Ik vind het juist een heel erg leuk programmaquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik had 11 uur waanzin verwacht, maar dit valt me tot nu toe zeer tegen. Voor saai gepraat en slap gelul kijk ik wel naar Rondom TIen of de EO Helpdesk .
Paul heeft me gemaild dat ie op z'n handen gaat lopen terwijl een blinde kangoeroe hem anaal penetreertquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik had 11 uur waanzin verwacht, maar dit valt me tot nu toe zeer tegen. Voor saai gepraat en slap gelul kijk ik wel naar Rondom TIen of de EO Helpdesk .
En dan is 't toch alweer 15 fucking jaar geleden...quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:48 schreef Cee het volgende:
Het lijkt nou allemaal toch nog zo kort geleden he.
Dat is nu eenmaal de realiteit en het leven.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:48 schreef Specularium het volgende:
Blijkbaar was Rene als persoon toch niet zo'n fijne warme jongen.
Niet dat dat moet, maartoch.
Doe mij maar Mr. Blue Sky.quote:
Wat worden we toch stokoud.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan is 't toch alweer 15 fucking jaar geleden...
Wie is rene?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:48 schreef Specularium het volgende:
Blijkbaar was Rene als persoon toch niet zo'n fijne warme jongen.
Niet dat dat moet, maartoch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |