Oh ja, alleen is de onze niet alleen gekocht omdat hij zuinig rijdt, mijn ouders vonden hem mooiquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Oh ja, alleen is de onze niet alleen gekocht omdat hij zuinig rijdt, mijn ouders vonden hem mooi_!
Ja!quote:Op woensdag 3 december 2008 14:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je hem koopt omdat ie zuinig is kan ik nog voorstellen, maar niet omdat ie mooi is
![]()
![]()
![]()
TS woont niet in zoetermeerquote:Op woensdag 3 december 2008 16:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
lol TS woont bij mij in de 'stad'
Als ik een tienermeisje in een prius zie ga ik hard lachen
Ik dacht aan terrorizingCookiequote:Op woensdag 3 december 2008 16:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
TS woont niet in zoetermeer
TS is geen meisje
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik dacht aan terrorizingCookie
Snap ik (nu) ook nietquote:Op woensdag 3 december 2008 17:47 schreef Wunny het volgende:
Grappig, iedereen vind hem hier lelijk maar er zijn wachtlijsten voor dat ding.
is hij nog steeds aantrekkelijk omdat er een lage bijtelling op zit (6/9% i.p.v 15% oid?)quote:Op woensdag 3 december 2008 18:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Snap ik (nu) ook niet
Een paar jaar geleden hoefde je geen BPM te betalen, dus was hij financieel best aantrekkelijk. Maar nu...![]()
14% ipv 25%.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:26 schreef mschol het volgende:
[..]
is hij nog steeds aantrekkelijk omdat er een lage bijtelling op zit (6/9% i.p.v 15% oid?)
Oh, maar ik geloof ook best wel dat mensen hem kopen voor de besparing en er zullen ook wel mensen zijn die hem mooi vinden. Er zijn ook mensen die een Multipla kopenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:47 schreef Wunny het volgende:
Grappig, iedereen vind hem hier lelijk maar er zijn wachtlijsten voor dat ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |