg rond sluitingstijd
Dat was de herhaling van een klassieker.quote:Op zondag 30 november 2008 03:28 schreef scanman01 het volgende:
Paul maakt het wel plat allemaal, maar dat is misschien zijn humor. I will always love you had hij ook wel gewoon kunnen doen, maar helaas. Hij moet altijd de aandacht naar zich toe trekken. Dat staat me wel eens tegen. Verder kan ik de tv tot nu toe nog niet uitzetten, dus dat is wel een goed teken.
Wil je erover praten?quote:Op zondag 30 november 2008 03:29 schreef oh-oh het volgende:OMG die wijven met die hoedjes die ken ik
Leukste bandlidquote:Op zondag 30 november 2008 03:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Vind ik ook. Altijd zoveel pret met percussie!
Nee ik heb al te veel er over gezegdquote:
En zojuist een gong!quote:Op zondag 30 november 2008 03:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Leukste bandlid
Met die pauken ook altijd
Oh sorry.... dan heb ik die 'klassieker' zeker gemistquote:Op zondag 30 november 2008 03:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat was de herhaling van een klassieker.
Ok.quote:Op zondag 30 november 2008 03:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik heb al te veel er over gezegd
Wees blij dat Roy's vader er niet zitquote:Op zondag 30 november 2008 03:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die drie josti's moesten zichzelf eens terugzien op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |