ik ben ook geen grote fan van Italiaanse hardstyle, maar er zijn vaak genoeg nummers die mij kunnen bekorenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:37 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk altijd al gehad met TBY (track en/of set) maar moet toegeven vanaf zijn Preview @ Outland istie goed bezig ... denk er zowaar aan om naar z'n exclusive te gaan.
Huuuuj peerdquote:Op woensdag 3 december 2008 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben ook geen grote fan van Italiaanse hardstyle,
vast nog wel iemand hier die, net als mij, geen heel groot fan is van de Italian stylequote:
Gewoon gaan. XQ vind ik altijd een dik feest, en met de line-up zal het ook wel goed komen!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:37 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk altijd al gehad met TBY (track en/of set) maar moet toegeven vanaf zijn Preview @ Outland istie goed bezig ... denk er zowaar aan om naar z'n exclusive te gaan.
Zatoxquote:Op woensdag 3 december 2008 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vast nog wel iemand hier die, net als mij, geen heel groot fan is van de Italian style
Je vergeet de bestenquote:
Mooi zoquote:Op woensdag 3 december 2008 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
kollie, nog ff for the record: vriendin kwam gewoon binnen bij Qlimax, dus bedankt voor je kaartje
Dat was echt dikke shitquote:en heb samen met J_S_U en MSTX keihard deuken in de Outland staan schoppen op die plaat
zijn inderdaad nummers die ik wel tof vind, maar hou meer van onze eigen kikkerland sound. Zoals de nieuwere niet-lullen-maar-raggen generatie.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vast nog wel iemand hier die, net als mij, geen heel groot fan is van de Italian style
een mede-standerquote:Op woensdag 3 december 2008 16:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
zijn inderdaad nummers die ik wel tof vind, maar hou meer van onze eigen kikkerland sound. Zoals de nieuwere niet-lullen-maar-raggen generatie.
Vind de italiaanse sound wel erg veel op elkaar beginnen te lijken tegenwoordig. Vooral sinds Her Voice en Les Drums hoor ik gewoon heel veel dezelfde geluiden en opbouwen terugkomen
Je moet die plaat denk ik gewoon op de juiste momenten inzetten. Het is een geniaal rustpunt, de climax gaat ongelofelijk los. Die Dubmix gebruik ik vaak aan het einde van een mix, heb je het deuntje, maar niet de breaks. Is toch even lekker nog om dan door te halen.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben ook geen grote fan van Italiaanse hardstyle, maar er zijn vaak genoeg nummers die mij kunnen bekorendaar tegenover staan dus de platen zoals Rage, waar ik een grafhekel aan heb
Die is er nog niet, en Scantraxx kennende gaat het nog minimaal een half jaar duren, omdat hij zelfs niet vaak door The Prophet gedraaid word. ALS die hele plaat al uberhaupt uit gaat komen, veel JDX platen komen niet uit, behalve laastst dus op Unreleased.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:29 schreef Frank020 het volgende:
Weet iemand of JDX - Wan Taim al gereleased is inmiddels? =O
Lief?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:35 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Geen idee.. maar ik vind hem leuk om te luisteren, hijs lief.
kan me voorstellen dat het voor mannen ietwat minder leuk is.. tis nogal een blij liedje..![]()
quote:
zoals reeds gemeld, dat duurt nog wel een hele poos... misschien dat hij op Scantraxx Unreleased #2 komt, als we mazzel hebbenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:29 schreef Frank020 het volgende:
Weet iemand of JDX - Wan Taim al gereleased is inmiddels? =O
Keer 2, godsgruwelijke setjes altijd!quote:Op woensdag 3 december 2008 14:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Je vergeet de besten![]()
Trance Generators
volgens de reacties zou het Noisecontrollers - Yellow Minute zijn... maar kameraad van mij heeft het gefilmd (de meest die-hard kontlikkende NC-fan) en als hij zegt TBA betekent dat dat zelfs hij het niet weet (of dat er geen titel voor is)quote:Op donderdag 4 december 2008 11:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind dit toch wel stijve piemel werk
hard en duister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |