werksequote:Op zaterdag 29 november 2008 16:51 schreef Clesar03 het volgende:
deel 50!
nog snel ff een tvp voordat ik ga werken
tot vannacht (of morgenvroeg)
FAILquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:40 schreef Syb-rund. het volgende:
Dat is waar, maar dan lyncht de maffia natuurlijk samen die 1quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:38 schreef Sheepcidus het volgende:
Het is nu 5 vs 3, als busdriver geluk heeft is het morgen 4 vs 1.
Precies, en dan is het spel toch afgelopen?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:20 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ga voor de volgende ronde aaaaaaaaalle mensen PM-en die ooit meegespeeld hebben
..en die zich niet al hebben opgegevenquote:
Ik wacht de nachtkills af.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:43 schreef Silver_Shark het volgende:
kunnen we nu ook wel de nachtkills doenik kan toch niet meer winnen
we moesten meer met de hints doen! ladididailalaldidia kan je de hints door geven dan>?
It ain't over till I say it's overquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:41 schreef Sheepcidus het volgende:
1. Sheep
quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:33 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
De dorpsbewoners wisten van gekkigheid niet meer waar ze het moesten zoeken. Iedereen rende rond als een kip zonder kop, en de maffialeden keken gniffelend toe. Toen werd er geroepen dat Puntenslijpsel wel maffia móest zijn. Puntenslijpsel (dorpsbewoner) werd uit haar woning gehaald en geëxecuteerd op het marktplein.
Rust zacht, Puntenslijpsel!
De nacht gaat nu wederom in, met 5 maffia en 3 dorpsleden.
He wat jammer nou!quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
..en die zich niet al hebben opgegeven
is dit dan de eerste keer dat de maffia wint danquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:54 schreef Ladidadida het volgende:
Het spel is sowieso meestal binnen een week afgelopen. Het dorp heeft deze ronde alleen wel uitermate slecht gepresteerd
Ik heb er al meer dan 20quote:
Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:58 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
is dit dan de eerste keer dat de maffia wint dan
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:03 schreef Susi het volgende:
@ Ladi :
Stel dat ik vanavond Lekiamh vermoord, maar dat onze geliefde hoer 'm ook beschermd, vermoord ik die hoer dan ook ?
is dat het lijstje?quote:
Nee, want er is nog geen lijstje, aangezien we de nachtkills afwachten.quote:
De hoer beschermt niemand, de hoer ontneemt iemand z'n abilities voor een nacht. Dus nee, Lekiam zou dan gewoon dood zijn, de hoer niet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:03 schreef Susi het volgende:
@ Ladi :
Stel dat ik vanavond Lekiamh vermoord, maar dat onze geliefde hoer 'm ook beschermd, vermoord ik die hoer dan ook ?
Volgens mij houdt de hoer mijn rol alleen maar tegen voor een volledige dag-nacht cyclus? Maar ik heb liever jou dan die hoer tbh.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:03 schreef Susi het volgende:
@ Ladi :
Sorry. Ik ben maar een simpele maffiaquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:10 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Volgens mij houdt de hoer mijn rol alleen maar tegen voor een volledige dag-nacht cyclus? Maar ik heb liever jou dan die hoer tbh.
Edit: ik was weer eens te laat.
Is goed genoeg, wordt een vermakelijke nacht dan.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben maar een simpele maffia
hier past maar 1 reactie op:quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
It ain't over till I say it's over
quote:
jij weer SL en krijgen we de uitwerkingen nog?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:20 schreef Ladidadida het volgende:
NU mogen jullie een lijstje maken
quote:
quote:
quote:
Dat gaat lastig wordenquote:
Nee, ik posts ze zoquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:27 schreef Etcetera het volgende:
Complimenten voor de hints Ladida, er zat in elk geval 1 bij naar mij toe, die zo levensgroot was dat het bijna een billboard was. En niemand die hem zag(zelfs ik zat een paar minuten te peinzen waar dat in vredesnaam op sloeg
)
zit ik nu regels te breken over bespreking van hintshoop het niet, is niet mijn bedoeling
ff zoekenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, ik posts ze zoWelke hint bedoel je?
Aparte huidskleur --> ava Clesar03, blauwe kleurquote:T was een avond zoals vele anderen deze laatste dagen. Het werd al vroeg donker en iedereen was moe.
Iedereen ging dus ook vroeg naar huis. Het werd al gauw stil in het dorp terwijl iedereen zijn bed opzocht.
Lang niet iedereen sliep echter. Buiten de dorpsmuren bevond zich een persoon, met een aparte huidskleur.
Binnen no-time had deze persoon zich toegang tot de tuin van ZxOrD verschaft, waar een dikke man stond.
Uitermate verwonderd over de man die daar stond, vuurde het maffialid 8 kogels op de man af, en ging toen naar binnen.
Radeloos liep hij rond in het huis, totdat hij ZxOrD bij de computer zag. In doodse stilte en met een snelle haal.
Grote messteken in de borstkas van ZxOrD (dorpsbewoner), wiens ziel al snel zijn lichaam verliet.
Dezequote:”Ik praat graag, sla alles op op foto, film, bandopname, televisie en internet en ik denk aan een driehoek!”
Vormgeving?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dezealleen de driehoek kon ik niet helemaal plaatsen
heeft goed gewerktquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:35 schreef Susi het volgende:
Gisteravond was het :
Zo snel mogelijk allemaal op PS stemmen, dan zijn wij eerder met die vijf stemmen
Dôh.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:41 schreef Sheepcidus het volgende:
PM's zijn alleen voor speciale mensen.
Ze willen aandacht, dat is allesquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:40 schreef Etcetera het volgende:
dom vraagje misschienwaar zijn die pm's voor
hints staan toch al in het topic
Ik heb meer dan 20 oud-spelers gePMtquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:42 schreef -SG- het volgende:
Hup mensen! Aanmelden!
die was wel redelijk duidelijk ja :pquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:35 schreef Susi het volgende:
Gisteravond was het :
Zo snel mogelijk allemaal op PS stemmen, dan zijn wij eerder met die vijf stemmen
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:19 schreef Etcetera het volgende:
Godv.... dood in de allerlaatste ronde![]()
Je wordt bedankt B.![]()
retardsquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:41 schreef Sheepcidus het volgende:
PM's zijn alleen voor speciale mensen.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ze willen aandacht, dat is alles
jij liever dan ikquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Had ik al eerder moeten doen, ik twijfelde zo over PS....
En de eerste nacht wilde ik iemand ruilen met SG, dat had ik moeten doen. Toen die nacht werd hij vermoord
Ingewikkelde rol
Busdriver is ook heel lastig om te verwerken. Want vertel je de mensen die verwisseld worden elkaars rol? En zo ja, mogen ze dan ook elkaars abilities die nacht gebruiken? En wat als er een maffialid wordt geswitched die ook een kill doet 's nachts? Gaat de kill dan niet door, of gaat de switch niet door, of gaat de switch wel door maar de kill ook? En wat doe je als 2 dorpsleden geswitched worden? Vertel je het? Gebeurt er niks?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Had ik al eerder moeten doen, ik twijfelde zo over PS....
En de eerste nacht wilde ik iemand ruilen met SG, dat had ik moeten doen. Toen die nacht werd hij vermoord
Ingewikkelde rol
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:47 schreef WjeroneW het volgende:
Ik ben weer van de partij...
1. Sheep
2. Susi
3. Lek
4. WjeroneW
1. Etceteraquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:47 schreef WjeroneW het volgende:
Ik ben weer van de partij...
1. Sheep
2. Susi
3. Lek
4. WjeroneW
Lijkt me toch dat de mensen die geswitchd worden nooit iets verteld word?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Busdriver is ook heel lastig om te verwerken. Want vertel je de mensen die verwisseld worden elkaars rol? En zo ja, mogen ze dan ook elkaars abilities die nacht gebruiken? En wat als er een maffialid wordt geswitched die ook een kill doet 's nachts? Gaat de kill dan niet door, of gaat de switch niet door, of gaat de switch wel door maar de kill ook? En wat doe je als 2 dorpsleden geswitched worden? Vertel je het? Gebeurt er niks?
Rare rol
Ik had geen idee. Eerste nacht was er gelukkig geen switch, tweede nacht 2 dorpsbewoners dus viel ook meequote:Op zaterdag 29 november 2008 19:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat de mensen die geswitchd worden nooit iets verteld word?
nou je vertelt iig niets, wat als je een mafia met iemand anders wissel? Dan kiezen zij snel iemand anders.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Busdriver is ook heel lastig om te verwerken. Want vertel je de mensen die verwisseld worden elkaars rol? En zo ja, mogen ze dan ook elkaars abilities die nacht gebruiken? En wat als er een maffialid wordt geswitched die ook een kill doet 's nachts? Gaat de kill dan niet door, of gaat de switch niet door, of gaat de switch wel door maar de kill ook? En wat doe je als 2 dorpsleden geswitched worden? Vertel je het? Gebeurt er niks?
Rare rol
Op die website worden alleen alle acties die tegen de switchers gebruikt wordt op de ander gebruikt. Dus als persoon A en B geswitchd worden bijvoorbeeld en persoon A wordt beschermd door velddokter dan krijgt persoon B die bescherming ipv A. Maar als Persoon A bijvoorbeeld maffia is, dan verandert er niks als hij een kill maakt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik had geen idee. Eerste nacht was er gelukkig geen switch, tweede nacht 2 dorpsbewoners dus viel ook mee
Meestal wachten we het iniedergeval een dagje af, en we starten zelden met minder dan 15 man.. Dus opzich hebben we er nu genoeg..quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:47 schreef Silver_Shark het volgende:
bij de hoeveel mensen starten we
Je noemt dingen over mij op die ik zelf allang weer vergeten ben! Koeien in mijn fobo? Nou ja, zal wel. Zelf had ik nog bedacht dat duister figuur op Darkwing Duck kon slaan, dat is de eend in mijn fobo.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:30 schreef Ladidadida het volgende:
Hierbij de oplossingen van de hints!
Ik zei al dat ze spijt gingen krijgenquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:54 schreef Ladidadida het volgende:
Het spel is sowieso meestal binnen een week afgelopen. Het dorp heeft deze ronde alleen wel uitermate slecht gepresteerd
Behalve jij die als een dode vieze gore hints ging geven aan de actieve spelers.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:57 schreef PrincePolly het volgende:
Wat een uitermate drastisch slechte, en tevens uiterst teleurstellende blamage, deze ronde.
Echt ongelooflijk.
Geen lijn in het spel ook, geen initiatieven, geen hint-zoekerij, gewoon he-le-maal niks. Niets.
Er is hier maar één idiootquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Das ook lekker thuiskomenWat zijn jullie toch ook een stelletje idioten
Wat een weinig hints naar mijquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:30 schreef Ladidadida het volgende:
Hierbij de oplossingen van de hints!
Nacht 1
boerderij --> koeien, fobo Hawaii_Tim
leuke spelletjes --> MEN, Hawaii_Tim favo forum
”Jullie zijn allemaal hetzelfde!”/maffioso woedend --> generalisatie, fobo Hawaii_Tim
uit zijn mond kwam enkel onzin --> blablabla, ondertitel Clesar03
Met een beetje hulp/weg terug naar huis/wel om moeten vragen --> VVV, fobo Clesar03
voetbalspeler Ajax FC Barcelona tijdperk --> Frank de Boer, naam Clesar03 is Frank
niet-getinte figuur --> getint is donker, niet-getint is licht, ava Clesar03 is lichte figuur
niet zo opgevoed/paste totaal niet --> geen gewoonte, geen cultuur, Cultuur is studierichting Susi
hijgen en kwijlen --> doe je met mond open, ava Susi heeft mond open
veel te ruige muziek --> favo muziek Susi is metal
Nacht 2
vijver --> vijver, vissen, hobby Hawaii_Tim
eendje --> plaatje fotoboek Hawaii_Tim
kwartiertje --> kwartier is 15 minuten, ondertitel Hawaii_Tim opgeteld is 15
vieze plaatjes --> a dirty mind, ondertitel Etcetera
als je me een breezer geeft --> breezersletje, gebruikt breezerjargon als in sig Etcetera: kthx
praat graag/foto, film, bandopname, televisie en internet/driehoek --> studierichting Etcetera (Communicatiesystemen, Multimedia en Vormgeving)
nobele werk in het ziekenhuis --> CliniClown, clown ava Nembrionic
dromen --> sig Nembrionic
muziek radio --> Last.FM, sig Nembrionic
Nachtwaker:
tekenfilm --> tekenfiguur fotoboek -SG-
precies over een maand --> was op 27 november, op 27 december is -SG- jarig
Nacht 3
Eerste letters onderstaand stuk --> TILBURG, woonplaats Clesar03
[..]
Aparte huidskleur --> ava Clesar03, blauwe kleur
8 kogels --> verjaardag Clesar03
Vuurwerk --> Enschede, woonplaats Hawaii_Tim
Deze kon niet alles goed zien --> slechtziend, bril, foto Hawaii_Tim
Links --> veel links in fotoboek Hawaii_Tim
Houdt van spinnen --> spinnen doen katten als ze iets lekker vinden, ava Etcetera
4 jaar geleden --> Etcetera 4 jaar geleden geregistreerd
24 schoten --> Etcetera 24 jaar
We wachten even rustig één of twee dagen. Hoe meer mensen, hoe leuker het spel. Plus, de aanmelding is nu net weer een uurtje of 12 openquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:47 schreef Silver_Shark het volgende:
bij de hoeveel mensen starten we
Koeien in je sig, zie ik nuquote:Op zondag 30 november 2008 02:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je noemt dingen over mij op die ik zelf allang weer vergeten ben! Koeien in mijn fobo? Nou ja, zal wel. Zelf had ik nog bedacht dat duister figuur op Darkwing Duck kon slaan, dat is de eend in mijn fobo.
Enne, zo slechtziend ben ik niet, ik heb maar -1
Dankjewelquote:Op zondag 30 november 2008 02:48 schreef Nembrionic het volgende:
Plust een grote pluim voor Ladi. Echt heel leuk gedaan die verhaaltjes en hints
Tsssssssk, ik heb het écht geprobeerd, maar ik kon het gewoon nietquote:Op zondag 30 november 2008 09:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dankjewel
Heb me nog afgevraagd of de hints te moeilijk waren, maar volgens mij kwam het meer omdat het dorp gewoon geen flikker deed aan oplossen.
We hebben er alweer achttien, als je ook nog al die PMs verstuurt, kunnen we vanavond beginnen toch?quote:Op zondag 30 november 2008 09:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We wachten even rustig één of twee dagen. Hoe meer mensen, hoe leuker het spel. Plus, de aanmelding is nu net weer een uurtje of 12 open
En als je het terugleest?quote:Op zondag 30 november 2008 09:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tsssssssk, ik heb het écht geprobeerd, maar ik kon het gewoon niet
Ik ben te stom voor dit spel
Ik ga het nú teruglezen, als jij dan even mijn post op de vorige pagina leest, die je door je snelle post denk ik niet meer gelezen hebtquote:
Ik ben voor 24-uurs, maar zie PM.quote:Op zondag 30 november 2008 09:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben er alweer achttien, als je ook nog al die PMs verstuurt, kunnen we vanavond beginnen toch?
Overigens is het misschien toch wel een goed idee om uit te breiden naar een 48 uurs cyclus, hoewel ik nu wel wegduik voor ik de rotte tomaten naar mijn hoofd gegooid krijg door het voor te stellen
En ik stel voor de cupido eruit te gooien!
We hebben er al 18, ik heb meer dan 20 oud-spelers gePM-tquote:
En waarom denk je dat het OUD-spelers zijn? Omdat ze het spel zo leuk vonden?quote:Op zondag 30 november 2008 10:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We hebben er al 18, ik heb meer dan 20 oud-spelers gePM-t
Geen tijd meer toen/vergeten/net te laat met aanmelden, weet jij veelquote:Op zondag 30 november 2008 10:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En waarom denk je dat het OUD-spelers zijn? Omdat ze het spel zo leuk vonden?
25 is realistisch, op meer zou ik niet rekenen
En welke PM moet ik zien?
En cupido eruitStomme kutrol
*gooit rotte tomaten*quote:Op zondag 30 november 2008 09:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben er alweer achttien, als je ook nog al die PMs verstuurt, kunnen we vanavond beginnen toch?
Overigens is het misschien toch wel een goed idee om uit te breiden naar een 48 uurs cyclus, hoewel ik nu wel wegduik voor ik de rotte tomaten naar mijn hoofd gegooid krijg door het voor te stellen
En ik stel voor de cupido eruit te gooien!
Ooooooh ja, daar wel inderdaadquote:
Ik heb ook de nodige delen overgeslagen en doe nu vrolijk weer meequote:Op zondag 30 november 2008 10:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En waarom denk je dat het OUD-spelers zijn? Omdat ze het spel zo leuk vonden?
Een simpele PM heeft lang werking bij jou zeg!quote:Op zondag 30 november 2008 12:07 schreef -SG- het volgende:
Ladidadida 4 President!
quote:Op zondag 30 november 2008 12:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een simpele PM heeft lang werking bij jou zeg!
4 landen?quote:Op zondag 30 november 2008 12:20 schreef -SG- het volgende:
[..]. Wehehe wat zo'n klein gebaar al niet kan doen
.
Maare, ik had nog een idee. Misschien voor de volgende ronde want deze is wat kort dag denk ik. Ik vond die maffia spel met die 4 landen echt meesterlijk (alleen al voor de afwisseling 1 keertje ofzo).
4 landen maffia?quote:Op zondag 30 november 2008 12:20 schreef -SG- het volgende:
[..]. Wehehe wat zo'n klein gebaar al niet kan doen
.
Maare, ik had nog een idee. Misschien voor de volgende ronde want deze is wat kort dag denk ik. Ik vond die maffia spel met die 4 landen echt meesterlijk (alleen al voor de afwisseling 1 keertje ofzo).
Naja, ik weet niet of je daar al bij was. Misschien herinnert Hara het nog.quote:
Morgen denk ikquote:Op zondag 30 november 2008 16:54 schreef Trevland het volgende:
wanneer beginnen we dan?
half 7?quote:Op zondag 30 november 2008 17:23 schreef bloodysunday het volgende:
Wanneer begint eigenlijk de nieuwe ronde?
Dat deed ik en het antwoord was alsof ik het aan een Magic 8-Ball vroegquote:Op zondag 30 november 2008 17:10 schreef Ladidadida het volgende:
Oh, dat kan altijd!
anders lees je ff 6 posts terugquote:Op zondag 30 november 2008 17:23 schreef bloodysunday het volgende:
Wanneer begint eigenlijk de nieuwe ronde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2008 18:01 schreef Silentalarm het volgende:
ik wil nu beginnen!Morgen beginnen we.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
quote:
Van mij? Ik weet niet eens meerquote:Op zondag 30 november 2008 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat deed ik en het antwoord was alsof ik het aan een Magic 8-Ball vroeg
is dat 1-12 of net als de lokale kroeg "morgen heel de avond happy hour"quote:
Van jouquote:Op zondag 30 november 2008 18:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Van mij? Ik weet niet eens meer
Ik heb ook 2 keer dezelfde rol gehad, ik maak er toch ook geen probleem van?quote:Op zondag 30 november 2008 18:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van jou
Direct nadat iemand hier een paar dagen geleden het spel saboteerde.
Had ik net een leuke rol, gaat het spel dood.
Ik: "Mag ik die rol weer? Dat is een leuke rol!"
Jij: "Weet niet, de rollen moeten nog verdeeld worden dus reken er niet op"
huh? Ik maak er toch ook geen probleem van? Ik had graag dezelfde rol gehad als voor de sabotage. Meer niet.quote:Op zondag 30 november 2008 18:46 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 keer dezelfde rol gehad, ik maak er toch ook geen probleem van?
Misschien omdat ik nog een noob ben hier, maar ok.
Nu zeurt er toch niemand over te weinig spelers? Nou danquote:Op zondag 30 november 2008 19:20 schreef Ladidadida het volgende:
PffIedereen zeurt elke keer dat er te weinig spelers zijn en blabla, maar een dagje extra wachten op extra spelers is teveel gevraagd
Nu zeur ik. En we beginnen morgenavond.quote:Op zondag 30 november 2008 19:30 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Nu zeurt er toch niemand over te weinig spelers? Nou dan
Je bent gewoon een mongool als je gaat proberen de nachtwaker te ontmaskeren.quote:Op zondag 30 november 2008 02:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Behalve jij die als een dode vieze gore hints ging geven aan de actieve spelers.
gaan we weerquote:Op zondag 30 november 2008 20:16 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je bent gewoon een mongool als je gaat proberen de nachtwaker te ontmaskeren.
Ik hoop zó dat jij de volgende ronde de nachtwaker bent want dat ga ik het zeker NOG een keer doen maar dan bewustquote:Op zondag 30 november 2008 20:16 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je bent gewoon een mongool als je gaat proberen de nachtwaker te ontmaskeren.
Succes met hopen. Ik doe de volgende ronde nl. niet mee.quote:Op zondag 30 november 2008 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat jij de volgende ronde de nachtwaker bent want dat ga ik het zeker NOG een keer doen maar dan bewust
Als je dood bent tegen Etcetera gaan roepen: "Je begrijpt wel dat als Nem dood gaat, jij ook dood gaat" is gewoon een flikkerstreek. Hoezo open en bloot tegen iedereen zeggen dat Etcetera maffia was
ga je dan ook alsjeblieft je muil houdenquote:Op zondag 30 november 2008 20:27 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Succes met hopen. Ik doe de volgende ronde nl. niet mee.
Neuh, denk het niet.quote:Op zondag 30 november 2008 20:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ga je dan ook alsjeblieft je muil houdenwordt een beetje moe van je gezeik om niks namelijk
het was een domme fout, klaar
Vast niet. Die heb ik onlangs nog gekeken, en die scene kan ik me niet herinneren.quote:
Volgens mij waren er wel meerdere mensen die dat zeiden, maargoed.quote:Op zondag 30 november 2008 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je dood bent tegen Etcetera gaan roepen: "Je begrijpt wel dat als Nem dood gaat, jij ook dood gaat" is gewoon een flikkerstreek. Hoezo open en bloot tegen iedereen zeggen dat Etcetera maffia was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ga je me nog helpen ookquote:Op zondag 30 november 2008 20:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Volgens mij waren er wel meerdere mensen die dat zeiden, maargoed.
Volgens mij was het spelinhoudelijk geen opmerking, wel tactischinhoudelijk.
Conclusie, zullen we de oude koeien in de sloot houden?
Ohja natuurlijk!quote:Op zondag 30 november 2008 20:39 schreef Sheepcidus het volgende:
Komt van Saving Private Ryan.
quote:Op zondag 30 november 2008 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
Neh, misschien krijgen we wel weer zo'n kekke rel als de vorigeAls het aan mij ligt niet. Ik wil graag dat het spel normaal verloopt...en eerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar PP is gewon een notoire zeikerd. Dat mag best eens gezegd worden.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Whahahahah en dan?quote:Op zondag 30 november 2008 20:46 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ga je me nog helpen ook![]()
Hoeft niet hoor. Ik heb de moderators allang gemailed over het feit dat hij mij linkt aan het woord flikker.
En waren die mensen dood? En wordt het zo rechtstreeks gezegd? Dacht het niet.quote:Op zondag 30 november 2008 20:40 schreef CaLeX het volgende:
Volgens mij waren er wel meerdere mensen die dat zeiden, maargoed.
Want dat heb ik nog niet eerder gezegd neequote:Op zondag 30 november 2008 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt niet. Ik wil graag dat het spel normaal verloopt...en eerlijk
Maar PP is gewon een notoire zeikerd. Dat mag best eens gezegd worden.
quote:Op zondag 30 november 2008 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
Neh, misschien krijgen we wel weer zo'n kekke rel als de vorigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEY PP, FLIKKER DIE JE BENT!1!quote:Op zondag 30 november 2008 20:46 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ga je me nog helpen ook![]()
Hoeft niet hoor. Ik heb de moderators allang gemailed over het feit dat hij mij linkt aan het woord flikker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Dat merkte ik gelijk bij mijn eerste post hierquote:Op zondag 30 november 2008 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt niet. Ik wil graag dat het spel normaal verloopt...en eerlijk
Maar PP is gewon een notoire zeikerd. Dat mag best eens gezegd worden.
Ja ik vond het spel leukquote:Op zondag 30 november 2008 20:51 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Dat merkte ik gelijk bij mijn eerste post hier
Maarja, het gaat om het spel... morgen weer een poging!
Je lijkt mijn baas wel. Dit vind ook dat ik soms te direct communiceerquote:Op zondag 30 november 2008 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waren die mensen dood? En wordt het zo rechtstreeks gezegd? Dacht het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
quote:Op zondag 30 november 2008 20:55 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je lijkt mijn baas wel. Dit vind ook dat ik soms te direct communiceer
Apartquote:Op zondag 30 november 2008 20:55 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je lijkt mijn baas wel. Dit vind ook dat ik soms te direct communiceer
Nee, je hebt gelijk, ik had tijdens het lopende spel zijn post moeten quoten en nogmaals de aandacht moeten verstigen op het verraadquote:Op zondag 30 november 2008 21:10 schreef CaLeX het volgende:
PP is flikker, dat staat buiten kijf
Maar als je problemen had dat hij als dode het eea zei, stap dan naar de SL en ga niet na afloop lopen zeiken....
ja want pm is natuurlijk not donequote:Op zondag 30 november 2008 21:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk, ik had tijdens het lopende spel zijn post moeten quoten en nogmaals de aandacht moeten verstigen op het verraad
/sarcasme
Can't wait!
Je stond er al in.quote:Op zondag 30 november 2008 21:29 schreef DuTank het volgende:
14. DuTank
24. DuTank
Als het goed is, is dit de laatste update. Nie hatuh als ik een foutje heb gemaakt
Wie is er dan zo lief geweest om mij er bij te zetten?quote:Op zondag 30 november 2008 21:37 schreef Trevland het volgende:
DuTank gaat PP achterna(die wou ook al eens 2x mee doen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op zondag 30 november 2008 21:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wie is er dan zo lief geweest om mij er bij te zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:17 schreef Susi het volgende:
1. Etcetera
2. CaLeX
3. Susi
4. PS
5. Trevland
6. Silver_Shark
7. Sheepcidus
8. -SG-
9. WjeroneW
10. Syb-rund.
11. Isdatzo
12. SiestaGuru
13. Harajuku.
14. DuTank
Hij krijgt de pm wel ;-) Kan ie ook niet zeuren straks
quote:Op zondag 30 november 2008 21:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wie is er dan zo lief geweest om mij er bij te zetten?Een kater? Mag je van je moeder dan nu nog wel opblijven en achter de pc zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
Yesirquote:Op zondag 30 november 2008 21:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Een kater? Mag je van je moeder dan nu nog wel opblijven en achter de pc zitten?
Nohh.. ik denk dat je je beter af kan vragen of zijn begeleiding weet dat hij zonder toezicht zit te internetten.quote:Op zondag 30 november 2008 21:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Een kater? Mag je van je moeder dan nu nog wel opblijven en achter de pc zitten?
Aaah...DuTank = Tinoz?quote:Op zondag 30 november 2008 21:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nohh.. ik denk dat je je beter af kan vragen of zijn begeleiding weet dat hij zonder toezicht zit te internetten.
Sjeeeezus wat vind ik dát een aars jaquote:
Ach joh, die knul heeft problemen zat. Dat kun je hem toch niet kwalijk nemen?quote:Op zondag 30 november 2008 21:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Sjeeeezus wat vind ik dát een aars ja
Heb niet snel (en zeker niet online) een hekel aan iemand maar ik heb nog nooit een van zijn op's helemaal gelezen
Sssst! Dat mag je niet zeggenquote:Op maandag 1 december 2008 05:41 schreef Harajuku. het volgende:
Gaan de doden de volgende ronde hun smoel over het spel houden? Sybrund was deze ronde ook lekker bezig.
Direct melden dan als het gebeurt.quote:Op maandag 1 december 2008 05:41 schreef Harajuku. het volgende:
Gaan de doden de volgende ronde hun smoel over het spel houden? Sybrund was deze ronde ook lekker bezig.
Maar wat wil je daaraan doen dan? De betreffende post laten editten? De user uit het spel gooien?quote:Op maandag 1 december 2008 07:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Direct melden dan als het gebeurt.
Ik PM dan heul boosquote:Op maandag 1 december 2008 07:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wat wil je daaraan doen dan? De betreffende post laten editten? De user uit het spel gooien?
Want dan vestig je alleen nogmaals de aandacht op de betreffende post terwijl mensen het misschien gemist hebben.
Dat is ook de reden waarom ik tijdens het vorige spel niet direct gemeld heb. Er valt toch niets aan te doen.
Vooral nieuwe mensen vinden het niet echt relaxtquote:Op maandag 1 december 2008 09:55 schreef timmmmm het volgende:
En als je denkt dat een boze PM van ladi niet helpt, heb je er zeker nog geen gehad
Ladi is heul eng
Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het spel maar saai zijn
Schrijf je dus eens in, rat
Schelden doe ik niet snel hoorquote:Op maandag 1 december 2008 11:06 schreef timmmmm het volgende:
je moet gewoon even aan PP wennen, in plaats van meteen gaan schelden.
Dat vind ik tenminste. PP, schrijf je in!
Komt door de signature van -SG- denk ikquote:Op maandag 1 december 2008 11:09 schreef ZxOrD het volgende:
Er doen al weer aardig wat mensen mee zie ik!
Als ik SL was zou ik ze er wel uittrappen voor een rondequote:Op maandag 1 december 2008 07:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wat wil je daaraan doen dan? De betreffende post laten editten? De user uit het spel gooien?
Want dan vestig je alleen nogmaals de aandacht op de betreffende post terwijl mensen het misschien gemist hebben.
Dat is ook de reden waarom ik tijdens het vorige spel niet direct gemeld heb. Er valt toch niets aan te doen.
Syb was een first offender. Ik gun 'm 't voordeel van de twijfel. Maar als ie deze ronde z'n mond niet houdt wanneer dood, dan heeft ie wel een probleem.quote:Op maandag 1 december 2008 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik SL was zou ik ze er wel uittrappen voor een rondeZe weten donders goed dat ze hun mond moeten houden, erg kinderachtig dus.
Hij wil jou gewoon nietquote:Op maandag 1 december 2008 15:44 schreef Ladidadida het volgende:
Ja! STOMME FOK MET Z'N FOUTMELDINGEN!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |