Hmmm, hoe zeg ik dit tactisch...quote:
Nee joh, gezellig blijven jij!quote:
En hoe oud zijn ze in dagen, Arceequote:Op zondag 30 november 2008 01:33 schreef Arcee het volgende:
Kaandorp en De Leeuw zijn allebei van maart 1962.
Je moet het ook een beetje in de tijd zien, denk ik.quote:Op zondag 30 november 2008 01:33 schreef santax het volgende:
[..]
Iedereen die hem zo afzeek vroeger omdat hij zo hard was bij de soundmixshow. Hij heeft dat hele concept van eerlijk zijn uitgevonden en mensen als Henk Jan Smith en Gordon trekken dat in het overdrevenen en cashen vet en worden erom geroemd. En dan ook nog met het verschil dat D'ancona wist waarover ie lulde
Hear, hear.quote:Op zondag 30 november 2008 01:33 schreef santax het volgende:
[..]
Iedereen die hem zo afzeek vroeger omdat hij zo hard was bij de soundmixshow. Hij heeft dat hele concept van eerlijk zijn uitgevonden en mensen als Henk Jan Smith en Gordon trekken dat in het overdrevenen en cashen vet en worden erom geroemd. En dan ook nog met het verschil dat D'ancona wist waarover ie lulde
+/- 17000 uit het hoofdquote:Op zondag 30 november 2008 01:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En hoe oud zijn ze in dagen, Arcee
Eens!quote:Op zondag 30 november 2008 01:35 schreef marcodej het volgende:
Wij willen actie!
Ik kak in met al die gesprekken...
Ga dan gewoon naar bed he. Morgen is er een herhaling.quote:Op zondag 30 november 2008 01:35 schreef marcodej het volgende:
Wij willen actie!
Ik kak in met al die gesprekken...
Is ook zo, ik moest hem ook niet toenquote:Op zondag 30 november 2008 01:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Je moet het ook een beetje in de tijd zien, denk ik.
Zelfde als de roerigheid rondom BB1 in vergelijking met CBML.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |