Oh die heb ikquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
je hebt je niet genomineerd, na de sint heb je weer een kans voor de tofste kerst avatar (mits kerstig).
heb je al wel gestemd?quote:
Schrijf ik daar zo'n mooi gedichtje voor.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Aangepastquote:Op woensdag 3 december 2008 00:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Schrijf ik daar zo'n mooi gedichtje voor.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:42 schreef Dagoduck het volgende:
zal vanmiddag weer ff tussestandje make
Stem op mij! Stem op mij!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:13 schreef Adelante het volgende:
morgenavond 22:00 uur de sluiting
ik moet voor die tijd ook nog stemmen
Er hebben maar een paar mensen uit die topic reeks hier gestemd hoor. Je overdrijftquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Doh, ik had slank de zomer in sc'er moeten worden
Ja, want dat helpt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Doh, ik had slank de zomer in sc'er moeten worden
Die paar pleuren me wel uit de top5 volgens mij.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Er hebben maar een paar mensen uit die topic reeks hier gestemd hoor. Je overdrijft
Als je nu even wat spekkies kweekt, kom je ook gezellig posten!!quote:Op woensdag 3 december 2008 16:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die paar pleuren me wel uit de top5 volgens mij.
Dankje nog voor de stem Kuukske, Skaffa en Adelante.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |