Zeker intressequote:Op zaterdag 29 november 2008 13:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Interesse om mee te dingen naar in de FOK!-HS-2008-Jaarmix-Battle![]()
[
quote:Final destination
Hoihoi!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:03 schreef Simie55 het volgende:
[..]
Das dat is een beetje mijn verhaal over mijzelf en hardstyle![]()
Het lekkerste defqon setje is bij mij niet eens een hardstyle set...quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:53 schreef poiuytr het volgende:
Dat setje van Davide Sonar op Defqon is ook wel zeer lekker zeg, alleen jammer dat ie zo laat pas vrij word gegeven!
Yepquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Het lekkerste defqon setje is bij mij niet eens een hardstyle set...
Kamui @ defqon one 2008... Wat een uberchille muziek. Ideaal voor in de auto, tijdens het sporten, chillen etc...
New York, daar ben ik ook al 1.5 jaar ofzo niet meer geweest, kwam destijds ook steeds meer van dat wanne-B Baas volkquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:32 schreef DJ_ het volgende:
tvp
7 dec maar naar empire new york , volgens mij draaide korsakoff dan daar maar dat weet ik niet zeker meer ik was bezopen toen me dat werd vertelt
K ga um direct ff zoeken dan!quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Yep![]()
![]()
Als die je bevalt kan ik deze ook aanraden trouwens: Ultraform @ Rainbow Part 4Al wat ouder maar die draai ik nog wekelijks in de auto
Zo denk ik er dus ook over.quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:48 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Als gewone "luistermuziek" kan ik hardtrance net zo waarderen als hardstyle. Zou alleen niet snel naar dergelijke feestjes gaan, als die er al uberhaupt zijn. Je kunt er wat minder op losgaan, maar klinkt zeker niet minder.
ja dan zal dat het wel wezenquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:50 schreef Silaz het volgende:
6 Dec; Outblast vs Korsakof in dieka. Dus mss dat dat je is vertelt?
Ik ben iig present
ging de vorige keer dat ik daar was ( half jaar terug ofzo ) even naar een andere zaal om wat te drinken te halen want dat ging snellerquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
New York, daar ben ik ook al 1.5 jaar ofzo niet meer geweest, kwam destijds ook steeds meer van dat wanne-B Baas volk![]()
Altijd gezeur met zogenaamde fc twente hooligans van 16/17 jaar die ons dan heel dreigend vroegen of we uit Almelo kwamen. Wanneer we dan met jah antwoorden. Zeiden ze dat we maar ff moesten wachten. Wacht 1.5 jaar later nog steeds!![]()
7 dec valt overigens op een zondag, 6 dec komt luna daar. Die week erop zany.
Biosje nooit doen op je date hequote:Op zaterdag 29 november 2008 16:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Het lekkerste defqon setje is bij mij niet eens een hardstyle set...
Kamui @ defqon one 2008... Wat een uberchille muziek. Ideaal voor in de auto, tijdens het sporten, chillen etc...
Succes met je date boy! Uit eten, biosje ofzo?
je hebt 2 unreleased platen er in staanquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Biosje nooit doen op je date heKun je niet met elkaar praten
Ow voor iedereen.
De 1e inzending van de jaarmix is verstuurd
, dus de toon is gezet!!!!!!!
May the best man/ woman win!!!![]()
![]()
![]()
Nou ja er is een eindeloze discussie geweest en mochten ook het album van zany gewoon erin plakken, dus fuck it, ik heb gewoon mijn ding gedaan.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
je hebt 2 unreleased platen er in staan![]()
of worden deze nog dit jaar uitgebracht? Gaat om Fuckin' Poserz en Psycho Stylez btw
mochten bootlegs ook?
My 2cents: Als t om 1/2/3 platen gaat zal het mij aan mn witte harige reet roesten of ze unreleased/webreleased/bootleg/leftleg/rightleg of wat dan ook zijn..quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou ja er is een eindeloze discussie geweest en mochten ook het album van zany gewoon erin plakken, dus fuck it, ik heb gewoon mijn ding gedaan.
Net als die phases remix...ook die is nooit officieel, maar wel lekkah!
Dus als deze mix niet geldig is....so be it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |