quote:Op zondag 30 november 2008 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen op het puntje van zijn stoel?
Schitterend.quote:Op zondag 30 november 2008 01:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou, ik heb er twee gefabriceerd![]()
Vind persoonlijk nummer 2 het tofste
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
[b]oeeeeeee NU WEL !!!!!!!!!!!! [/b]quote:Op zondag 30 november 2008 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen op het puntje van zijn stoel?
LS kan wel tegen een stootjequote:
Die qoute ik ff!quote:Op zondag 30 november 2008 01:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[b]oeeeeeee NU WEL !!!!!!!!!!!! [/b]![]()
![]()
![]()
dan moet je color replace doen, en dan het witte vervangen door transparent opacityquote:Op zondag 30 november 2008 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Schitterend.![]()
Ik kom niet verder dan een muts uitsnijden in photoshop, maar krijg dan ook het witte gedeelte erbij als ik die wil draggen naar de aap
JA HÉ HÉ maar jij bent ook simpel en Brandy niet........quote:Op zondag 30 november 2008 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Schitterend.![]()
Ik kom niet verder dan een muts uitsnijden in photoshop, maar krijg dan ook het witte gedeelte erbij als ik die wil draggen naar de aap
quote:Op zondag 30 november 2008 01:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan moet je color replace doen, en dan het witte vervangen door transparent opacity
quote:Op zondag 30 november 2008 01:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
JA HÉ HÉ maar jij bent ook simpel en Brandy niet........![]()
o god........ nou krijgen we het![]()
SOEP !!!!quote:Op zondag 30 november 2008 01:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wilde ik net gaan zeggen.... écht waar
![]()
ik heb daar namelijk persoonlijk errug veel verstand van........
Oh jaquote:
maarreh, LS, wil je ze hebben? Dan moet je ze even ergens opslaanquote:Op zondag 30 november 2008 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Schitterend.![]()
Skattie?quote:Op zondag 30 november 2008 01:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nah vertel dan Lies........... ik zit nog steeds op dat puntje van mijn stoel......
en dat zit niet lekker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |