abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63618387
Welkom Simie!!
Ik ga eerst mixje van december maken, en wacht op Final Destination WEB (maar die komt toch niet, wacht ook nog op RH/Twilight). Die van mij zal dus laat komen.
Tevens TVP.
Mixes onder de naam Khadber
pi_63618835
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 13:30 schreef Da_Ripper het volgende:

Interesse om mee te dingen naar in de FOK!-HS-2008-Jaarmix-Battle
[
Zeker intresse eens even kijken of ik alles weer eens kan aansluiten om een setje op te nemen.
Met een beetje geluk heb ik dan ook mijn nieuwe apperatuur binnen
En anders doe ik het gewoon op mijn ouwe meuk ook geen probleem.
2008 was voor mij zeker een mooi jaar, het moet zeker lukken een tof setje met releases van dit jaar te maken
quote:
Final destination
ome scope... een van mijn favo platen allertijde

This is your final destination, There's no turning back anymore, Don't resist, relax, This, is the end of the line
pi_63619021
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 13:03 schreef Simie55 het volgende:

[..]

Das dat is een beetje mijn verhaal over mijzelf en hardstyle
Hoihoi!!
pi_63619452
Dat setje van Davide Sonar op Defqon is ook wel zeer lekker zeg, alleen jammer dat ie zo laat pas vrij word gegeven!

Iemand enig idee wanneer de nieuwe Wildstylerz - Pleasure en Headhunterz - Just say my name uitkomen?
pi_63620800
TVP

vanavond niks bijzonders in de planning. Heb een "date" dus ff kijken of we mogelijk gewoon ergens heen gaan om los te gaan.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_63621093
tvp

7 dec maar naar empire new york , volgens mij draaide korsakoff dan daar maar dat weet ik niet zeker meer ik was bezopen toen me dat werd vertelt
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_63621142
Pleasure komt met LMDF dacht ik. 8 December staat die op geloof ik.
Just Say My Name staat op 15 december..

DISCLAIMER: Scantraxx platen, reken er 2 weken bij.
Mixes onder de naam Khadber
  zaterdag 29 november 2008 @ 16:37:20 #33
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_63621173
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 14:53 schreef poiuytr het volgende:
Dat setje van Davide Sonar op Defqon is ook wel zeer lekker zeg, alleen jammer dat ie zo laat pas vrij word gegeven!
Het lekkerste defqon setje is bij mij niet eens een hardstyle set...

Kamui @ defqon one 2008... Wat een uberchille muziek. Ideaal voor in de auto, tijdens het sporten, chillen etc...

Succes met je date boy! Uit eten, biosje ofzo?
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  zaterdag 29 november 2008 @ 16:42:11 #34
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_63621263
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 16:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Kamui @ defqon one 2008... Wat een uberchille muziek. Ideaal voor in de auto, tijdens het sporten, chillen etc...
Yep

Als die je bevalt kan ik deze ook aanraden trouwens: Ultraform @ Rainbow Part 4 Al wat ouder maar die draai ik nog wekelijks in de auto
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zaterdag 29 november 2008 @ 16:44:54 #35
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_63621309
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 16:32 schreef DJ_ het volgende:
tvp

7 dec maar naar empire new york , volgens mij draaide korsakoff dan daar maar dat weet ik niet zeker meer ik was bezopen toen me dat werd vertelt
New York, daar ben ik ook al 1.5 jaar ofzo niet meer geweest, kwam destijds ook steeds meer van dat wanne-B Baas volk
Altijd gezeur met zogenaamde fc twente hooligans van 16/17 jaar die ons dan heel dreigend vroegen of we uit Almelo kwamen. Wanneer we dan met jah antwoorden. Zeiden ze dat we maar ff moesten wachten. Wacht 1.5 jaar later nog steeds!

7 dec valt overigens op een zondag, 6 dec komt luna daar. Die week erop zany.
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
  zaterdag 29 november 2008 @ 16:48:40 #36
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_63621382
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 16:42 schreef mstx het volgende:

[..]

Yep

Als die je bevalt kan ik deze ook aanraden trouwens: Ultraform @ Rainbow Part 4 Al wat ouder maar die draai ik nog wekelijks in de auto
K ga um direct ff zoeken dan! Als gewone "luistermuziek" kan ik hardtrance net zo waarderen als hardstyle. Zou alleen niet snel naar dergelijke feestjes gaan, als die er al uberhaupt zijn. Je kunt er wat minder op losgaan, maar klinkt zeker niet minder.
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_63621409
6 Dec; Outblast vs Korsakof in dieka. Dus mss dat dat je is vertelt?
Ik ben iig present
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  zaterdag 29 november 2008 @ 16:51:41 #38
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_63621423
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 16:48 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Als gewone "luistermuziek" kan ik hardtrance net zo waarderen als hardstyle. Zou alleen niet snel naar dergelijke feestjes gaan, als die er al uberhaupt zijn. Je kunt er wat minder op losgaan, maar klinkt zeker niet minder.
Zo denk ik er dus ook over. Een hardtrance opwarmer het 1e uur op een feest, zoals bij Qlimax, kan ik ook altijd wel waarderen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_63621524
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 16:50 schreef Silaz het volgende:
6 Dec; Outblast vs Korsakof in dieka. Dus mss dat dat je is vertelt?
Ik ben iig present
ja dan zal dat het wel wezen
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_63621543
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 16:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

New York, daar ben ik ook al 1.5 jaar ofzo niet meer geweest, kwam destijds ook steeds meer van dat wanne-B Baas volk
Altijd gezeur met zogenaamde fc twente hooligans van 16/17 jaar die ons dan heel dreigend vroegen of we uit Almelo kwamen. Wanneer we dan met jah antwoorden. Zeiden ze dat we maar ff moesten wachten. Wacht 1.5 jaar later nog steeds!

7 dec valt overigens op een zondag, 6 dec komt luna daar. Die week erop zany.
ging de vorige keer dat ik daar was ( half jaar terug ofzo ) even naar een andere zaal om wat te drinken te halen want dat ging sneller , kwam in een rap/r&b zaal terecht .
ik was er nog geen 3 min of er stond al een marokaan met ene bar kruk boven zijn hoofd te zwaaien
  zaterdag 29 november 2008 @ 17:07:17 #41
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_63621632
Een goedenavond hier!

hoop dat ik binnenkort nog überhaupt wat tijd vind om de set op te nemen... druk met school, produceren, krijg een eigen podcast en een soort van wekelijkse radioshow vanuit het boekingskantoor. Proberen dat allemaall zo goed mogelijk te gaan doen, zodat ik hopelijk in 2009 wat meer kan gaan knallen

trouwens die Qlimax cd is ruk zeg... Ofja zitten wel wat toffe nummers in, op Just Say My Name en Hold Us Back na maar het mixwerk is echt dramatisch zeg! poe poe
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_63621775
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 16:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Succes met je date boy! Uit eten, biosje ofzo?
Biosje nooit doen op je date he Kun je niet met elkaar praten

Ow voor iedereen.

De 1e inzending van de jaarmix is verstuurd , dus de toon is gezet!!!!!!!

May the best man/ woman win!!!
  zaterdag 29 november 2008 @ 17:42:03 #43
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_63622102
Goddomme man, ik ben ook n dag weer werken.. Miss een dronkenlap die post en n halve pagina aan posts... Verder hoi maar weer
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zaterdag 29 november 2008 @ 17:46:21 #44
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_63622166
hoppa, weer een topic
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 29 november 2008 @ 18:01:44 #45
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_63622381
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 17:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Biosje nooit doen op je date he Kun je niet met elkaar praten

Ow voor iedereen.

De 1e inzending van de jaarmix is verstuurd , dus de toon is gezet!!!!!!!

May the best man/ woman win!!!
je hebt 2 unreleased platen er in staan
of worden deze nog dit jaar uitgebracht? Gaat om Fuckin' Poserz en Psycho Stylez btw

mochten bootlegs ook?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_63622430
Webreleases toch?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_63622483
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:01 schreef LeonH het volgende:

[..]

je hebt 2 unreleased platen er in staan
of worden deze nog dit jaar uitgebracht? Gaat om Fuckin' Poserz en Psycho Stylez btw

mochten bootlegs ook?
Nou ja er is een eindeloze discussie geweest en mochten ook het album van zany gewoon erin plakken, dus fuck it, ik heb gewoon mijn ding gedaan.

Net als die phases remix...ook die is nooit officieel, maar wel lekkah!

Dus als deze mix niet geldig is....so be it
  zaterdag 29 november 2008 @ 18:10:08 #48
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_63622523
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Nou ja er is een eindeloze discussie geweest en mochten ook het album van zany gewoon erin plakken, dus fuck it, ik heb gewoon mijn ding gedaan.

Net als die phases remix...ook die is nooit officieel, maar wel lekkah!

Dus als deze mix niet geldig is....so be it
My 2cents: Als t om 1/2/3 platen gaat zal het mij aan mn witte harige reet roesten of ze unreleased/webreleased/bootleg/leftleg/rightleg of wat dan ook zijn..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_63622862
ik ga volgende week vrijdag naar QuakeDance en heb zaterdags iets van 6/7 opties op PF staan

nog maar ff kijken dus wat het wordt, genoeg hele mooie feestjes

en de kaartjes voor HardBass ook besteld vandaag
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_63623109
Boy ik ben 'm nu een stukje aan het luisteren, en je hebt wat volume verschil tussen je nummers zitten.
Ene nummer klinkt harder als de ander, probeer dit in het vervolg meer af te vlakken, luistert wat plezieriger

Zal hem later goed beluisteren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')