TS is mod van dit forum en medeorganisator van de wedstrijd, dsn is zelf meedoen niet zo gepast. Ik zal uiteraard nog wel mijn stem uitbrengenquote:Op maandag 1 december 2008 09:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Waarom doet TS niet mee?
Jammer. Ik vind die van jou beter dan de 'nominees'.quote:Op maandag 1 december 2008 10:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
TS is mod van dit forum en medeorganisator van de wedstrijd, dsn is zelf meedoen niet zo gepast. Ik zal uiteraard nog wel mijn stem uitbrengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:
Okay....quote:Op maandag 1 december 2008 10:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Er is een heuse verkiezingsstrijd losgebarsten!![]()
Stem op mij! Stem op mij!
quote:Op maandag 1 december 2008 10:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jammer. Ik vind die van jou beter dan de 'nominees'.![]()
complimenten gaan naar nachtzusterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en misschien dat er meer aanmeldingen komen voor de KERST AVATAR wedstrijd
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Die heeft toch gewoon mijn idee gekopieerd?quote:Op maandag 1 december 2008 10:38 schreef Greys het volgende:
Ik vond het al jammer dat Ryan3 niet meedeed
Ik wist niet zeker wie nou wie nageaapt had. Er stonden geen 'aangemaakt op' data bijquote:Op maandag 1 december 2008 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die heeft toch gewoon mijn idee gekopieerd?
Nee, stem op mijquote:Op maandag 1 december 2008 10:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Er is een heuse verkiezingsstrijd losgebarsten!![]()
Stem op mij! Stem op mij!
Die van hem is iig minder mooi.quote:Op maandag 1 december 2008 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die heeft toch gewoon mijn idee gekopieerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |