Verzin je eigen tekst jostiquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:42 schreef -Peach het volgende:
TS kan er niet mee omgaan.
Misschien wel, maar bij lijger heb je dan tenminste nog zoiets van okeee.. omdat het gewoon echt een kruising is van twee woorden. Maar bijtertje.. komop.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:50 schreef msnk het volgende:
Ik vind lijger eigenlijk net zo "" klinken als bijtertje.
Had je maar Discovery moeten kijken.
Nou ja. Een kruising van een hond en een kat (quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Misschien wel, maar bij lijger heb je dan tenminste nog zoiets van okeee.. omdat het gewoon echt een kruising is van twee woorden. Maar bijtertje.. komop.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:11 schreef Pyjama het volgende:
Ik zat Lijger!! Lijger!!!!! te schreeuwen tegen de tv
Staat het toevallig op YouTube?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:13 schreef Pyjama het volgende:
Wat ik ook absurd vond was dat ze twijfelde of het misschien Big was.
Ik kan me big serieus nog eerder voorstellen dan bijtertje. Ik troostte mezelf door te zeggen dat het vast door de champagne kwam, maar iets zegt me dat dat niet zo is.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:13 schreef Pyjama het volgende:
Wat ik ook absurd vond was dat ze twijfelde of het misschien Big was.
Misschien komt dat nog. Je kunt afleveringen wel terugkijken op rtlgemist.nlquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Staat het toevallig op YouTube?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |