Nee is een herhalingquote:
jawelquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:35 schreef Mendeljev het volgende:
Maar is deze grap dus 24 uur lang?
12 , waarvan 1 nu voorbijquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:35 schreef Mendeljev het volgende:
Maar is deze grap dus 24 uur lang?
ik doe mijn best meequote:Op zaterdag 29 november 2008 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben überhaupt benieuwd wie het hier lang vol houdt?
Ik ga mn best doen ieg!
Ik ga kijken waar mijn schip strandtquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga mn best doen ieg!
Eitje, na een sportzomer en een Amerikaanse verkiezingsnacht moet dit ook wel lukkenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga mn best doen ieg!
Ik begin net weer wakker te wordenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga mn best doen ieg!
Ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 29 november 2008 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Wat moet jij een spectaculair leven hebben."
Ja.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je zit toch wel braaf te kijken he?
Zaterdagavond/nacht is de rustige periode tochquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
de vraag is fok het gaat volhouden
Enige backup momentquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Zaterdagavond/nacht is de rustige periode toch![]()
Shit had ik dat geweten, ik ben net geweest.quote:
Mwah, geef mij het origineel van Rufus Wainwright maar...quote:
bekendheid geven dat we moeten wachten op ilse in een item straks, teaser.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is de rol van Ilse in dit item
Owja, dat zag ik ff nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bekendheid geven dat we moeten wachten op ilse in een item straks, teaser.
Ze kan best zingen, maar haar accent in het Engels is erg storend.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik houd van Mathilde maar ik vind dit toch erg tegenvallen.
zij is een beetje van voor mijn tijd zie ik nuquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga je is een hoekje diep schamen
misschien ken je het nummer beautifull people wel
Mss doet ze haar haar ook met dat wasmiddel.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:48 schreef on_air het volgende:
Ilse wordt te mager en ze is té blond geverfd. Zonde.
Ik vroeg me ook al af wanneer ze weer ging eten iddquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:48 schreef on_air het volgende:
Ilse wordt te mager en ze is té blond geverfd. Zonde.
Pas als ik het zie of iets van hem hoor dat hij daar daadwerkelijk is. Want ik twijfel nog.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben je al in de buurt daar, on_airHij gaat daar toch niet alleen liggen.....?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:52 schreef on_air het volgende:
[..]
Pas als ik het zie of iets van hem hoor dat hij daar daadwerkelijk is. Want ik twijfel nog.
En dan ga ik wel rijden.
gezien het vrouwelijk gehalte en de opleiding mode die er ook zitquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Interieurarchitectuur. Geile opleiding, lijkt me.
Dan moet je nu wel gaan lijkt me. Neem aan dat ie niet de hele avond nog in beeld komtquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:52 schreef on_air het volgende:
[..]
Pas als ik het zie of iets van hem hoor dat hij daar daadwerkelijk is. Want ik twijfel nog.
En dan ga ik wel rijden.
Ik heb wat gemist geloof ik. Die vent met dat bed is jouw...quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:52 schreef on_air het volgende:
[..]
En dan ga ik wel rijden.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gezien het vrouwelijk gehalte en de opleiding mode die er ook zit
kan het best een geile boel daar worden.
Hey, Ceequote:Op zaterdag 29 november 2008 21:54 schreef Cee het volgende:
Zo, ben ook van de partij, kijk al vanaf het begin. Hopelijk blijft het niet net zo leuk als dat het tot dusver was, want ik wil graag nog slapen vannacht.
hoop dat het schuiner en schuiner gaat wordenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:54 schreef Cee het volgende:
Zo, ben ook van de partij, kijk al vanaf het begin. Hopelijk blijft het niet net zo leuk als dat het tot dusver was, want ik wil graag nog slapen vannacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |