quote:Op zondag 30 november 2008 01:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ga eens kijken wat er gebeurd als ik mij derde glaasje rosé neem.........
Of alleen onder invloed niet bang, ook een verschilquote:Op zondag 30 november 2008 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor Ian, hij moet gewoon even online komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Nog een SC denk ik en vol voor morgen ochtendquote:Op zondag 30 november 2008 01:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ga eens kijken wat er gebeurd als ik mij derde glaasje rosé neem.........
quote:Op zondag 30 november 2008 01:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of alleen onder invloed niet bang, ook een verschilWie is JokeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 30 november 2008 01:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of alleen onder invloed niet bang, ook een verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar die had ze dus niet meegenomenquote:Op zondag 30 november 2008 01:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou daar blij je wel wakker bij toch?
quote:Op zondag 30 november 2008 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op zondag 30 november 2008 01:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TY!
Checkquote:Op zondag 30 november 2008 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
maakt me geen flikker uit wat je deed, ik wil in je fobo!
Zeker als fok traag is..quote:Op zondag 30 november 2008 01:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik heb daar oop een pleurishekel aan..........
quote:Op zondag 30 november 2008 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar kan Fan, met de meeting paint!
En Soury met der ufo paint!
En puntje aan zuigen! Thanks!![]()
Ik moet soms ook een beetje nadenken moet ik eerlijkheidshalve bekennenquote:Op zondag 30 november 2008 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
Nu snappen jullie er geen fuck meer van he? dan moeten jullie maar spoilers doen enzo!
![]()
OOOOOOOOHw ik voel me afglijden naar
quote:Op zondag 30 november 2008 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
OOOOOOOOHw ik voel me afglijden naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |