Ze zijn zo geworden door de vele misdaden van Israël, niet door hun religie.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:39 schreef buachaille het volgende:
Als je de verhalen leest over wat er is gebeurd in het joodse Mumbai Chabad House dan rijzen je echt de haren ten berge. Hoe kan het dat die terroristen zo ziek zijn geworden door hun religie dat ze tot dergelijke gruwelijkheden in staat geweest zijn?
Zelfs de Nazi's waren niet zulke beesten als de moslims nu zijnquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:42 schreef SalmanPack het volgende:
Ze zijn zo geworden door de vele misdaden van Israël, niet door hun religie.
Och ja. Revisionisme, het verlaat ons nooit.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:45 schreef buachaille het volgende:
[..]
Zelfs de Nazi's waren niet zulke beesten als de moslims nu zijn
Had ik dan een intelligent antwoord moeten geven op zijn opmerking?quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:45 schreef Monidique het volgende:
Och ja. Revisionisme, het verlaat ons nooit.
Ach, je zou het eens moeten proberen...quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:50 schreef buachaille het volgende:
[..]
Had ik dan een intelligent antwoord moeten geven op zijn opmerking?
Je vraagt het onmogelijke.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ach, je zou het eens moeten proberen...
Geef dan zelf eens een antwoord op zijn opmerking dat Israel de schuld heeft voor het opensnijden van een zwangere vrouw in India, of dat Israel de schuld heeft voor de eerste pogrom in europa sinds 60 jaar in antwerpen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ach, je zou het eens moeten proberen...
Nee. Waarom zou ik? Ik vind het stukken duidelijker dwazen te laten ravotten.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:56 schreef buachaille het volgende:
[..]
Geef dan zelf eens een antwoord op zijn opmerking dat Israel de schuld heeft voor het opensnijden van een zwangere vrouw in India, of dat Israel de schuld heeft voor de eerste pogrom in europa sinds 60 jaar in antwerpen.
Dat is allang weerlegt man.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:39 schreef buachaille het volgende:
Als je de verhalen leest over wat er is gebeurd in het joodse Mumbai Chabad House dan rijzen je echt de haren ten berge. Hoe kan het dat die terroristen zo ziek zijn geworden door hun religie dat ze tot dergelijke gruwelijkheden in staat geweest zijn?
Er zijn diverse bronnen die elkaar tegenspreken op dit punt en ik hoop dit keer van harte dat je gelijk hebt. Hoe dan ook, als je in staat bent een onschuldige zwangere vrouw om het leven te brengen dan ben je tot alles in staat, die les hebben we ook al geleerd (en weer vergeten) van Beslan.quote:
Toch nog een beetje hoop voor Northern_Star...quote:nu.nl/algemeen | India onderzoekt rol politici bij aanslagen Mumbai
Er zijn aanwijzingen dat Indiase politici en hindoe-extremisten mogelijk achter de aanslagen in november in Mumbai zitten.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Toch nog een beetje hoop voor Northern_Star...
Kan nog gezellig worden morgenquote:Aanslagen in Mumbai nog vers in het geheugenMogelijk aanslag India verijdeldNa een wilde jacht in een voorstad van New Dehli heeft de politie twee Pakistanen gedood.
Zwaar bewapendVolgens de politie waren de twee mannen zwaar bewapend. Ze zouden automatische vuurwapens en handgranaten bij zich hebben gehad. De twee zouden onderweg zijn geweest naar de hoofdstad.
Nationale feestdagIndia heeft de bloedige aanslagen van vorig jaar in Mumbai nog vers in het geheugen. Morgen viert India de Dag van de Republiek. De autoriteiten vrezen dat terroristen deze nationale feestdag zullen aangrijpen om aanslagen te plegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |