Wanneer komt Freekskequote:Op zondag 30 november 2008 00:48 schreef Cee het volgende:
[..]Neen!
Baer en Robbert en Roy komen over een uurtje of zo ook langs bij Paul, trouwens.
Niet overdrijvenquote:Op zondag 30 november 2008 00:45 schreef wokkkel het volgende:
Dit is de beste aflevering van Ranking the Stars OOIT!
Helemaal nietsquote:Op zondag 30 november 2008 00:48 schreef alors het volgende:
Wat vind iedereen toch aan die Wouter?? bah
speciaal voor jouquote:Op zondag 30 november 2008 00:48 schreef alors het volgende:
Wat vind iedereen toch aan die Wouter?? bah
Ik moet bij hem aan mn 8-jarige broertje denken.quote:Op zondag 30 november 2008 00:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
wouter is gewoon lievelijk , zo lievelijk dat wij mannen er van moeten kotsen
euh ja.... ook ik heb nog wel wat waardigheid overquote:
Dit is misschien nieuw voor je, maar bij de echte tv, de publieke in dit geval, is er geen reclame tijdens een programma...quote:
psst..... Paddogebruik is verboden tegenwoordigquote:Op zondag 30 november 2008 00:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Eigenlijk is Ivo Niehe nog de meest aantrekkelijke man in dit rijtje. En dat wil wat zeggen.
quote:Op zondag 30 november 2008 00:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Eigenlijk is Ivo Niehe nog de meest aantrekkelijke man in dit rijtje. En dat wil wat zeggen.
Ja, over jou ja.quote:Op zondag 30 november 2008 00:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zat net te denken wie ik zou kiezen als het de laatste mannen op aarde waren.quote:Op zondag 30 november 2008 00:51 schreef MinderMutsig het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2008 00:51 schreef santax het volgende:
[..]
Dit is misschien nieuw voor je, maar bij de echte tv, de publieke in dit geval, is er geen reclame tijdens een programma...
Oh ik weet er nog wel een paar te vinden waarbij m'n gaydar pas ging 'ping!'en toen ik zag dat ie afscheid nam van iemand door een lucht-handkus te geven.quote:Op zondag 30 november 2008 00:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik val niet op verwijfde types dus als je er nog een in de aanbieding hebt...
Whaaa die heb ik dan toevallig in het echt mogen ontmoeten omdat hij zijn tent naast de wisseloortstudio's heeft. Charmante, slimme man, maar aantrekkelijk... ik denk het nietquote:Op zondag 30 november 2008 00:51 schreef MinderMutsig het volgende:
iddquote:Op zondag 30 november 2008 00:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Die hoef ik ook niet in mijn bed maar als je die meeneemt op vakantie kan hij in elke taal vloeiend eten bestellen. Daar heb je tenminste wat aan.quote:Op zondag 30 november 2008 00:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
psst..... Paddogebruik is verboden tegenwoordig
Dat haar alleen al , wat een wijfquote:Op zondag 30 november 2008 00:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
speciaal voor jou
[ afbeelding ]
![]()
Wouter Hamel, met betrekking tot de rest stop ik hem nog liever in een cactusquote:Op zondag 30 november 2008 00:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zat net te denken wie ik zou kiezen als het de laatste mannen op aarde waren.
Maar ik ben dr nog niet uit.
ik ook niet (maar niet Ivo)quote:Op zondag 30 november 2008 00:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zat net te denken wie ik zou kiezen als het de laatste mannen op aarde waren.
Maar ik ben dr nog niet uit.
Nou officieel zijn het meerdere programma's, wellicht dat daar nog wel tijd is vrijgemaakt voor een blokje. Ik weet niet hoe de regels precies zijn, wellicht moeten ze wel tijd inruimen voor reclame.quote:Op zondag 30 november 2008 00:52 schreef Susi het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk wel vaker.
Maar omdat het zo lang duurt, dacht ik... misschien... ?
quote:Op zondag 30 november 2008 00:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wouter Hamel, met betrekking tot de rest stop ik hem nog liever in een cactus
quote:Op zondag 30 november 2008 00:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wouter Hamel, met betrekking tot de rest stop ik hem nog liever in een cactus
Wat heb je aan eten als je het bij elke blik die je op Arie Boomsma werpt het toch weer keihard uitkotstquote:Op zondag 30 november 2008 00:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet in mijn bed maar als je die meeneemt op vakantie kan hij in elke taal vloeiend eten bestellen. Daar heb je tenminste wat aan.
heb geduld , zit tijdschema achter offficeel tot 1 uurquote:Op zondag 30 november 2008 00:53 schreef marcodej het volgende:
Tijd voor het volgende item. Duurt me te lang.
quote:Op zondag 30 november 2008 00:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat heb je aan eten als je het bij elke blik die je op Arie Boomsma werpt het toch weer keihard uitkotst
Denk 't niet. Zal wel toevallig zijnquote:Op zondag 30 november 2008 00:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Even gemist was die dame in publiek de vrouw van ?
quote:Op zondag 30 november 2008 00:53 schreef marcodej het volgende:
Tijd voor het volgende item. Duurt me te lang.
Arie mag niet mee.quote:Op zondag 30 november 2008 00:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat heb je aan eten als je het bij elke blik die je op Arie Boomsma werpt het toch weer keihard uitkotst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |