Je moet wat hé, als je eigen club niet wintquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 12:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je moet wat hé, als je eigen club niet wint
PSV speelt iig nog gelijkquote:Op zondag 30 november 2008 12:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je moet wat hé, als je eigen club niet wint
Ik denk niet dat jij nu in de positie zit om daar over te beginnen met 3 punten achterstand en een wedstrijd meer (correct me if i'm wrong)quote:
Op naar Radio 1quote:Op zondag 30 november 2008 12:49 schreef xFriendx het volgende:
M'n beeld (discovery channel) is weg, verdomme.
Nee hoor, Driessen zegt dat hij zich aanstelt.quote:Op zondag 30 november 2008 12:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
Suarez geblesseerd, dat zie je duidelijk
Ja, bij mij is Discovery niet te volgen. Klote beeldquote:Op zondag 30 november 2008 12:49 schreef xFriendx het volgende:
M'n beeld (discovery channel) is weg, verdomme.
Leo is een droeftoeterquote:Op zondag 30 november 2008 12:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee hoor, Driessen zegt dat hij zich aanstelt.
Ik kijk via Ziggo digitaal naar Discovery en daar is het beeld nog gewoon perfect.quote:Op zondag 30 november 2008 12:51 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ja, bij mij is Discovery niet te volgen. Klote beeld
*kuch*kut Ziggo*kuch*
Iemand een stream?
Ok dan jongens zingen jullie mee?quote:Op zondag 30 november 2008 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik doe ook wel mee.
Ik ben niet voor Utrecht, maar tegen Ajax
Zo diep wil ik ook weer niet zinken.quote:Op zondag 30 november 2008 12:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ok dan jongens zingen jullie mee?
123
Jalallalalalaaaaaaaaaaaa Michel is in vorm is in vorm michel is in voohoorm !!
We love you Utreg we do !!1!
As ik boven op de dom staaaaaaaa kijk ik even naar benee dan zie ik het ouwe grachie het vreeburg en wijk c ja dan springt mn hartsie open ik ben trots wat daggie wat ! er is geen mooier pleeeekkiiee as utreg mn stad as utereg mn stad
Forza Utreg ! forza utreg ! forza utreg ! ole oleeeeeeeeeeeeee
Fc Utereeg de bunnikside !!! and we will singgggg we sing it al the time
Utereg me stadsjie daar gebeurd van allehand
't bruist aan alle kant in t hartsjie van 't land
't Sterrenwijk, 't Houtplein en 't lange Rosendaal,
Utereg 't mooist van allemaal.
En dan zo van
DE JODEN GAAN ERAAN DE JODEN GAAN ERAAN OLE OLEEEEEE
If you hate fucking Ajax clap your hands
en nog wat liedjes die hier niet kunnen worden neergezet
of ga niet in een of ander kutdorp wonen waar het ontvangst sowieso bagger is.quote:Op zondag 30 november 2008 12:52 schreef onlogisch het volgende:
Schaf dan gewoon Eredivisie live aan knuppels
quote:Op zondag 30 november 2008 12:53 schreef Barca het volgende:
Nergens last van. Behalve dat het een 37cm tv is.
En ik denken dat Feyenoord erg was...quote:Op zondag 30 november 2008 12:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Schreuder in de basis bij Vitesse.
Wat een kneuzenkermis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |