Ik gruwel van die vent maar dat kan aan mij liggen. Ik zou hem niet alleen uit mijn bed maar ook uit mijn slaapkamer schoppen en dan de deur barricaderen.quote:Op zondag 30 november 2008 00:29 schreef Heathen. het volgende:
[..]
De stap van veronica naar de eo is de beste carrierestap ooit geweest. Hij is wel superhetero zo te zien. Volgens mij is dit eentje waar de meeste vrouwen voor vallen. Onbereikbaar, en niet te haten
Geheel terecht natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2008 00:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is een minachting voor Jamie Cullum
quote:Op zondag 30 november 2008 00:28 schreef TheVulture het volgende:
Toch knap dat ze bij Matel al konden voorspellen dat Arie Boomsma ooit geboren zou worden toen ze de Ken-Barbie ontwikkelden
Aja.. Hamel doet het zonder grote platenmaatschappij en een marketingmachine..quote:Op zondag 30 november 2008 00:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is een minachting voor Jamie Cullum
En daarom, lieve mindermutsig, mag ik jou zoquote:Op zondag 30 november 2008 00:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik gruwel van die vent maar dat kan aan mij liggen. Ik zou hem niet alleen uit mijn bed maar ook uit mijn slaapkamer schoppen en dan de deur barricaderen.
[..]
Geheel terecht natuurlijk.
quote:Op zondag 30 november 2008 00:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik gruwel van die vent maar dat kan aan mij liggen. Ik zou hem niet alleen uit mijn bed maar ook uit mijn slaapkamer schoppen en dan de deur barricaderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |